-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
18 983 247.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 920.00 UAH
Номер:
81248fbd648040fc82b183c8c9c2b15a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 14:12 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025
№ 8-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.02.2025 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2024-10-30-013125-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасників ТОВ «СБП ГРУП» та ТОВ «ДОМПРОМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.11.2024 (зі змінами), тендерні пропозиції учасника ТОВ «СБП ГРУП» та переможця ТОВ «ДОМПРОМБУД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2024 та від 09.01.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.01.2025, договір від 10.02.2025 № 6, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 21.02.2025.
Період усунення порушень:
04.03.2025 17:15 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
e64b91f17e1547c7addec2b364446dc2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.02.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки № 2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-30-013125-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Пунктом 12 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки – «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», виданого відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, з урахуванням постанови КМУ від 24.03.2022 № 357), виданого на учасника процедури закупівлі або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки – «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, з урахуванням постанови КМУ від 24.03.2022 № 357), яка подана учасником процедури закупівлі та зареєстрована у територіальному органі Держпраці.
Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок № 1107) затверджно «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Так, технічним завданням у Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що предметом закупівель є виконання робіт, зокрема, пунктом 322 із «Ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 /при фарбуванні гратчастих поверхонь /» пунктом 323 із «Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115/при фарбуванні гратчастих поверхонь /».
В той же час, відповідно до вимог пункту 21 Порядку № 1107, роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Поясніть, чому пунктом 12 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання чинного дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки – «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» та яким чином підтверджено учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» виконання робіт із підвищеної небезпеки? Також надайте відповідні документи, у разі їх наявності.
5. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, повідомлення про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено від 10.01.2025 року.
Однак, проведеним аналізом встановлено, що договір укладено 10.02.2025, тобто на 31 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-10-30-013125-a укладений на 31 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
6. Відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що розрахунок ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) має відповідати положенням розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова).
Пунктом 3 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та для формування ціни пропозиції (договірної ціни), а саме:
- розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна) у вигляді таблиці (форма 2);
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
- підсумкову відомість ресурсів. У розділі ІІ. Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів учасник процедури закупівлі включає будівельні машини та механізми, які необхідні для виконання Договору про закупівлю, та зазначає належність такої техніки (власна або залучена*).
Абзацом 2 пункту 1.1 розділу І Настанови встановлено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми.
В пунктах 1, 2, 3, 4 та 5 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання цегляних перегородок кількість: (32,37+9,57)*0,12» , «Розбирання кам'яних і залізобетонних східців на суцільній основі кількість: (1,57*7)+(1,62*7)», «Розбирання монолітних бетонних мозаїчних підлог кількість: 256,26*0,1», «Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток кількість: 10,88+10,97+24+19,5» та «Розбирання цементних покриттів підлог кількість: 10,88+10,97+19,5» (ресурсні елементні кошторисні норми КР5-3-1, КР9-4-1, КР2-1-3, КР7-2-7 та КР7-2-8), в кількості 5,0328 м2, 0,2233 100м, 25,626 1м3, 0,6535 100м2 та 0,4135 100м2 будуть здійснюватись без навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1 т та без підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР5-3-1, КР9-4-1, КР2-1-3, КР7-2-7 та КР7-2-8, які затверджені Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - наказ № 156), зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1 т, в кількості 1,22 маш-год та із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 8,65 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 2, 3, 4 та 5 розділу 1. Демонтажні роботи Відомості обсягів робіт Додатку 5 до тендерної документації.
Аналогічно, в пунктах 171, 172, 174 та 175 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції підлог виконати на висоту 300мм стіни», «Додавати на кожний наступний шар обмазувальної гідроізоляції», «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2» та «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» (ресурсні елементні кошторисні норми КР7-18-3, КР7-18-4, КР7-17-1 та КР7-17-9), в кількостях 0,0936 100м2, 0,0936 100м2, 0,0936 100м2 та 0,0936 100м2 будуть здійснюватись без підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР7-18-3, КР7-18-4, КР7-17-1 та КР7-17-9, які затверджені наказом № 156, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 0,15 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 171, 172, 174 та 175 розділу 12. Підлоги Відомості обсягів робіт Додатку 5 до тендерної документації.
Також, в пунктах 337 та 339, локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування підстильного шару піщаного» та «Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских» (ресурсні елементні кошторисні норми КР7-16-2 та КБ6-1-16) в кількостях 12,53 м3 та 0,151 100м3 будуть здійснюватись без навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т, без кранів баштових, вантажопідйомністю 8 т та без автонавантажувачів, вантажопідйомністю 5 т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР7-16-2 та КБ6-1-16, які затверджені наказами № 374 та № 156, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т, в кількості 1,75 маш-год, кранів баштових, вантажопідйомністю 8 т, в кількості 3,08 маш-год, та застосування автонавантажувачів, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,005 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 337 та 339 розділу 14. Ганок Г-1 Відомості обсягів робіт Додатку 5 до тендерної документації.
