• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

45260000-7 Послуги з усунення аварій в бюджетних установах (поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: просп. Сергія Нігояна, буд. 77, м. Дніпро)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 86a8c5ff2df8475ebbd97168ceaca006
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.01.2025 14:53 - 29.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.01.2025 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-11-01-011127-a 01.11.2024 АДМІНІСТРАЦІЯ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 5.17 Настанови № 281. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель при формуванні тендерної документації, шляхом відшкодування до бюджету зайво включених до договірної ціни коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАЦЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 01.11.2024, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ФЕНІН ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – ФОП Фенін Ю.М.), протокол уповноваженої особи від 11.11.2024 № 220, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.11.2024, договір від 19.11.2024 № 0160/Покр, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 13.01.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.01.2025, звіт про виконання договору. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзаца першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а саме: у підпункті 1.1. пункту 1. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником не зазначено підставу відміни торгів у разі подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 Особливостей, менше двох тендерних пропозицій, визначену підпунктом 5 пункту 50 Особливостей у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 19.11.2024 № 0160/Покр, ФОП Фенін Ю.М. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 1 749,10 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з пунктом 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Фенін Ю.М. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Фенін Ю.М. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 1 749,10 грн (без урахування податків) ФОП Фенін Ю.М. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору, сума оплати за договором склала 298 625,32 гривень.
Період усунення порушень: 24.01.2025 16:08 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2025 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Східний офіс Державної аудиторської служби України Про усунення порушень Уважно розглянувши висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі за ІD UA-2024-11-01-011127-a, яка проводилась адміністрацією Новокодацького району Дніпровської міської ради (далі – Замовник), насамперед Замовник висловлює глибоку повагу та вдячність за Вашу роботу в цілому та, зокрема, в частині надання докладних роз’яснень щодо виявлених порушень, що в свою чергу є безумовним мотивуванням до більш ретельного та детального вивчення діючого законодавства у сфері публічних закупівель як шляхом самоосвіти так і проходження відповідних фахових навчань. Щодо виконання вимог висновку від 24.01.2025 повідомляємо таке. 1. 27.01.2025 з уповноваженими особами з питань організації та проведення процедур закупівель адміністрації Новокодацького району Дніпровської міської ради (далі – уповноважені особи адміністрації) було проведено роз’яснювальну роботу про недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель при формуванні тендерної документації, зокрема порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами) в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а також вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель в цілому. 2. 27.01.2025 ФОП Феніну Ю. М. було направлено лист про повернення зайво включених до договірної ціни коштів на покриття адміністративних витрат в розмірі 1 749,10 гривень до 29.01.2025 (скан-копія листа додається), в результаті чого зазначені кошти були повернуті на рахунок Замовника 28.01.2025 (скан-копія платіжного документу додається) та, відповідно, відшкодовані до бюджету (скан-копії платіжних документів додаються). З повагою, Заступник голови адміністрації Анжела ГАРАЩЕНКО Коваль Еліна 068 997 34 34
Дата публікації звіту: 29.01.2025 14:09

Запити/Пояснення