-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Завершена
3 846 734.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 233.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 233.67 UAH
Номер:
b1425e20b4d243ccb86daab6ff62771b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2024 00:00
Період моніторингу:
23.12.2024 14:36 - 14.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2024 № 48-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.12.2024 №48-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-31-011865-a 31.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.10.2024 (протокол № 142), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.11.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕР БАУ» (далі – ТОВ «ДЕР БАУ», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 21.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.11.2024 № 153, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2024, договір від 06.12.2024 №392 (далі - Договір), додаткову угоду від 30.12.2024 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.12.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 17 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у додатку 2 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції, наступних документів у форматі PDF, завірених підписом та печаткою (у разі використання):
- Договірна ціна;
- Локальний кошторис з розрахунком одиничної вартості;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
- Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів;
- Дефектний акт;
- Календарний графік виконання робіт;
- План фінансування;
- Інформація про ціни та матеріальні ресурси.
При цьому, відповідно до таблиці «Об’єм робіт, обладнання та матеріальних ресурсів» у пункті 7 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, зокрема, виконання робіт: «Покривання труб, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою 100м 0,52» (позиція 26 розділу «Теплова мережа») та «Улаштування пароізоляційного шару з плівки поліетиленової на трубопроводах діаметром 57 мм при товщині ізоляційного шару 50 мм 100м 0,03» (позиція 113 розділу «Теплові камери ТК4, ТК5»), а також використання матеріалу «Люк чавунний для колодязів важкий» у кількості 4 штук (позиція 90 розділу «Будівельні матеріали вироби і комплекти»).
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ДЕР БАУ» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «Локальний кошторис 02 01 01.pdf», далі – Локальний кошторис) та Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02 01 01 (файл «Підсумкова відомість до лк 2 01 01.pdf», далі – Підсумкова відомість ресурсів).
При цьому, у Локальному кошторисі зазначені роботи «Покривання 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою 100м 0,52» (позиція 26 розділу 2 «Теплова мережа») та «Улаштування пароізоляційного шару з плівки поліетиленової на трубопроводах діаметром 76 мм при товщині ізоляційного шару 50 мм 100м 0,03» (позиція 113 розділу 3 «Теплові камери ТК4, ТК5»), а також враховано «Люк чавунний для колодязів легкий» у кількості 4 штук (позиція 70 Підсумкової відомості ресурсів), що не відповідає Технічній специфікації в додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, наявні невідповідності у наданих учасником кошторисних документах в частині загальної вартості робіт.
Так, відповідно до Договірної ціни, яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника (файл «Договірна ціна.pdf»), вартість робіт складає 3 423 596,51 грн з ПДВ.
При цьому, в Плані фінансування (файл «План фінансування.pdf») зазначена сума 3 423 596,00 гривень.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, невідповідності у кошторисних документах стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДЕР БАУ», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 06.12.2024 № 392.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «ДЕР БАУ» після визначення його переможцем торгів 25.11.2024, було завантажено оновлені кошторисні документи, зокрема, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 та Підсумкову відомість ресурсів до нього у відповідності до технічної специфікації.
При цьому, відповідно до оновленої Договірної ціни загальна вартість робіт складає 3 423 567,35 грн з ПДВ, що на 29,16 грн менше, ніж тендерна пропозиція учасника.
Аналізом умов укладеного договору установлено, що додатки до договору «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості» та «Підсумкова відомість ресурсів» відповідають вимогам тендерної документації Замовника, і таким чином, не відповідають тендерній пропозиції переможця.
Отже, на порушення вимог пункту 18 Особливостей Замовником укладено Договір, умови якого не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДЕР БАУ».
Разом з цим, відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю робіт з капітального ремонту з додатками, у тому числі додаток «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», у машинозчитувальному форматі, а лише у форматі «pdf».
З огляду на зазначене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 24.12.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
На зазначений запит Управління Замовник 27.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, зокрема, про намір розірвати договір.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, під час здійснення моніторингу Замовником додатковою угодою від 30.12.2024 №1 Договір було розірвано та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого сума оплати за договором відсутня.
Період усунення порушень:
09.01.2025 17:11 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2025 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
09.01.2025 року ДАСУ північно-східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області надано висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства у межах проведеного моніторингу щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області» код ДК 021:2015 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація, яким було установлено інші порушення законодавства в сфері державних закупівель.
Під час проведення даного моніторингу Управлінням житлово-комунального господарства Роменської міської ради (далі – Замовник) були виявлені порушення під час проведення Закупівлі та визначення переможця, які не можливо виправити після того, як Закупівля перебуває на стадії «Завершена». Тому, для усунення виявлених порушень в результаті двосторонніх консультацій було прийняте рішення розірвати Договір № 392 від 06.12.2024 року шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 30.12.2024 року, про що було повідомлено ДАСУ північно-східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області під час надання роз’яснень в електронній системі закупівель 27.12.2024, а також надані підтвердні документи. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, під час здійснення моніторингу Замовником додатковою угодою від 30.12.2024 №1 Договір було розірвано та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого сума оплати за договором відсутня.
Розрахунки між Замовником та Виконавцем ТОВ «ДЕР БАУ» згідно Договору не проводилися.
У відповідь на висновок ДАСУ північно-східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про наявність порушень законодавства у межах проведеного моніторингу щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області» код ДК 021:2015 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація Замовником надається повідомлення про усунення порушень шляхом розірвання договору про закупівлю у вигляді протоколу.
Дата публікації звіту:
16.01.2025 16:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
17.01.2025 08:40
Запити/Пояснення
Номер:
795280fa7bb14f5983fe91e6c2cebf49
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.12.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-011865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfc9dc4c9e42463a84c9324223387521
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.12.2024 18:16
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області» за кодом 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-31-011865-a), Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну інформацію (пояснення та документи) через електронну систему закупівель:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розрахунків проведених під час розробки проєктно-кошторисної документації. Проєкто-кошторисна документація пройшла експертизу, отримала Експертний звіт (позитивний) № 0103-6631-24/УЕГ/А від 07.08.2024 та була затверджена Наказом № 178 від 14.08.2024 Управлінням житлово-комунального господарства Роменської міської ради.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://romny-vk.gov.ua.
3. Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835
Щодо не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Згідно пункту 2 Постанови від 21.10.2015 року № 835 машинозчитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору від 06.12.2024 № 392 необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови.
За таких обставин, договір від 06.12.2024 № 392 та додатки до нього не є машинозчитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машинозчитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін.
В доповнення до викладеного, Замовник надає органу фінансового контролю підписаний договір № 392 від 06.12.2024 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з формату PDF перетворений в формат DOC(X)
Управлінням житлово-комунального господарства Роменської міської ради підготовлено проект додаткової про розірвання Договору № 392 від 06.12.2024 (проект додаткової угоди додається)
Просимо розглянути всі обставини та факти, викладені у цьому поясненні та врахувати їх при прийнятті рішення.
Додатково повідомляємо, що Замовником проведено роз`яснювальну роботи з уповноваженою особою з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель. У майбутньому буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи Замовника.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Експертний звіт (позитивний) № 0103-6631-24/УЕГ/А від 07.08.2024– в 1 прим. на 14 арк;
2. Наказ № 178 від 14.08.2024 - в 1 прим. на 1 арк.;
3. Проект додаткової угоди – в 1 прим. на 1 арк.;
4. Договір з додатками у форматі DOC(X).