В пункті 341 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ27-65-3) в кількості 0,2506 1000м2 будуть здійснюватись без навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю до 4 т, та без машин поливально-мийних, місткістю 6000 л, тоді як ресурсні елементна кошторисна норма КБ27-65-3, яка затверджена Міністерством розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі - наказ № 374), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю до 4 т, в кількості 0,47 маш-год, та застосування машин поливально-мийних, місткістю 6000 л, в кількості 1,11 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 341 розділу 14. Ганок Г-1 Відомості обсягів робіт Додатку 5 до тендерної документації.
В пунктах 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 та 9 локального кошторису № 02-01-03 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «ДОМПРОМБУД» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром до 50 мм», «Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром понад 50 до 100мм», «Демонтаж унітазів зі змивними бачками», «(Демонтаж) Прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 15 мм», «(Демонтаж) Прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 20 мм», «(Демонтаж) Прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 25 мм», «(Демонтаж) Прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 32 мм» та «(Демонтаж) Прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 40 мм» (ресурсні елементні кошторисні норми КР15-1-1, КР15-1-2, КР15-3-3, КР15-83-1, КР15-83-2, КР15-83-3, КР15-83-4 та КР15-83-5), в кількості 1,4 100м, 1,9 100м, 0,02 100к-т, 0,6 100м, 1,4 100м, 0,46 100м, 0,05 100м та 0,07 100м, будуть здійснюватись без навантажувачів одноковшевих універсальних, фронтальних, пневмоколісних, вантажопідйомністю 2 т та без підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР15-1-1, КР15-1-2, КР15-3-3, КР15-83-1, КР15-83-2, КР15-83-3, КР15-83-4 та КР15-83-5, які затверджені наказом № 156, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням навантажувачів одноковшевих універсальних, фронтальних, пневмоколісних, вантажопідйомністю 2 т, в кількості 0,94 маш-год та із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 1,55 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 та 9 розділу 1. Демонтаж Відомості обсягів робіт Додатку 5 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОМПРОМБУД» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Враховуючи вищевказане, чому Вами, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09.01.2025, визнано переможцем торгів учасника ТОВ «ДОМПРОМБУД», в той час як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме, умовам технічної специфікації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
193861fa9da244c09d1a4d75fbffee1c
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
21.02.2025 17:07
Опис:
18.02.2025 Північним офісом Держаудитслужби оприлюднено в електронній системі закупівель запит замовнику на пояснення в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-30-013125-a.
Зі змісту передостаннього абзацу запиту про надання пояснень від 18.02.2025 вбачається, що за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОМПРОМБУД» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Проте згідно з частиною 6 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Таким чином за результатами проведеного моніторингу складається висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, а не запит про надання пояснень.
Отже, замовнику незрозуміло, чи він повинен надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у відповідь на запит про надання пояснень, чи надати аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Однак на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контрою питань в рамках моніторингу id: UA-M-2025-02-10-000060.
1. Закупівля робіт за предметом закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснюється замовником на підставі наявної потреби відповідно до частини 1 статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Щодо джерел фінансування закупівлі UA-2024-10-30-013125-a звертаємо Вашу увагу на те, що у річному плані, а також у пункті 3.1.1. Договору підряду № 6 від 10.02.2025, укладеного за результатами проведення цієї процедури закупівлі, зазначено інформацію щодо джерел фінансування закупівлі, а саме: фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради.
Крім цього долучаємо документ щодо джерел фінансування цієї закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме: Довідку про зміни до кошторису на 2025 рік № 11 від 20.01.2025.
2. Проектна документація на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» затверджена наказом УКБ ЖМР від 27.08.2024 № 28 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 48053 від 19.08.2024, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» м. Київ.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 31.10.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=18031).
3. Щодо надання проектної документації (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, тощо) повідомляємо таке.
Відповідно до підпункту 11 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Текстові та графічні матеріали створюються у різних форматах: А1, А2, А3, А4.
Проектна документація на будівництво об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» містить великий об’єм текстових та графічних матеріалів різного формату.
УКБ ЖМР не має можливості надати копії проектної документації, оскільки у замовника немає відповідного обладнання для копіювання і сканування документів таких форматів (А1, А2, А3) та в таких об’ємах.
