-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Робота з виготовлення та розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ "ДЦПТО"(літ. А-9) за адресою: проспект Праці,24, у Соборному районі м.Дніпро" код ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"
Завершена
3 773 326.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 733.26 UAH
мін. крок: 1% або 37 733.26 UAH
Номер:
312ba656e3454b0abb4a3e222854d901
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 10:55 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.01.2025 № 6
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 6
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2024-10-29-001300-a 29.10.2024 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4¹ постанови КМУ
№ 710.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам тендерного законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державний професійно-технічний навчальний заклад «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 29.10.2024 № 145), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» (ІН 34789388) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 14.11.2024 № 152, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 14.11.2024, договір на виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації (ПКД) від 20.11.2024 № 20 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови КМУ № 710, а саме: надання посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, встановлено.
На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 20.01.2025, Замовником 21.01.2025 опублікована відповідь яка не містить відповіді на порушене питання.
Повторно, на запит Східного офісу Держаудитслужби 21.01.2025, Замовником 24.01.2025 опубліковано посилання на власний веб-сайт (http://dnvcpprmgz.org.ua/tenders) на якому розміщено оголошення про бажання провести процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі.
Проте, інформації передбаченою Постановою КМУ № 710 не встановлено. Отже, не відображення інформації з визначених питань є порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону
№ 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Так, в підпункті 1.1.8. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації (стор.15) визначено вимогу щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, яка враховує пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 та Постанову Кабінету Міністрів України від 24.05.2022
№ 617. Проте, Постанова КМУ № 617 втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 26.01.2024 № 88.
В підпункті 16.3 технічного завдання на проектування, який є Додатком 3 до тендерної документації Замовник визначив вимогу до проектного рішення:
• (стор. 70 ТД) склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ EN 1279:2013 «Скло для будівництва. Склопакети» Частини 1-6.
Проте ДСТУ Б ЕN 1279-1:2013 має статус «Недіючий». Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 27.07.2022 № 137 прийнято ДСТУ EN 1279-1:2022 (чинність з 15.08.2022) на заміну ДСТУ Б EN 1279:2013;
• (стор. 72 ТД) рішення з влаштування теплової ізоляції повинні відповідати нормативним документам та стандартам: зовнішні двері ДСТУ Б В.2.6- 15.
Проте ДСТУ Б В.2.6-15:2011 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 01.07.2020 № 145 прийнято ДСТУ EN 14351-1:2020 (чинність з 01.02.2021) на заміну ДСТУ Б В.2.6-15:2011;
• (стор. 72 ТД) проектну документацію оформити відповідно до ДСТУ Б А.2.4-4.
Проте ДСТУ Б А.2.4-4:2009 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 03.07.2023 № 175 прийнято ДСТУ 9243.4:2023 (чинність з 01.04.2024) на заміну ДСТУ Б А.2.4-4:2009.
В підпункті 18.1 технічного завдання на проектування, який є Додатком 3 до тендерної документації Замовник визначив вимогу до проектного рішення (стор.74) тепловий лічильник повинен відповідати стандартам ДСТУ ЕN1434-1:2019 та ДСТУ 3339-96.
Проте ДСТУ ЕN1434-1:2019 має статус «Недіючий». Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 26.12.2023 № 381 прийнято ДСТУ EN 1434-1:2023 (чинність з 01.08.2024) на заміну ДСТУ ЕN1434-1:2019.
На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 30.01.2025, Замовником 03.02.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого факту, а саме: тендерна документація була перевірена експертами Міністерства освіти і науки України, зауваження до ТД відсутні. Було надано «Технічна підтримка, яка фінансується Інвестиційною платформою сусідства». Крім того, навчальний заклад не має спеціалістів-будівельників, не міг би скасувати чи відмінити торги, бо не допущено помилку, яку могли б розглядати як помилку у сфері публічних закупівель. Проте робить все від себе залежне, щоб не допускати помилок у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
06.02.2025 11:54 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2025 11:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4і постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4’ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам тендерного законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. 10.02.2025 року видано Наказ директора ДЦПТО № 133 про притягнення до дисциплінарної відповідальності економіста, відповідального за закупівлі та техніка з ремонту і обслуговування приміщень.
