-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 850 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 504.30 UAH
мін. крок: 1% або 38 504.30 UAH
Номер:
d9c0e60c414540dfbcff2570d8697ec4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2024 00:00
Період моніторингу:
11.12.2024 17:52 - 02.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2024 № 230
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.12.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2024 № 230
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2024-11-04-006252-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 24/ В від 04.11.2024, Перелік змін, що внесені до Тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІФТ-МАРКЕТ" (далі – ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.11.2024; протокол Замовника від 20.11.2024 № 28/В, яким визначено Учасника - ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" Переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024; договір від 26.11.2024 № 45КР (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.12.2024, 26.12.2024 та 27.12.2024 (далі – Пояснення).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 27.11.2024 оприлюднено Договір з додатками №№1,2,3,4 у форматі PDF (файл Договір №45КР 26.11.24 Б5.pdf), серед яких міститься, зокрема, Додаток №4 з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару.
Крім того, 27.11.2024 Замовником розміщено у форматі DOC Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (файл «А5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.doc»), даний файл містить інформацію про країну походження товару.
Отже, станом на початок моніторингу процедури закупівлі, Договір та додатки №№1,2,3 до Договору не розміщено у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель.
Замовник, 17.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматах DOC та XLSX., проте зазначені дії не спростовують факту порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, тому як Договорів № 45КР від 26.11.2024 та додатки №№1,2,3 до нього Замовник оприлюднив у машинозчитувальному форматах 17.12.2024 року, тобто не дотримано термін оприлюднення трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
02.01.2025 13:01 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.01.2025 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 22:48
Запити/Пояснення
Номер:
48e5d75e89f442da926a46a40a4aa800
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2024 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-04-006252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
da205e97efb340b59ee504dc722e5f17
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень від «18» грудня 2024 № 951
Дата опублікування:
18.12.2024 18:22
Опис:
«18» грудня 2024 № 951
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері закупівель
Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ
Відповідь на Запит про надання пояснень
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7»
(Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-04-006252-a Закупівля на prozorro.gov.ua).
Перше питання
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на перше питання
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту та розмір бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
були визначені з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, за результатами проведення закупівлі код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, виготовлення проектно-кошторисної документації за темою: "Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ , за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7". Кошторисна частина (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-011351-a) укладено Договір № 1ПР від 18 жовтня 2024 з ПП «ПАЛЛАДА» на виготовлення проектно-кошторисної документації.
Враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту, розмір бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були визначені на підставі Робочого проекту, виготовленого ПП «Паллада», у 2 томах, в тому числі Том 1 2-ПР/ПКД, Пояснювальна записка (ПЗ) з додатками (документи та графічна частина) та Кошторисна документація (ЗКР).
Згідно проекту мають бути виконані будівельно-монтажні роботи із заміни двох ліфтів. Проектом передбачено конкретні роботи, методи виконання таких робіт, зокрема, в зимових умовах, визначено проектну тривалість будівельно-монтажних робіт, трудовитрати тощо. Також, в рамках робочого проекту передбачено протипожежні заходи та заходи з охорони праці і промислової безпеки на період виконання будівельних робіт, здійснено розрахунок класу наслідків, досліджено техніко-економічні показники об’єкту капітального ремонту тощо.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектом.
Також складовою частиною проекту є кошторисна документація з капітального ремонту в житловій будівлі літ. "А-5" КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7». Кошторисна документація розроблена відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів, що регулюють питання ціноутворення у будівництві.
Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 229/24-ГАЛ від 31.10.2024 р. реєстраційний номер № ЕХ01:0890-2612-8058-9647 згідно з вимогами Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 18 жовтня 2024 року складає 4680,517 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1183,502 тис. грн; устаткування, меблі, інвентар – 2525,780 тис. грн.; інші витрати – 971,235 тис. грн.
