• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю вул. Молодіжна (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) в м. Южноукраїнську

Завершена

6 837 102.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 371.00 UAH
Номер: 27e631d687d14678a92cb126834568a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.12.2024 09:52 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.12.2024 № 89-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.12.2024 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2024-10-29-004076-a 29.10.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у пічному плані встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону. В ході проведення моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 29.10.2024 (протокол № 60), із змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 01.11.2024 (протокол № 65); перелік змін, що вносився до тендерної документації; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» (далі - ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД 777» (далі - ТОВ «ДОРБУД 777»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2024 № 69 та від 14.11.2024 № 71; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 20.11.2024 № 108-11/24; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник на запит органу державного фінансового контролю щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначив, що така інформація розміщена на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради за посиланням: https://yu.mk.ua/admin/news. Проте, під час перевірки зазначеної інформації встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовником за вказаним посиланням не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, як розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Водночас, моніторингом встановлено, що у річному плані зазначено інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 5 980 000,00 грн, однак очікувана вартість зазначеної закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів становить 6 837 102,00 грн, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 17.12.2024 11:32 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2024 11:32

Запити/Пояснення