-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху відділення променевої терапії №1 літера Е-1 за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А під розміщення лінійного прискорювача» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
18 155 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 779.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 779.64 UAH
Номер:
f585a5d8e41d4f8ab66324397d0746d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 17:23 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-10-31-010599-a 31.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31 жовтня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15 листопада 2024 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД»), протокол від 19 листопада 2024 №95, повідомлення про намір укласти договір від 19 листопада 2024, договір від 03 грудня 2024 №235 на суму 18 122 328, 32 з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 20 грудня 2024 № 1 до Договору, додаткову угоду від 30 грудня 2024 №2 до Договору, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 26 грудня 2024 та 07 січня 2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.01.2025 15:02 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2025 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
d8f20b76ad3f48ebbead66761da8c7d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху відділення променевої терапії №1 літера Е-1 за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А під розміщення лінійного прискорювача» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-31-010599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (кошторисні розрахунки, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7c4c8b2810eb479bbc429ea1582e7a8e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.12.2024 16:06
Опис:
Пояснення з приводу запитання в рамках проведення моніторингу надаємо в окремому файлі
Номер:
da43ecd7290c4a29a5bcc139d13aeec9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху відділення променевої терапії №1 літера Е-1 за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А під розміщення лінійного прискорювача» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-31-010599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, а саме, надати документальне підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору від 03.12.2024 №235 (далі - Договір) Додатковою угодою від 30.12.2024 №2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
451a41b4734d49f287af6916ddfbb281
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.01.2025 14:45
Опис:
Пояснення з приводу запитання в рамках проведення моніторингу надаємо в окремому файлі