При цьому, при визначенні очікуваної вартості робіт з капітального ремонту з загальної кошторисної вартості було виключено кошторисну вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, інфляційні збільшення кошторисної вартості робіт та збільшення кошторисної вартості робіт у зв’язку з ризиками учасників будівництва, витрати на проведення процедури закупівлі та утримання служби замовника. Крім того, очікувану вартість приведено у
відповідність до реального фінансування видатків шляхом зменшення кошторисного прибутку підрядної організації.
Друге питання
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на друге питання
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://hgp.org.ua/publichnye-zakupki/
Заступник директора з організації
надання соціальних послуг Тетяна ЄРМІЛІНА
Номер:
1ca46d470dfb4231873ab4fd5ca654ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-04-006252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно ДОДАТОКА 2 до тендерної документації учасник для постачання ліфтів відповідно до вимог викладених в розділі Технічні вимоги. На підтвердження відповідності технічних вимог учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками.
Однак, учасник надав гарантійний лист від 15.11.2024 № 12 про постачання світильників моделі LT8-PC-1200-N. Згідно предмета закупівлі планується заміна двох пасажирських ліфтів. Відповідно гарантійного листа, постачається товар тільки світильники.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
2. Згідно ДОДАТОКА 1 до тендерної документації на підтвердження права користування обладнанням учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) або інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, спроможності якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. Однак, учасник ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" не надав підтвердження право власності або користування на ТАЛЬ ЕЛЕКТРИЧНУ.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
3. Згідно ДОДАТОКА 1 до тендерної документації п. 2.5 на працівників (згідно п.2.1 цього розділу) Учасник повинен надати:
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів;
- Копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів».
Згідно п.2.1 розділу, в довідці зазначено про залучення працівника інженера з проектно-кошторисної роботи. Однак, вище зазначені документи на інженера з проектно-кошторисної роботи Разінькову Ольгу Миколаївну надані не були.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c02b229b144b45a2b826d380347227e8
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень від « 26 » грудня 2024 вих. № 971
Дата опублікування:
26.12.2024 12:25
Опис:
« 26 » грудня 2024 № 971
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері закупівель
Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ
Відповідь на Запит про надання пояснень
1. Згідно ДОДАТКА 2 до тендерної документації учасник для постачання ліфтів відповідно до вимог викладених в розділі Технічні вимоги. На підтвердження відповідності технічних вимог учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками.
Однак, учасник надав гарантійний лист від 15.11.2024 № 12 про постачання світильників моделі LT8-PC-1200-N. Згідно предмета закупівлі планується заміна двох пасажирських ліфтів. Відповідно гарантійного листа, постачається товар тільки світильники.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Щодо ПЕРШОГО питання.
Вимога Додатку 2 до тендерної документації передбачає:
- Постачання ліфтів відповідно до вимог викладених в розділі Технічні вимоги. На підтвердження відповідності технічних вимог учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками. Гарантійний лист повинен бути адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується.
Поряд з цим, розділ «Технічні вимоги» місить наступні вимоги щодо товару: Ліфт в/п 400 кг на 6 зупинок»:
Призначення та адреса будівлі встановлення ліфтів 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7 житлова будівля Літер А-5
Призначення ліфтів Пасажирські
Кількість ліфтів з аналогічними характеристиками 2
Вантажопідйомність ліфта, кг не менше 400 кг
Швидкість ліфта, м/с не менше 1,0 м/с
Висота підіймання кабіни ліфта, м Не більше 14,7
Висота шахти ліфта, м 19,6
Кількість зупинок ліфта 6
Кількість дверей шахти 6
Розмір дверей шахти не менше 800 х 2000
Напруга мережі живлення ліфта 380 В
Система керування Одиночна, збиральна при русі вверх-вниз
Машинне приміщення Розташування – верхнє.
