• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Картопля (Код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (Картопля - Код ДК 021:2015: 03212100-1 – Картопля).

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Номер: 87b09af71a034b908de8cb7acf14861c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-18-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.11.2024 21:25 - 10.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.11.2024 № 80-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.11.2024 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-11-01-001151-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено, що закупівля проведена з порушенням вимог абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Коротки Ірини Петрівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Коростенського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2024, тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Коротки Ірини Петрівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2024 № 151, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2024 року, договір про закупівлю від 19.11.2024 № 246, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 20.11.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі установлено наступне. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з Додатком 2 Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених Особливостями. Крім того, абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замов ник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку № 822 з урахуванням Особливостей. Слід відмітити, що Замовник закуповує картоплю, яка відноситься до переліку продуктів харчування Додатку 2 до Особливостей. Так, Замовником було проведено закупівлю з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-008096-a), очікуваною вартістю 595 200, 00 гривень. За результатами проведеної закупівлі з використанням електронного каталогу, Замовником укладено договір про закупівлю від 05.09.2024 №190 з переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Велінецьким Павлом Йосиповичем. Однак, відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей, між Замовником та переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Велінецьким Павлом Йосиповичем укладено додаткову угоду від 07.10.2024 № 1 до договору про закупівлю від 05.09.2024 №190 щодо зменшення обсягів закупівлі, при цьому відповідно до пояснень Замовника 20.11.2024 договір про закупівлю від 05.09.2024 №190 був розірваний. Крім того, Замовником повторно проведено закупівлю з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a), очікуваною вартістю 500 000, 00 гривень. Проте, відповідно до пункту 63 Порядку № 822, закупівля з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a) була відмінена з підстав відхилення всіх поданих пропозицій постачальників Отже, в зв’язку відміною вище вказаної закупівлі, Замовник керуючись абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, повинен здійснювати закупівлю шляхом застосування відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) з очікуваною вартістю не більше 500 000,00 гривень. Однак, Замовником застосовано закупівлю відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) зі збільшеною очікуваною вартістю, а саме 560 000,00 гривень. Таким чином, моніторингом встановлено, що на порушення абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей, Замовником здійснено закупівлю по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a), шляхом застосування відкритих торгів з особливостями зі збільшеною очікованою вартістю, а не проведення закупівлі з використанням електронного каталогу.
Період усунення порушень: 04.12.2024 15:27 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2024 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про притягнення до матеріальної відповідальності Вікторію Мостівенко У зв’язку з тим, що фахівець з публічних закупівель МОСТІВЕНКО Вікторія за результатами аналізу моніторингу Державної аудиторської служби Житомирської області, наказ від 18.11.2024 № 80-з у сфері публічних закупівель здійснила порушення вимог абзацу 2 п. 11-2 Особливостей: Н А К А З У Ю: 1 . Притягти Мостівенко Вікторію , фахівця з публічних закупівель, до матеріальної відповідальності в розмірі 3075,00 грн. 2. Бухгалтеру Гераймович Олені Миколаївні стягнути шкоду шляхом утримання її суми із заробітної плати фахівця з публічних закупівель Мостівенко Вікторії із урахуванням вимог ст. 128 КЗпП . 3. Інспектору з кадрів Сардак Марині Вікторівні ознайомити фахівця з публічних закупівель Мостівенко Вікторію із цим наказом протягом одного дня. 4. Контроль за виконанням наказу покладаю на головного бухгалтера Анжелу Матвійчук.
Дата публікації звіту: 09.12.2024 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності
Дата публікації: 09.12.2024 16:09

Запити/Пояснення