-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
2 902 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 514.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 514.80 UAH
Номер:
10fa1190968d4c73907b87fccf3d2351
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-10-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 11:55 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 55-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.12.2024 № 55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-01-010778-a від 01.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів» Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2024 №194 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ХОРАЙЗОН М» та Приватного підприємства «РОУДІЗ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 19.11.2024 №202, від 20.11.2024 №210 та від 21.11.2024 №213; повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2024; договір про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711 на суму 2 875 098,26 гривень; додаткова угода ід 03.12.2024 №1 до договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711, додаткова угода ід 03.12.2024 №2 до договору про закупівлю робіт від 27.11.2024 №2711; відповіді Замовника від 11.12.2024 та від 20.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 01.11.2024 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
На письмовий запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.12.2024 на запитання щодо не оформлення та не оприлюднення переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації Замовник повідомив, що «Замовником було складено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», яка містить зокрема, наступні додатки: Додаток 4 яким встановлено перелік документів які надаються переможцем (юридичною особою), переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем). Інформуємо, що іншими додатками до тендерної документації також визначено необхідність подання певних документів, а саме: Додаток 4 визначає перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника; Додатком 5 – перелік документів, що свідчать про відповідність встановленій Замовником сукупності технічних умов, необхідних для виконання робіт на об’єкті будівництва. Таким чином, зазначена тендерна документація містить окремі додатки щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
З огляду на наведене, під час розроблення та затвердження тендерної документації на відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м. Луцьку» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі з урахуванням специфіки предмета закупівлі та його сфери застосування».
Разом з тим, проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що в тендерній документації міститься Додаток 4 (аркуш 24-30) не окремим додатком, та в Додатку 4 до тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «1. 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» , «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників іншим вимогам, встановлених в тендерній документації», «2.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)», «3.2. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)», «3. Документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника».
Таким чином, Замовником в порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей при складанні, затвердженні та оприлюдненні тендерної документації в електронній системі закупівель не оформлено окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.12.2024 15:51 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» UA-2024-11-01-010778-a, інформуємо.
З заступником директора з економічних питань, уповноваженою особою, Панасюком Р.В. проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», видано наказ від 24 грудня 2024 року № 170-од про притягення до відповідальності. Зобов’язано неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178. Панасюка Р.В. буде направлено на навчання, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховані вказані зауваження
Додаток: копія наказу від 24 грудня 2024 року № 170 -од на 1 арк
Дата публікації звіту:
24.12.2024 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
22396f749dba4d2c95ac891ea6f509d5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2024 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4c277c7dd9ec4d2997b1aa35499ddd64
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.12.2024 15:29
Опис:
Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради інформує: у 2023 році КП «Волиньпроект» Волинської обласної ради була розроблена проєктно-кошторисна документація на об’єкт «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальною вартістю 3 043 179,00 грн. за поточними цінами станом на 28 липня 2023 року.
23 травня 2024 року на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №374 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах охорони здоров'я» КП «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» звернулось з клопотанням до КП «Волиньпроект» з проханням провести корегування проектно-кошторисної документації у відповідності до ДБН В 2.2.-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» загальна кошторисна вартість робочого проекту після корегування за поточними цінами станом на 06 червня 2024 року склала 3 154 660,00 грн.
Дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул.Стефаника,3А в м.Луцьку» були використані для визначення очікуваної вартості закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), за виключенням вартості коштів на здійснення технічного нагляду - 32 321,00 грн., проектних робіт в сумі 8010,00 грн., вартості експертизи проектної документації – 4871,00 грн., коштів на здійснення авторського нагляду – 8010,00 грн., вартості проектних робіт в сумі 179780,00 грн., вартості експертизи проекту 8729,00 грн., коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду) – 4834,00 грн та податку на додану вартість грн.
Наказом Волинської військової адміністрації від 31 жовтня 2024 року№277 буди виділені кошти з місцевого бюджету в сумі 100 000,00 грн. для співфінансування капітального ремонту.
Номер:
857bce59db01424698039cbf254e34da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2024 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі ««Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-010778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e508913bb2174d2383ae5e37792b5ae1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.12.2024 13:52
Опис:
Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття Комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», надаємо наступні пояснення, стосовно зазначеного питання.
Під час проведення закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з
урахуванням Особливостей.
Так, Замовником було складено тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м.Луцьку», яка містить зокрема, наступні додатки:
Додаток 4 яким встановлено перелік документів які надаються переможцем (юридичною особою), переможцем (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем).
Інформуємо, що іншими додатками до тендерної документації також визначено необхідність подання певних документів, а саме: Додаток 4 визначає перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника іншим вимогам Замовника; Додатком 5 – перелік документів, що свідчать про відповідність встановленій Замовником сукупності технічних умов, необхідних для виконання робіт на об’єкті будівництва.
Таким чином, зазначена тендерна документація містить окремі додатки щодо переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
З огляду на наведене, під час розроблення та затвердження тендерної документації на відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради на вул. Стефаника,3А в м. Луцьку» Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в повному обсязі з урахуванням специфіки предмета закупівлі та його сфери застосування