Глибина приямку 1,3 м
Тип привода Електричний, 380V AC, 3 фаза, 50Hz
Лебідка Редукторна
Двері кабіни Автоматичні, телескопічного відчинення,
Оздоблення - нержавіюча сталь
Двері шахти Автоматичні, телескопічного відчинення,
Оздоблення - нержавіюча сталь
Кабіна ліфта Оздоблення нержавіюча сталь
Дзеркало - на задній стінці, Поручень - під дзеркалом
Портали - Оздоблення нержавіюча сталь
Стеля – Оздоблення нержавіюча сталь
Підлога – зносостійкий лінолеум
Освітлення LED
Освітлення шахти Потужність – 13W
Світловий потік – 2080-2150 Lm
Ступінь захисту – 54 ІР
Колірна температура – 4000 К (+/- 100К)
Довжина – 1203 мм
Надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, які підтверджують технічні характеристики.
Поверхові пости Нержавіюча сталь, накладний з дисплеєм
Поверхове табло на поверхах Стандартне в поверховому посту на кожному «посадковому» поверсі
Пост керування в кабіні Накладний, нержавіюча сталь, табло з дисплеєм.
Кнопки поста : П,1,2,3,4,5, основний посадковий поверх (1), дзвінок, двері відкрити, двері закрити, вентилятор, ключ пріоритету.
Базові опції
Частотний регулятор лебідки та приводу дверей кабіни, детектор дверей (світова завіса на всю висоту дверей кабіни), реверс дверей кабіни, вентилятор кабіни, електронний зважувальний пристрій, блок аварійної евакуації пасажирів при вимкненні світла,
голосовий супровід українською мовою.
Враховуючи вищевикладену вимогу, учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», ЯКИЙ Є ВИРОБНИКОМ ЛІФТІВ ЩО ПРОПОНУЄ ДО ПОСТАЧАННЯ, надав гарантійний лист від 15.11.2024 №08 (файл «26. 1. гарантійний лист від виробника ліфтів.PDF») 17 листопада 2024 20:49, яким підтвердив постачання товару із зазначеними характеристиками, адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується. СКРІН ЛИСТА ДОДАЄТЬСЯ.
Наведені в листі від 15.11.2024 №08 технічні характеристики відповідають вимогам, визначеним в розділі «Технічні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто, учасник в повній мірі виконав вимогу Додатку 2 до тендерної документації.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
2. Згідно ДОДАТКА 1 до тендерної документації на підтвердження права користування обладнанням учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) або інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, спроможності якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. Однак, учасник ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" не надав підтвердження право власності або користування на ТАЛЬ ЕЛЕКТРИЧНУ.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Щодо ДРУГОГО питання.
Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати Довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (в тому числі приміщення офісу/складу, інструментів (перфоратори, кутові машини шліфувальні, дриль, шуруповерт, ТАЛЬ ЕЛЕКТРИЧНУ, зварювальний апарат, тощо), необхідних для виконання предмету закупівлі) та програмне забезпечення, яке буде використовувати для виконання робіт:
Пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу на підтвердження права користування обладнанням учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (ОБОРОТНО-САЛЬДОВА ВІДОМІСТЬ, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо) або інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, спроможності якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця
Враховуючи вищевикладену вимогу учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази від 15.11.2024 №05 (файл «2. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.PDF») 17 листопада 2024 20:49, якою підтвердив наявність талі електричної (п.80) СКРІН ДОДАЄТЬСЯ.
Крім того, учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» надав обротно-сальдову відомість по рахунку 10 (файл «6. Копіїдокументів, якіпідтверджують право власності на обладнання.PDF», якою підтвердив право власності на необхідне обладнання, в тому числі і на ТАЛЬ ЕЛЕКТРИЧНУ.СКРІН ДОДАЄТЬСЯ.
Тобто, учасник в повній мірі виконав вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
3. Згідно ДОДАТКА 1 до тендерної документації п. 2.5 на працівників (згідно п.2.1 цього розділу) Учасник повинен надати:
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів;
- Копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів».
Згідно п.2.1 розділу, в довідці зазначено про залучення працівника інженера з проектно-кошторисної роботи. Однак, вище зазначені документи на інженера з проектно-кошторисної роботи Разінькову Ольгу Миколаївну надані не були.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Щодо ТРЕТЬОГО питання.
Пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати Лист/довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі застосування), в якому зазначається наступна інформація:
Наявність достатньої кількості працівників для виконання робіт відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (чисельність працівників, прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займані посади зазначеними працівниками).
В довідці має бути зазначено про наявність:
- головного інженера,
- виконавця робіт (виконроб),
- інженера/відповідальної особи з охорони праці,
- інженера з проектно-кошторисної роботи,
- електромеханіків з ліфтів ( не менше трьох),
- експерта технічного з промислової безпеки,
- майстра.
Пункт 2.5. Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надати На працівників (згідно п.2.1 цього розділу):
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів;
- Копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів».
Документи мають бути дійсними на час подання пропозицій.
Пункт 1.3 НПАОП 0.00-1.71-13 ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС РОБОТИ З ІНСТРУМЕНТОМ ТА ПРИСТРОЯМИ передбачає, що Ці Правила є обов'язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв.
Пункт 1.13НПАОП 0.00-1.15-07 ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ВИСОТІ передбачає, що Працівники, які виконують роботу на висоті, зобов'язані: знати і виконувати вимоги цих Правил, інших нормативно-правових актів та інструкцій з охорони праці, що стосуються їх робіт чи професій.
Пункт 3.1 НПАОП 0.00-1.02-08 ПРАВИЛ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ передбачає, що Ці Правила встановлюють вимоги до будови, виготовлення, монтажу, налагодження, проведення технічного огляду та експертного обстеження, експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації ліфтів, підйомників та їх складових частин.
Пункт 1.1 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, вимоги цих Правил поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов'язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт.
Розділом 1 Правил експлуатації електрозахисних засобів (далі - Правила) поширюються на електрозахисті засоби, які експлуатуються в електроустановках. В цих Правилах наведено перелік засобів захисту, вимоги до них, обсяги і норми випробувань, порядок застосування, зберіганняїх, а також норми комплектування засобами захисту електроустановок і виробничих бригад.
Пункт 1.1. Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів передбачає, що Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі - електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Вони поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВт включно, які належать суб’єктам господарювання – споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ.
Враховуючи вищевикладену вимогу учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ надав всі необхідні документи про проходження спеціального навчання працівників відповідно ло чинного законодавства. ВИМОГА НАДАТИ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ СПЕЦНАВЧАННЯ ВСІМА ПРАЦІВНИКАМИ не передбачена.
Виконання посадових обов’язків Інженером з проектно-кошторисної роботи до Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів; Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів ВІДНОШЕННЯ НЕ МАЄ.
ПУНКТОМ 3.14. ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці(НПАОП 0.00-4.12-05) передбачено, що працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою ЛИШЕ ТИМ, ХТО ВИКОНУЄ РОБОТИ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ.
Тобто, учасник в повній мірі виконав вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
Заступник директора з організації
надання соціальних послуг Тетяна ЄРМІЛІНА
Номер:
9a39b9bd8f7e4a68898c7a9f220a568c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.12.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-04-006252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно ДОДАТКА 2 до тендерної документації учасник повинен
надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, які підтверджують технічні характеристики освітлення шахти. ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" надав протокол вимірювання світлових, електричних та спектральних параметрів № 10.1-6181 від 6.11.2021р. В протоколі зазначено, що результати випробування стосуються тільки виробів, що пройшли випробування. Тобто, 2021р. Однак, запропонований товар повинен бути виробленим не раніше 01.01.2024 року.
Крім того, протокол вимірювання № 10.1-6181 від 6.11.2021р. не має четвертої сторінки. Саме на 4 сторінки, згідно тексту повинна знаходитися інформація маркування та зовнішнього вигляду зразка лампи LT8-PC-1200-N. Саме ця модель планувалась до постачання.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
2. В оприлюдненому файлі «803_лк 02 001 001 0003 Придбання обладнання.xlsx», розміщено Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-001-0003. Згідно кошторису, планується придбання:
1) Ліфт в.п 400 кг швидкістю 1,0 м/с на 6 зупинок- 2 шт.;
2) Комплект приладів диспетчеризації ліфтового устаткування разом з комплектами для підключення пристроївдиспетчеризації та модулі для забемпечення GSM зв`язку- 2 шт.;
3) Сповіщувач магнітноконтактний ЕСМК-1- 2 шт.
