• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (ДК 021 : 2015 : 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 850 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 504.30 UAH
Номер: d9c0e60c414540dfbcff2570d8697ec4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.12.2024 17:52 - 02.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.12.2024 № 230 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.12.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024 № 230 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-11-04-006252-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 24/ В від 04.11.2024, Перелік змін, що внесені до Тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІФТ-МАРКЕТ" (далі – ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.11.2024; протокол Замовника від 20.11.2024 № 28/В, яким визначено Учасника - ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" Переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024; договір від 26.11.2024 № 45КР (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.12.2024, 26.12.2024 та 27.12.2024 (далі – Пояснення). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 27.11.2024 оприлюднено Договір з додатками №№1,2,3,4 у форматі PDF (файл Договір №45КР 26.11.24 Б5.pdf), серед яких міститься, зокрема, Додаток №4 з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару. Крім того, 27.11.2024 Замовником розміщено у форматі DOC Додаток №4 до Договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (заміна двох пасажирських ліфтів) в житловій будівлі Літер А-5 КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ХАРКІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за адресою: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Ігоря Муратова, 7» (файл «А5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.doc»), даний файл містить інформацію про країну походження товару. Отже, станом на початок моніторингу процедури закупівлі, Договір та додатки №№1,2,3 до Договору не розміщено у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель. Замовник, 17.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматах DOC та XLSX., проте зазначені дії не спростовують факту порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, тому як Договорів № 45КР від 26.11.2024 та додатки №№1,2,3 до нього Замовник оприлюднив у машинозчитувальному форматах 17.12.2024 року, тобто не дотримано термін оприлюднення трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень: 02.01.2025 13:01 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.01.2025 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 08.01.2025 22:48

Запити/Пояснення