При цьому, повідомляємо, що проектна документація на будівництво об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» знаходиться у відкритому доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Таким чином доступ у режимі реального часу до відомостей та документів Реєстру будівельної діяльності, зокрема проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» забезпечено на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- проектна документація: PD01:9866-9604-4209-8939,
- кошторисна документація: EM01:7516-7186-6510-7454,
- експертний звіт: EX01:8024-8251-9965-8508.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що підсумкову відомість ресурсів завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Продовженні Додатку 5 до Тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (файл «ПВР.doc»).
4. Предметом закупівлі за номером id: UA-2024-10-30-013125-a є роботи, а саме: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Так, пунктом 12 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, виданого відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, з урахуванням постанови КМУ від 24.03.2022 № 357), виданого на учасника процедури закупівлі
або
декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, з урахуванням постанови КМУ від 24.03.2022 № 357), яка подана учасником процедури закупівлі та зареєстрована у територіальному органі Держпраці.
Оскільки предмет закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до затвердженої проектної документації як об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) незначних СС1, замовник не встановлював в Тендерній документації вимоги надання учасниками процедури закупівлі ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Проте відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, під час визначення вимог Тендерної документації Замовник керувався зокрема Законами України "Про охорону праці" та "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (зі змінами) (далі – Порядок № 1107).
Відповідно до пункту 6 Порядку № 1107 Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2).
У пункті 23 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А, додаток 2 до Порядку № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, з урахуванням постанови КМУ від 24.03.2022 № 357) встановлено монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Отже, чинним законодавством України встановлено, що для виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин потрібен дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Проте частиною 2 пункту 1 постанови КМУ від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» встановлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Отже, відповідно до постанови КМУ від 24.03.2022 № 357 на період дії воєнного стану роботи підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, можуть виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Саме тому, керуючись частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами Порядку № 1107 та постанови КМУ від 24.03.2022 № 357 у пункті 12 Додатку 3 до Тендерної документації замовник встановив вимогу щодо надання чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки – монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Зі свого боку учасник процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» підтвердив свою відповідність вимогам пункту 12 Додатку 3 до Тендерної документації шляхом надання у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, яка подана ТОВ «ДОМПРОМБУД» 30.01.2024 та зареєстрована у територіальному органі Держпраці 05.02.2024 (файл «Декларація (1).pdf»).
Щодо необхідності надання учасником процедури закупівлі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки – нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) повідомляємо таке.
Відповідно до абзацу 1 пункту 21 Порядку № 1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
У пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б, додаток 2 до Порядку № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77) встановлено нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
Проте згідно з абзацом 2 пункту 21 Порядку № 1107 декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Отже, з метою дотримання вимог частини 3 статті 22 Закону та принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, у Замовника не було обов’язку включати до вимог Тендерної документації надання учасниками процедури закупівлі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки – нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
5. Згідно з абзацом 3 пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель, спрощених закупівель УКБ ЖМР 24.01.2025 було продовжено строк для укладення договору до 60 днів з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), про що уповноваженою особою було складено та підписано протокол від 24.01.2025 (додається).
Отже, договір підряду № 6 від 10.02.2025, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-10-30-013125-a, укладений з дотриманням вимог пункту 49 Особливостей у строк до 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
6. Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» (далі – КНУ РЕКНр), а саме:
«1.4. РЕКНр відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт.
1.5. Виконання робіт у РЕКНр передбачено відповідно до вимог ДБН А.3.1-5 та ДБН А.3.2-2.»
Також згідно з Ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та території України 31.12.2021 № 374 (далі - КНУ РЕКНб), а саме:
«1.3 КНУ РЕКНб відображають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію робіт за видами будівельних робіт і можуть використовуватися всіма замовниками та підрядниками незалежно від форми власності і відомчої належності.
1.4 Виконання робіт у КНУ РЕКНб передбачено відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2- 2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення».».
В свою чергу, згідно з пунктом 21.1.2 ДБН А.3.2-2- 2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» перед розбиранням, реконструкцією та капітальним ремонтом необхідно обстежити загальний стан будівлі (споруди), а також фундаменту, стін, колон, склепінь та інших конструкцій, а для надбудов також стан основ. За результатами обстежень складається акт, на підставі якого розробляється проект організації будівництва (ПОБ) і проект виконання робіт (ПВР).
Усі необхідні узгодження з проведення підготовчих заходів повинні бути виконані на стадії розроблення ПОБ.