Дата публікації звіту:
13.02.2025 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
394bfd0b295c4f699714aab4dfab570a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2025 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
4158c7a87b4440948f2647791f243bd4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.01.2025 12:12
Опис:
6 червня 2023 року, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок
використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію
спільного з Європейським інвестиційним банком проекту «Програма підтримки
професійно-технічної освіти в Україні». У межах програми протягом наступних
декількох років будуть створені центри професійної досконалості. (Постанова
КМУ №573 від 6.06.2023р)
11.04.2024 року Листом МОИ 1/6281-24 «Про проведення реконструкції
гуртожитку ДПТНЗ «ДЦПТО» встановлено, що в 2024 році буде розпочата
підготовка до капітального ремонту, зокрема підготована проектно - кошторисна
документація.
21.06.2024 року Дніпропетровською ОВА листом № 4665/0/211-24
погоджено виділення коштів в розмірі 3780 тис.гри на виготовлення проектно
кошторисної документації з реконструкції гуртожитку ДПТНЗ «ДЦПТО»
Одразу розміщено оголошення на сайті ДПТНЗ ДЦПТО - в розділі
Тендери, наступного змісту:
ДПТНЗ «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» планує провести
через авторизований електронний майданчик, процедуру відкритих торгів з
особливостями відповідно Постанови КМУ №1178. за предметом закупівлі
єдиним лотом: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ «ДЦПТО» (літ. А-9) за
адресою: проспект Праці, 24, у Соборному районі м. Дніпро» за "Єдиним
закупівельним словником" за кодом ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- «Послуги з
інженерного проектування».
З врахуванням Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної
методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У зв’язку з необхідністю замовника у наданні послуги в короткий термін
просимо зацікавлені сторони надсилати комерційні пропозиції для аналізу
вартості та формування очікуваної вартості закупівлі на електронну пошту
dneprnvcbuh@ukr.net, з врахуванням строків надання послуг до 10.12.2024 року.
Зацікавлені сторони в комерційній пропозиції, після обов’язкового виїзду
на об’єкт мають вказати пропоновану вартість та сірок виконання наступних
робіт:
Обмірні роботи
Інженерно - геологічні роботи
Топо - геодезичні роботи
Проектні роботи (стадія Робочий проект)
Розробка р.ОВНС
Візуалізація проекту
Експертиза проекту
Пропозиції просимо надсилати до 25,10.2024 року
http://www.dnvcpprmgz.org.ua/tenders - посилання
Па дане оголошення Центр отримав три комерційні пропозиції від
компаній:
- ТОВ «АРХУТЕКБУД» від 23.10.2024 року з вартістю робіт
4050000.00грн та строком виконання до 25.01.2025 року, (сканована
копія додається)
- ТОВ «Проектно - вишукувальний інститут «Дніпрокомунпроект» від
23.10.2024 року з вартістю 3 785 000.00 грн. та строком виконання до
10.12.2024 року (сканована копія додається)
- ТОВ «Українська інфраструктура» від 23.10.2024 року з вартістю
виконання робі 4067586.00 грн. та без строку виконання робіт сканована
копія додається)
На тендер була взята відповідно Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження
примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
найменша ціна.
Окрім, того тендерна документація була перевірена експертами МОИ. Було
надано «Технічна підтримка, яка фінансується Інвестиційною платформою
сусідства». Експерти МОН не мали зауважень до ТД.
Отже виконавши всі законні вимоги Центр мав сформовану цінову пропозицію,
виходячи із переліку робіт, які, необхідно було виконати.
