-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45260000-7 Послуги з усунення аварій в бюджетних установах (поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: просп. Сергія Нігояна, буд. 77, м. Дніпро)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
86a8c5ff2df8475ebbd97168ceaca006
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 14:53 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.01.2025 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.01.2025 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-11-01-011127-a 01.11.2024 АДМІНІСТРАЦІЯ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 5.17 Настанови № 281.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель при формуванні тендерної документації, шляхом відшкодування до бюджету зайво включених до договірної ціни коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 01.11.2024, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ФЕНІН ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – ФОП Фенін Ю.М.), протокол уповноваженої особи від 11.11.2024 № 220, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.11.2024, договір від 19.11.2024 № 0160/Покр, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 13.01.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.01.2025, звіт про виконання договору.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзаца першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а саме: у підпункті 1.1. пункту 1. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником не зазначено підставу відміни торгів у разі подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 Особливостей, менше двох тендерних пропозицій, визначену підпунктом 5 пункту 50 Особливостей у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 19.11.2024 № 0160/Покр, ФОП Фенін Ю.М. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 1 749,10 гривень.
Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Згідно з пунктом 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Фенін Ю.М. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Фенін Ю.М. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 1 749,10 грн (без урахування податків) ФОП Фенін Ю.М. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281.
Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору, сума оплати за договором склала 298 625,32 гривень.
Період усунення порушень:
24.01.2025 16:08 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2025 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східний офіс Державної аудиторської служби України
Про усунення порушень
Уважно розглянувши висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі за ІD UA-2024-11-01-011127-a, яка проводилась адміністрацією Новокодацького району Дніпровської міської ради (далі – Замовник), насамперед Замовник висловлює глибоку повагу та вдячність за Вашу роботу в цілому та, зокрема, в частині надання докладних роз’яснень щодо виявлених порушень, що в свою чергу є безумовним мотивуванням до більш ретельного та детального вивчення діючого законодавства у сфері публічних закупівель як шляхом самоосвіти так і проходження відповідних фахових навчань.
Щодо виконання вимог висновку від 24.01.2025 повідомляємо таке.
1. 27.01.2025 з уповноваженими особами з питань організації та проведення процедур закупівель адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради (далі – уповноважені особи адміністрації) було проведено роз’яснювальну роботу про недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель при формуванні тендерної документації, зокрема порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами) в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а також вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
2. 27.01.2025 ФОП Феніну Ю. М. було направлено лист про повернення зайво включених до договірної ціни коштів на покриття адміністративних витрат в розмірі 1 749,10 гривень до 29.01.2025 (скан-копія листа додається), в результаті чого зазначені кошти були повернуті на рахунок Замовника 28.01.2025 (скан-копія платіжного документу додається) та, відповідно, відшкодовані до бюджету (скан-копії платіжних документів додаються).
З повагою,
Заступник голови адміністрації Анжела ГАРАЩЕНКО
Коваль Еліна 068 997 34 34
Дата публікації звіту:
29.01.2025 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
1e42c1dcd2c346c59c401bd02684c555
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.01.2025 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Номер:
6c81388d4148458bac61766825ecd26e
Назва:
Східний офіс Державної аудиторської служби України Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.01.2025 14:33
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 09.01.2025 в межах здійснення моніторингу закупівлі за ІD UA-2024-11-01-011127-a, яка проводилась адміністрацією Новокодацького району Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляємо про таке.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі Положення про адміністрацію Новокодацького району Дніпровської міської ради, затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 24.02.2021 № 71/4 (у редакції рішення міської ради від 22.03.2023 № 63/35) «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.02.2021 № 71/4 «Про затвердження положень про адміністрації районів Дніпровської міської ради» (https://dniprorada.gov.ua/uk/page/poshuk-prijnyatih-dokumentiv-dniprovskoi-miskoi-radi).
Очікувана вартість наведеного предмета закупівлі визначена на підставі пункту 2 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 шляхом отримання не менше 3-х комерційних пропозицій на відповідний запит (додаються).
2. Обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційній сторінці Замовника на офіційному сайті Дніпровської міської ради за посиланням – https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-novokodackogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Додатково повідомляємо, що документальне підтвердження до пояснень міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі за вищенаведеними посиланнями.
З повагою,
В. о. голови адміністрації Анжела ГАРАЩЕНКО
Коваль Еліна 068 997 34 34