• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЛОТ 1 Ноутбуки, ЛОТ 2 Персональні комп’ютери , Персональні комп'ютери (моноблок) (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

896 541.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 066.25 UAH
Номер: c33da8bf0b1543adafc84d34220bce23
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 02.12.2024 14:54 - 24.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.12.2024 № 81-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-31-010319-a, 31.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотами № 1, № 2 та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю за лотом № 2 встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю за лотом № 1; внесення змін до договору про закупівлю за лотом № 2 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Договори розірвані.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Уманського національного університету садівництва (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.10.2024 №182); перелік змін до тендерної документації від 04.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами № 1, № 2; протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами № 1, № 2; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі – ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ») за лотом № 1 та лотом № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2024 № 198, від 14.11.2024 № 199 за лотами № 1, № 2; повідомлення про намір укласти договір за лотом №1 та лотом №2; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, за лотом № 1 та лотом № 2; звіт про результати проведення процедури закупівлі, за лотом №1 та лотом №2; договір про закупівлю товару від 22.11.2024 № 260 (далі – Договір № 260) за лотом № 1; договір про закупівлю товару від 22.11.2024 № 261 (далі – Договір № 261) за лотом № 2; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, отримані 10.12.2024 в електронній системі закупівель; додаткові угоди від 19.12.2024 про розірвання Договорів № 260, № 261. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі за лотом № 1 встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не відповідає вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Згідно із пунктом 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за лотом № 1 для підтвердження технічних характеристик учасник в складі тендерної пропозиції надає лист довільної форми з посиланням на сайт виробника з підтвердженням усіх зазначених вище характеристик. На виконання вимог тендерної документації учасником надано лист від 08.11.2024 №10.1/11, в якому наведені технічні характеристики пропонованої продукції та посилання на сайт виробника Hewlett-Packard. Співставленням, за даними виробника, технічних характеристик ноутбука HP15-fd1038ua (A0NE7EA) встановлено, що до його комплектації входить процесор Intel® Core™ 3 100U (up to 4.7 GHz with Intel® Turbo Boost Technology, 10 MB L3 cache, 6 cores, 8 threads), що не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі, зокрема, комплектацією процесором Intel® Core™ 5 120U (до 5,0 ГГц за допомогою технології Intel® Turbo Boost, 12 Мбайт кеш-пам'яті L3, 10 ядер, 12 потоків). Крім цього, згідно з пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за лотом №1 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи та\або Декларацію про відповідність на запропоновані ноутбуки, проте такі документи в тендерній пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом №1 відсутні. Також, у пункті 5 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за лотом №1 Замовником встановлена вимога, що технічні та якісні характеристики ноутбуків повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій сертифікатів відповідності та декларацій відповідності, чинних на момент подання, а саме: копією сертифіката на системи менеджменту інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2013, виданого органом сертифікації, що виданий на ім’я Учасника (пп. 5.1); копією сертифіката на системи управління охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 45001:2018, виданого органом сертифікації, що виданий на ім’я Учасника (пп. 5.2); копією сертифіката на системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 37001:2018, виданого органом сертифікації, виданий на ім’я Учасника (пп. 5.3); копією сертифіката системи менеджменту безпеки ланцюга постачань ISO/IEC 28000:2007, виданого органом сертифікації, виданий на ім’я Учасника (пп. 5.4); копією сертифіката на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020, виданий на ім’я Учасника (пп. 5.5). Проте, під час розгляду пропозиції не виявлено відсутність таких документів у тендерній пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом №1. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом № 1 підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі за лотом № 2 встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не відповідає вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. У пункті 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за лотом №2 Замовник встановив вимогу, що технічні та якісні характеристики персональних комп’ютерів повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій сертифікатів відповідності та декларацій відповідності, чинних на момент подання, а саме: копії декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, чинної на момент подачі тендерної пропозиції (пп. 3.1); копії декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077, чинної на момент подачі тендерної пропозиції (пп. 3.2); копії декларації про відповідність технічному регламенту з обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2017 р. № 139, чинної на момент подачі тендерної пропозиції (пп. 3.3); копії декларації технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355 (пп. 3.4); копії позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам діючого санітарного законодавства України, чинного на момент подачі тендерної пропозиції (пп. 3.5); копії сертифіката відповідності або сертифіката/паспорта якості, позначений знаком акредитації національного агентства з акредитації України (цей логотип зазвичай містить назву агентства та символічний знак, який позначає його статус як національне агентство акредитації) (пп. 3.6); технічні умови на виготовлення персональних комп’ютерів, видані Укрметртестстандарт, чинні на момент подачі пропозиції (пп. 3.7). Проте, такі документи в тендерній пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом № 2 відсутні. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом № 2 підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Крім того, встановлено, що за лотом № 1 документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, оприлюднені переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у строк, який перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» та порушено вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. На підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція переможця відкритих торгів з особливостями ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом № 1 підлягала відхиленню. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю за лотом № 2 встановлено, що Договір укладено не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В технічній специфікації, яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації (лот № 2), визначена інформація про технічні характеристики складових 23 комплектів персональних комп’ютерів. Комплект предмету закупівлі повинен складатися із системного блоку DiaWest Business i3-12 (або еквіваленту), монітору Acer EK241YEBI (UM.QE1EE.E03) (або еквіваленту), комплекту клавіатури і миші REAL-EL Standard 503 Kit, USB, black (або еквіваленту). На виконання вимог щодо технічних характеристик персональних комп’ютерів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надано технічну специфікацію (файл «Технічні вимоги лот 2.pdf»), у якому визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають комплекту предмета закупівлі. Відповідно до пункту 1.2 Договору № 261, який опублікований в електронній системі закупівель 22.11.2024, Замовником придбавається товар в кількості та за ціною, вказаними в специфікації до договору. Згідно із пунктом 1 специфікації до Договору № 261 передбачена поставка 23 системних блоків DiaWest Business 4270 (СоrеТМI3 12100/DDR4 8GB 2666 MHz/SSD NVME 512GB/400W). Таким чином, Замовником не забезпечено включення до умов договору про закупівлю 23 моніторів та 23 комплектів клавіатури і миші. З урахуванням вищенаведеного, встановлено, що Замовник на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей уклав Договір № 261 (лот № 2) не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» за лотом № 2.
Період усунення порушень: 23.12.2024 16:35 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договори розірвані
Дата публікації звіту: 23.12.2024 17:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: договори розірвані
Дата публікації: 29.01.2025 16:18

Запити/Пояснення