• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (заміна двох лікарняних ліфтів) в житловій будівлі літ. "Б-5" КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 799 749.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 997.49 UAH
Номер: 833118b25b904e05a04574147d6a05e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.12.2024 17:51 - 02.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.12.2024 № 230 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.12.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024 № 230 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-11-04-006517-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 25/ В від 04.11.2024, Перелік змін, що внесені до Тендерної документації, тендерну документацію в новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 26/ В від 06.11.2024; Перелік змін, що внесені до оголошення про проведення відкритих торгів; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІФТ-МАРКЕТ" (далі – ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2024; протокол Замовника від 20.11.2024 № 29/В, яким визначено Учасника - ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" Переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024; договір від 26.11.2024 № 44КР (далі – Договір), протокол Замовника від 26.11.2024 № 30/В щодо виправлення технічної (механічної) помилки в Річному плані закупівель; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.12.2024 (далі – Пояснення). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 27.11.2024 оприлюднено Договір з додатками №№1,2,3,4 у форматі PDF (файл Договір №44КР 26.11.24 Б5.pdf), серед яких міститься, зокрема, Додаток №4 з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару. Крім того, 27.11.2024 Замовником розміщено у форматі DOC Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (заміна двох лікарняних ліфтів) в житловій будівлі літ. «Б-5» КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (файл «Б5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.doc»), даний файл містить інформацію про країну походження товару. Отже, станом на початок моніторингу процедури закупівлі, Договір та додатки №№1,2,3 до Договору не розміщено у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 12.12.2024 з приводу зазначення яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), отримано відповідь від 17.12.2024, в якій Замовник, зокрема, зазначив: «Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людиною. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було враховувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи на дату укладання договору не містили жодних роз’яснень, яким саме чином замовнику потрібно розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджені наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками. Повідомляємо, що договір № 44КР укладений 26.11.2024 року, а роз’яснення Міністерства економіки України «Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» було оприлюднено лише 27.11.2024 року. Від так у зв’язку із відсутністю інформації про те, що мається на увазі під машинозчитувальним форматом, замовником оприлюднено договір та додатки з додатковими угодами в форматі PDF, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства на дату укладання договору». На запит щодо вищезазначеного питання Замовник, 17.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматах DOC та XLSX., проте зазначене не спростовує факту порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, тому як Договорів № 44КР від 26.11.2024 та додатки №№1,2,3 до нього Замовник оприлюднив у машинозчитувальному форматах 17.12.2024 року, тобто не дотримано термін оприлюднення трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 23.12.2024 20:26 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 20:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто.
Дата публікації звіту: 30.12.2024 14:52

Запити/Пояснення