-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю вул. Молодіжна (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) в м. Южноукраїнську
Завершена
6 837 102.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 371.00 UAH
мін. крок: 1% або 68 371.00 UAH
Номер:
27e631d687d14678a92cb126834568a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2024 00:00
Період моніторингу:
04.12.2024 09:52 - 26.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.12.2024 № 89-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-10-29-004076-a 29.10.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у пічному плані встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону.
В ході проведення моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 29.10.2024 (протокол № 60), із змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 01.11.2024 (протокол № 65); перелік змін, що вносився до тендерної документації; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» (далі - ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД 777» (далі - ТОВ «ДОРБУД 777»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2024 № 69 та від 14.11.2024 № 71; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 20.11.2024 № 108-11/24; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовник на запит органу державного фінансового контролю щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначив, що така інформація розміщена на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради за посиланням: https://yu.mk.ua/admin/news. Проте, під час перевірки зазначеної інформації встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовником за вказаним посиланням не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, як розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Водночас, моніторингом встановлено, що у річному плані зазначено інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 5 980 000,00 грн, однак очікувана вартість зазначеної закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів становить 6 837 102,00 грн, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
17.12.2024 11:32 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
723acd14ede248c7b173c91f027f54ed
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.12.2024 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю вул. Молодіжна (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) в м. Южноукраїнську)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-10-29-004076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48f8d45e8a95470ea04da8696fc782e0
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 04 грудня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-12-03-000017, надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2024 11:08
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 04 грудня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-12-03-000017, надання пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби від 04 грудня 2024 року на надання:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
- Управлінням житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради було замовлено розробку кошторисної документації на Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю вул. Молодіжна (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) в м. Южноукраїнську в ПП «ЛІЛ-БУД», яке розробило кошторис на 7275180,00 грн., після отримання Експертного звіту від ТОВ «Експертиза ЮА» загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 25 жовтня 2024 року складала – 6861678,00грн.
Відповідно до отриманого експертного звіту було розраховано очікувану вартість надання послуг в сумі – 6837102,00грн., без врахування вартості розробки кошторисної документації, вартості експертної оцінки та із підсумкової відомості ресурсів було вирахувано вартість води.
Прикріплені документи: зведений кошторисний розрахунок з дефектним актом, експертний звіт, технічне завдання.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
- Обґрунтування щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську), розміщено на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради (https://yu.mk.ua/admin/news)
Рішенням Южноукраїнської міської ради від 30.08.2024 року №1897 було затверджено розмір бюджетного призначення за даним направленням в сумі – 6000000,00грн, з урахуванням вартості розробки кошторису – 10000,00грн. та вартості проведення експертизи – 9100,00грн.