• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент.

Оголошено українською мовою. Забезпечення не нередбачено.

Завершена

981 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 908.00 UAH
Номер: d2ed9b76dbf249bcbd86659c6399c688
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.12.2024 12:29 - 18.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2024 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-11-01-010459-a 01.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2)
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» з урахуванням вимог Особливостей встановлено недотримання вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ» з урахуванням вимог Особливостей (правомірності відхилення тендерної пропозиції), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.11.2024 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ» (далі – ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2024 б/н (про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ») та від 14.11.2024 б/н (про визначення цінової пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» найвигіднішою та ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТПРОМ» до 10:57 год 13.11.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.11.2024, договір про закупівлю від 20.11.2024 № 421, укладений Замовником з ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.11.2024, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.01.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.01.2025 та 03.01.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, у якому предметом закупівлі договору є поставка аналогічного за предметом закупівлі товару за ДК 021:2015 – 31440000-2 – Акумуляторні батареї». Крім того, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та пунктом 4.1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено закупівлю «Акумуляторні батареї «ZEW» або еквівалент ДК 021:2015 – 31440000-2 – Акумуляторні батареї». У тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 04.11.2024 № 384/10 відповідно до якої учасником виконано аналогічний договір від 04.05.2020 № 157. На підтвердження зазначеної в довідці інформації надано договір поставки товарів за державні кошти від 04.05.2020 № 157 укладений між учасником та Спеціальним авіаційним загоном Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України на поставку батареї живлення «ZEW», код згідно з Єдиним закупівельним словником 021:2015:31420000-6 – Гальванічні батареї, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, у порушення вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» додатку 1 до тендерної документації Замовника у вищезазначені довідці відсутня інформація щодо номера оголошення про проведення закупівлі по зазначеному договору, при тому що на підтвердження виконання договору у тендерній пропозиції учасника завантажено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2020-05-04-001112-b. На запит Управління Замовником в електронній систем закупівель оприлюднено пояснення, які не спростовують суті порушень. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Замовником 03.01.2025, в електронній системі закупівель, оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого договір виконаний в повному обсязі.
Період усунення порушень: 09.01.2025 13:15 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2025 13:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вас, що згідно зі статею 15 Кодексу України про адміністративні правопорушення військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт. Інші, крім зазначених у частині першій цієї статті, особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів або спеціальних положень про дисципліну, у випадках, прямо передбачених ними, несуть за вчинення адміністративних правопорушень дисциплінарну відповідальність, а в інших випадках - адміністративну відповідальність на загальних підставах.
Дата публікації звіту: 09.01.2025 15:44

Запити/Пояснення