-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень на об'єктах виконання робіт (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Завершена
294 852.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 474.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 474.26 UAH
Номер:
6e3e57e82afa45cfaac8365ce723d923
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 13:45 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2024 №278
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 №278.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-10-29-014957-a, 29.10.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 15 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту сільської ради Солонківської ОТГ (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-29-017950-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану інформацію щодо оскарження ФОП Бовдуй С.С. дискримінаційних умов тендерної документації (скарга UA-2024-10-29-014957-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 12.11.2024 №18277-р/пк-пз); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; опубліковане звернення за роз’ясненнями щодо проведення процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.12.2024 та від 17.12.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Судове експертно-розрахункове бюро» (далі – ТОВ «СЕРБ»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СЕРБ» та оприлюднений вказаним учасником документ на усуенння таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «СЕРБ» як переможцем тендеру документи; договір від 20.12.2024 №20/12; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Бовдуй С.С. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
15.01.2025 17:21 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2025 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
0d8cb0cf0dac4205a2ec3e2d9fa45eb7
Назва:
Про надання прояснення
Дата опублікування:
06.01.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-29-014957-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту сільської ради Солонківської ОТГ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
34c899dca7b44ab899be0b3ad9aa60dc
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.01.2025 17:45
Опис:
У відповідь на запит про надання прояснення повідомляємо наступне.
Предмет закупівлі: Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень на об'єктах виконання робіт (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
(ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-29-014957-a)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 294 852 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі/розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість закупівлі послуг визначена з урахуванням усереднених показників 1,6%-1,7% від будівельно монтажних робіт, включаючи вартість устаткування, без врахування ПДВ. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 року Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Відтак, очікувана вартість замовником розрахована в тому числі з урахуванням цін попередніх закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг з урахуванням індексу інфляції.
Розмір бюджетного призначення визначений згідно Рішення Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області №4799 від 10.10.2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документацій, розроблених у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та зазначені у додатку до тендерної документації. Порядок проведення та оформлення експертного
дослідження проводиться відповідно до вимог Закону України «Про судову експертизу» від 25.02.1994 № 4038- XII (зі змінами) та «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 за№ 53/5 (із змінами) та іншими нормативними актами i нормами, враховуючи вимоги та обсяги цього завдання. Інформація міститься в проектній документації на будівництво/ реконструкцію/ремонт об’єкта експертизи/експертного дослідження та в технічній i товаросупроводжувальній документації на обладнання. Така інформація надається Ініціатором за вимогою експерта.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документацій, розроблених у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та зазначені у додатку до тендерної документації. Порядок проведення та оформлення експертного дослідження проводиться відповідно до вимог Закону України «Про судову експертизу» від 25.02.1994 № 4038- XII (зі змінами) та «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 за№ 53/5 (із змінами) та іншими нормативними актами i нормами, враховуючи вимоги та обсяги цього завдання. Інформація міститься в проектній документації на будівництво/ реконструкцію/ремонт об’єкта експертизи/експертного дослідження та в технічній i товаросупроводжувальній документації на обладнання. Така інформація надається Ініціатором за вимогою експерта. Перелік об’єктів виконання робіт:
1. Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с.Зубра Львівського району Львівської області
2. Придбання модульної котельні, потужністю 400 кВт з встановленням із впровадженням енергозберігаючих заходів ЗДО "Дубочок" в с.Зубра Львівського району Львівської області
3. Капітальний ремонт даху з застосуванням енергозберігаючих технологій та приміщення актового залу Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області
4. Капітальний ремонт даху та частини приміщень Народного дому з застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО в с. Товщів Львівського району Львівської області
5. Капітальний ремонт даху з застосуванням енергозберігаючих технологій та влаштуванням водовідведення Народного дому в с. Жирівка Львівського району Львівської області Коригування
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-15-54-52-28-01-2021/
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Переможцем тендеру виконано вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Надаємо разом з поясненнями.
З повагою!