В свою чергу, відповідно до пункту 3.2.11 розділу 3 ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» проект організації будівництва (ПОБ) вид проектно-технологічної документації у складі проекту, яка містить рішення з організації будівництва об’єкта в цілому та, за необхідності, черги, пускового комплексу, відокремленої частини, частини об’єкта будівництва, підготовчих робіт.
Згідно з пунктом 5.2.1 розділу 5 цих Державних будівельних норм ПОБ має містити загальні рішення з організації будівництва об’єкта в цілому. У випадку здійснення будівництва за чергами, пусковими комплексами ПОБ кожної черги, пускового комплексу має враховувати умови будівництва об'єкта в цілому.
Склад та форми основних документів ПОБ наведено у додатках Д та Е.
Відповідно до пункту Е.2 Додатку Е до складу ПОБ включаються зокрема відомість потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво в цілому та на основні будівлі і споруди, складена на основі фізичних обсягів робіт, обсягів вантажоперевезень і норм виробітку будівельних машин і засобів транспорту.
Так, у складі проектної документації (том 1 Робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки № 2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2», а саме у пункті 8.5. розділу 8. «Проект організації будівництва» Загальної пояснювальної записці наведена потреба в основних будівельних машинах і механізмах, а саме компресорах пересувних та апаратурі для дугового електрозварювання.
За результатом розгляду документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та для формування ціни пропозиції (договірної ціни), а саме підсумкової відомості ресурсів, замовником встановлено, що у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки № 2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» включено наступні види будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю:
- Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт;
- Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг;
- Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3;
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв;
- Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв;
- Кран переносний, вантажопідйомність 1 т;
- Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т;
- Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій;
- Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму];
- Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм;
- Перевезення сміття до 14 км,
серед яких наведені і компресори пересувні, і апаратура для дугового електрозварювання.
Відповідно до пункту 5.4. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РКНЕМ та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Варто зазначити, що в цьому пункті нормотворцем застосовано термін – нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується.
При цьому, поняття «необхідний» не означає «обов’язковий».
Отже зі змісту пункту 5.4. Настанови можна дійти висновку, що шляхом визначення учасником процедури закупівлі (підрядником) вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації таких машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах на підставі КНУ РКНЕМ визначаються і необхідні види таких будівельних машин і механізмів для виконання обсягу робіт, що пропонується, нормативний час яких та вартість експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) враховуються в локальних кошторисах та у підсумковій відомості ресурсів.
Таким чином, учасником процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» включено до розділу ІІ. Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки № 2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2» необхідні види будівельних машин і механізмів для виконання обсягу робіт, які наведені у Технічному завданні (Додаток 5 до Тендерної документації), чим підтвердив вимоги встановлені пунктом 3 Додатку 5 до Тендерної документації, а саме у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів учасник процедури закупівлі включає будівельні машини та механізми, які необхідні для виконання Договору про закупівлю, та зазначає належність такої техніки (власна або залучена*).
З огляду на вищенаведене, в замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДОМПРОМБУД» як такої, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З огляду на вищенаведене, Ваш запит щодо виконання ряду будівельних робіт, які будуть виконуватись без:
- навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1 т, в кількості 1,22 маш-год,
- підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 8,65 маш-год,
- підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 0,15 маш-год,
- навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т, в кількості 1,75 маш-год,
- кранів баштових, вантажопідйомністю 8 т, в кількості 3,08 маш-год,
- автонавантажувачів, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,005 маш-год,
- навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю до 4 т, в кількості 0,47 маш-год,
- машин поливально-мийних, місткістю 6000 л, в кількості 1,11 маш-год,
- навантажувачів одноковшевих універсальних, фронтальних, пневмоколісних, вантажопідйомністю 2 т, в кількості 0,94 маш-год,
- підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 1,55 маш-год
замовником розглядається як безпідставний та позбавлений логіки.
При цьому, без відповіді залишаються питання, яким чином та в який спосіб підрядник:
- повинен використовувати під час виконання робіт з капітального ремонту вищенаведені види будівельної техніки і механізмів, які технологічно не можуть використовуватись в закритому приміщенні;
- які витрати повинен понести підрядник на перебазування баштового крану (з урахуванням відстані та способу), вантажопідйомністю 8 т, в кількості 3,08 маш-год, для улаштування фундаментних плит обсягом 15,1 м3.
Додатково додаємо:
- Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік № 11 від 29.01.2025;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- експертний звіт № 48053 від 19.08.2024, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» м. Київ;
- протокол уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель, спрощених закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради від 24.01.2025;
- декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Номер:
d5fc2a18e2fe4ecbabbeb6d12c52c6b4
Назва:
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Дата опублікування:
05.03.2025 09:00
Опис:
Слава Україні! Разом до Перемоги!