На загальну суму 2159624,2 грн.
На підтвердження відповідності технічних вимог, згідно п.1.2 ДОДАТКА 2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками. Гарантійний лист повинен бути адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується. Однак, учасником гарантійні листи, на зазначені в локальному кошторисі устаткування не надані.
3. Згідно п.2 ДОДАТКА 2 до тендерної документації учасник повинен мати чинний сертифікат відповідності за стандартами ISO 9001, що пропонується. Учасник надав сертифікат відповідності на пристрої освітлювальні світлодіоднї. Однак, зазначені в локальному кошторисі устаткування, сертифікати відповідності надані не були.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e977078e7fc84144a5219f8fcc46b037
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень вих. № 986 від 27.12.2024
Дата опублікування:
27.12.2024 12:59
Опис:
« 27 » грудня 2024 № 986
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері закупівель
Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ
Відповідь на Запит про надання пояснень
Перше запитання
1. Згідно ДОДАТКА 2 до тендерної документації учасник повинен
надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, які підтверджують технічні характеристики освітлення шахти. ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" надав протокол вимірювання світлових, електричних та спектральних параметрів № 10.1-6181 від 6.11.2021р. В протоколі зазначено, що результати випробування стосуються тільки виробів, що пройшли випробування. Тобто, 2021р. Однак, запропонований товар повинен бути виробленим не раніше 01.01.2024 року.
Крім того, протокол вимірювання № 10.1-6181 від 6.11.2021р. не має четвертої сторінки. Саме на 4 сторінки, згідно тексту повинна знаходитися інформація маркування та зовнішнього вигляду зразка лампи LT8-PC-1200-N. Саме ця модель планувалась до постачання.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Відповідь на перше запитання.
Додаток 2 містить вимогу щодо освітлення шахти:
Потужність – 13W
Світловий потік – 2080-2150 Lm
Ступінь захисту – 54 ІР
Колірна температура – 4000 К (+/- 100К)
Довжина – 1203 мм
Надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» надав поряд з іншим протокол вимірювання світлових, електричних та спектральних параметрів № 10.1-6181 від 6.11.2021 (файл «35.3. протокол випробувань світильники.PDF»), сторінки 5-6 якого в повній мірі підтверджують ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Відсутність сторінки 4 протоколу не впливає на можливість перевірити відповідність запропонованого товару технічним характеристикам.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ВИМОГУ підтвердити протоколом випробовування маркування та зовнішнього вигляду зразка лампи LT8-PC-1200-N.
Поряд з цим, Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ВИМОГУ надати протокол випробовування виключно на освітлення 2024 року.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
Друге запитання
2. В оприлюдненому файлі «803_лк 02 001 001 0003 Придбання обладнання.xlsx», розміщено Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-001-0003. Згідно кошторису, планується придбання:
1) Ліфт в.п 400 кг швидкістю 1,0 м/с на 6 зупинок- 2 шт.;
2) Комплект приладів диспетчеризації ліфтового устаткування разом з комплектами для підключення пристроїв диспетчеризації та модулі для забезпечення GSM зв`язку- 2 шт.;
3) Сповіщувач магнітноконтактний ЕСМК-1- 2 шт.
На загальну суму 2159624,2 грн.
На підтвердження відповідності технічних вимог, згідно п.1.2 ДОДАТКА 2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками. Гарантійний лист повинен бути адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується. Однак, учасником гарантійні листи, на зазначені в локальному кошторисі устаткування не надані.
Відповідь на друге запитання.
Вимога Додатку 2 до тендерної документації передбачає:
- Постачання ліфтів відповідно до вимог викладених в розділі Технічні вимоги. На підтвердження відповідності технічних вимог учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника ОБЛАДНАННЯ, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками. Гарантійний лист повинен бути адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується.
