-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Картопля (Код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (Картопля - Код ДК 021:2015: 03212100-1 – Картопля).
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Номер:
87b09af71a034b908de8cb7acf14861c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 21:25 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2024
№ 80-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.11.2024 № 80-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-11-01-001151-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено, що закупівля проведена з порушенням вимог абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Коротки Ірини Петрівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Коростенського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2024, тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Коротки Ірини Петрівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2024 № 151, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2024 року, договір про закупівлю від 19.11.2024 № 246, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 20.11.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі установлено наступне.
Так, відповідно до абзацу 1 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з Додатком 2 Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Крім того, абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замов ник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку № 822 з урахуванням Особливостей.
Слід відмітити, що Замовник закуповує картоплю, яка відноситься до переліку продуктів харчування Додатку 2 до Особливостей.
Так, Замовником було проведено закупівлю з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-008096-a), очікуваною вартістю 595 200, 00 гривень.
За результатами проведеної закупівлі з використанням електронного каталогу, Замовником укладено договір про закупівлю від 05.09.2024 №190 з переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Велінецьким Павлом Йосиповичем.
Однак, відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей, між Замовником та переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Велінецьким Павлом Йосиповичем укладено додаткову угоду від 07.10.2024 № 1 до договору про закупівлю від 05.09.2024 №190 щодо зменшення обсягів закупівлі, при цьому відповідно до пояснень Замовника 20.11.2024 договір про закупівлю від 05.09.2024 №190 був розірваний.
Крім того, Замовником повторно проведено закупівлю з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a), очікуваною вартістю 500 000, 00 гривень.
Проте, відповідно до пункту 63 Порядку № 822, закупівля з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a) була відмінена з підстав відхилення всіх поданих пропозицій постачальників
Отже, в зв’язку відміною вище вказаної закупівлі, Замовник керуючись абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, повинен здійснювати закупівлю шляхом застосування відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) з очікуваною вартістю не більше 500 000,00 гривень.
Однак, Замовником застосовано закупівлю відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) зі збільшеною очікуваною вартістю, а саме 560 000,00 гривень.
Таким чином, моніторингом встановлено, що на порушення абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей, Замовником здійснено закупівлю по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a), шляхом застосування відкритих торгів з особливостями зі збільшеною очікованою вартістю, а не проведення закупівлі з використанням електронного каталогу.
Період усунення порушень:
04.12.2024 15:27 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2024 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про притягнення до матеріальної
відповідальності Вікторію Мостівенко
У зв’язку з тим, що фахівець з публічних закупівель
МОСТІВЕНКО Вікторія за результатами аналізу моніторингу Державної аудиторської служби Житомирської області, наказ від 18.11.2024 № 80-з у сфері публічних закупівель здійснила порушення вимог абзацу 2 п. 11-2 Особливостей:
Н А К А З У Ю:
1 . Притягти Мостівенко Вікторію , фахівця з публічних закупівель, до матеріальної відповідальності в розмірі 3075,00 грн.
2. Бухгалтеру Гераймович Олені Миколаївні стягнути шкоду шляхом утримання її суми із заробітної плати фахівця з публічних закупівель Мостівенко Вікторії із урахуванням вимог ст. 128 КЗпП .
3. Інспектору з кадрів Сардак Марині Вікторівні ознайомити фахівця з публічних закупівель Мостівенко Вікторію із цим наказом протягом одного дня.
4. Контроль за виконанням наказу покладаю на головного бухгалтера Анжелу Матвійчук.
Дата публікації звіту:
09.12.2024 15:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності
Дата публікації:
09.12.2024 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
7b3024214c9045078a715ef55e465600
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2024 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до абзацу 1 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Крім того, абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку № 822 з урахуванням Особливостей.
Так, Коростенським геріатричним пансіонатом Житомирської обласної ради (далі - Замовник) було проведено закупівлю з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a), очікуваною вартістю 500 000, 00 гривень.
Однак, відповідно до пункту 63 Порядку № 822, закупівля з використанням електронного каталогу по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-009019-a) була відмінена з підстав відхилення всіх поданих пропозицій постачальників.
Таким чином, в зв’язку відміною вище вказаної закупівлі, Замовник керуючись абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, повинен здійснювати закупівлю шляхом застосування відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) з очікуваною вартістю не більше 500 000,00 гривень.
Однак, Замовником застосовано закупівлю відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) з очікуваною вартістю 560 000,00 гривень.
Таким чином, поясніть, чому Замовником, всупереч абзацу 2 пункту 11-2 Особливостей здійснено закупівлю шляхом застосування відкритих торгів з особливостями по предмету: «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-01-001151-a) зі збільшеною очікованою вартістю, а саме на 60 000,00 гривень.?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
f6681f5950b2443cbc855e8c501dbd13
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 11:45
Опис:
Пояснення щодо закупівлі:
Коростенський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради проводив двічі запит (ціни) пропозиції на Картопля столова пізня,клас перший,ДСТУ 9221 ,ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-28-008096-а, очікувана вартість 595200.00. Переможець закупівлі ФОП Велінець Павло Йосипович. Поставка товару здійснювалась один раз, але договір було розірвано, через зростання ціни. У зв’язку з розірвання Договору було проведено запит(ціни )пропозиції Картопля столова пізня,клас перший,ДСТУ 9221, ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-21-009219-а, очікувана вартість 500000.00грн. Переможцем закупівлі було визнано ТОВ «МКТ 23», але Постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пунктом 66 цього Договору. Наступний учасник ПП «Продцентр-плюс» , якого було визнано переможцем, але на етапі укладання Договору ПП «Продцентр-плюс» , у строк,визначений для укладання договору, надав лист від 31 жовтня 2024р №2570, у якому повідомив про відмову від поставки товару у зв’язку із різким зростанням ціни на зазначену продукцію. Також уповноваженою особою було проведенно аналіз цін на ринку, та виставлених оголошень в системі Прозоро на дану продукцію, та було прийнято рішення провести Відкриті торги з особливостями на закупівлю Картопля (Код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) (Картопля - Код ДК 021:2015: 03212100-1 – Картопля), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-01-001151-a,очікувана вартість 560000.00грн , зі збільшеною ціною на продукцію через нагальну потребу нашій установі. Станом на 20.11.2024 в установі проживає 198 підопічних,з них 53 ВПО.