- Поряд з цим, розділ «Технічні вимоги» місить вимоги щодо товару: Ліфт в/п 400 кг на 6 зупинок».
Враховуючи вищевикладену вимогу, учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», ЯКИЙ Є ВИРОБНИКОМ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРОПОНУЄ ДО ПОСТАЧАННЯ, надав гарантійний лист від 15.11.2024 №08 (файл «26. 1. гарантійний лист від виробника ліфтів.PDF») 17 листопада 2024 20:49, яким підтвердив постачання товару із зазначеними характеристиками, адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та який містить характеристики обладнання яке пропонується.
ЖОДНИЙ додаток ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ МІСТИВ ВИМОГУ щодо необхідності переліку у листі виробника позицій, включених у розділ локального кошторису «Устакування».
Тобто, учасник в повній мірі виконав вимогу Додатку 2 до тендерної документації.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
Третє запитання
3. Згідно п.2 ДОДАТКА 2 до тендерної документації учасник повинен мати чинний сертифікат відповідності за стандартами ISO 9001, що пропонується. Учасник надав сертифікат відповідності на пристрої освітлювальні світлодіоднї. Однак, зазначені в локальному кошторисі устаткування, сертифікати відповідності надані не були.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначеної невідповідності.
Відповідь на третє запитання.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене Замовником оформлено ДОДАТОК 5 до тендерної документації
«Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Пунктом 5 Додатку 5 визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
При цьому, пунктом 1.1 розділу 1 Додатку 2 визначено: Учасник має надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Зазначений пункт передбачає наступне: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- відомістю ресурсів;
- розрахунками загальновиробничих витрат,
- розрахунками коштів на покриття адміністративних витрат,
- розрахунками кошторисного прибутку.
Вказана інформація подається у форматі PDF, кошториси мають бути підписані інженером з проектно-кошторисної документації та особою уповноваженою на підписання тендерної пропозиції.
Також, пунктом 1.2 розділу 1 Додатку 2 визначено: На підтвердження відповідності технічних вимог учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист від виробника обладнання, яким виробник підтверджує постачання товару із зазначеними характеристиками. Гарантійний лист повинен бути адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатору закупівлі та містити характеристики обладнання яке пропонується.
Крім того, Додатком 2 визначено: Надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, які підтверджують технічні характеристики.
!!! ІНШИХ ВИМОГ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОДАТКОМ 2 НЕ ВИЗНАЧЕНО.
!!!! Посилання на фрагмент тендерної документації, наведений в питанні «Виробник товару, що пропонується, повинен мати чинний сертифікат відповідності за стандартами ISO 9001». НЕ МІСТИТЬ ОКРЕМОЇ ВИМОГИ ТА НЕОБХІДНОСТІ НАДАВАТИ чинний сертифікат відповідності за стандартами ISO 9001.
Що стосується вимог, пов’язаних з сертифікацією, то пунктом 1.9 розділу 3 Додатку 1 (Дозвільні та інші документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері) визначено необхідність надати Оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; Сфера застосування сертифікату має поширюватись на поставку, монтаж, складання, налагодження, кінцеву перевірку, випробування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: ліфтів електричних; робіт будівельно-монтажних.
Учасником виконано зазначену вимогу шляхом надання файлу «19. Сертифікат на систему управління якістю.pdf»
Стосовно посилання у питанні на факт надання учасником сертифікату відповідності на пристрої освітлювальні світлодіоднї доцільно зазначити, що наданий учасником сертифікат відповідності (файл «35. Сертифікат відповідності світильники.pdf») надано на вимогу Додатку 2 для Освітлення шахти визначено: Надати оригінал або копію сертифікату відповідності, декларації про відповідність, протоколу випробувань, технічної специфікації, які підтверджують технічні характеристики.
Тобто, вимога надати зокрема сертифікат відповідності стосувалася ВИКЛЮЧНО ОСВІТЛЕННЯ ШАХТИ.
Невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» вимогам тендерної документації відсутні.
Заступник директора з організації
надання соціальних послуг Тетяна ЄРМІЛІНА