Номер:
a8309996442f46f393cdee34231ff452
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.01.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
1f4e987fe27e4cf886a3cbf2fed5b788
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.01.2025 10:55
Опис:
Наголошуємо і звертаємо Вашу увагу на те, що:
На сайті ДПТНЗ ДЦПТО - в розділі Тендери, (
http://dnvcppnngz.org.ua/tenders ) розміщено оголошення про бажання провести
процедуру відкритих торгів за предметом:
«Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний
ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ «ДЦПТО» (літ. А-9) за адресою:
проспект Праці, 24, у Соборному районі м. Дніпро»
Відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета
закупівлі Центр мав запитати у потенційних учасників за яку вартість вони
готові виконати дані роботи, щоб найменшу вартість виставити як очікувану,
щоб витратити найменше коштів.
Центр описав істотні умови а саме:
- вид робіт, які необхідно виконати - це є технічними та якісними
характеристиками предмета закупівлі, більш детальне технічне завдання
розміщено в тендерній документації.
Обмірні роботи
Інженерно - геологічні роботи
Топо - геодезичні роботи
Проектні роботи (стадія Робочий проект)
Розробка р.ОВНС
Візуалізація проекту
Експертиза проекту
- строк виконання робіт-до 10.12.2024 року.
У відповідь на дане оголошення Центр отримав три комерційні пропозиції
від компаній:
- ТОВ «АРХУТЕКБУД» від 23.10.2024 року з вартістю робіт
4050000.00грн та строком виконання до 25.01.2025 року, (сканована
копія додається)
- ТОВ «Проектно - вишукувальний інститут «Дніпрокомунпроект» від
23.10.2024 року з вартістю 3 785 000.00 грн. та строком виконання до
10.12.2024 року (сканована копія додається)
- ТОВ «Українська інфраструктура» від 23.10.2024 року з вартістю
виконання робі 4067586.00 грн. та без строку виконання робіт
сканована копія додається)
Центр Вказав, що роботи мають бути проведені до 10.12.2024 року.
Також під датою розміщено клікабельне посилання на індифікатор закупівлі,
який додано вже після оголошення торгів де є обгрунтування.
Номер:
7076e6c4a205443b9a47b9b5b4a6fb67
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 18:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
a14ee9dcca684ca0942e12b55a68e28f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.02.2025 15:42
Опис:
Стосовно вашого запиту повідомляємо:
1 – «Так, в підпункті 1.1.8. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації (стор.15) визначено вимогу щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, яка враховує пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 та Постанову Кабінету Міністрів України від 24.05.2022
№ 617.
Проте, Постанова КМУ № 193 втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 10.12.2024 № 1408, с № 88.»
- Постанова КМУ від 10.12.2024 № 1408 «Деякі питання зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» - набрала чинності 10.12.2024 року, тендерна документація розроблена та виставлена в систему 29.10.2024 року, а отже на момент оголошення закупівлі UA-2024-10-29-001300-a Постанова КМУ 193 – ДІЮЧА.
- Постанова КМУ № 617 яка втратила чинність говорила про спосіб отримання ключа, а отже не впливала на його наявність.
2. тендерна документація була перевірена експертами МОН. Було надано «Технічна підтримка, яка фінансується Інвестиційною платформою сусідства». Експерти МОН не мали зауважень до ТД. Центр не має спеціалістів – будівельників, проте наголошуємо, що
Відповідно до Постанови №1178 Замовник може відмінити закупівлю в разі:
• відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
• неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
• скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
• коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Помилка в технічному завданні – а саме скасування Постанови на яку є посилання в тексті, не є помилкою у сфері публічних закупівель, окрім того,
ДБН А-2.1-1-2014 Затверджений Наказом МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 24.03.2014 № 83 «Про затвердження ДБН А.2.1-1:2014 "Інженерні вишукування для будівництва" на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0083858-14#Text є діючим
ДСТУ ЕК1434-1:2019 на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0217774-19#Text має статус чинний
ДСТУ 3339-96 на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0061774-19#Text має статус чинний
ДСТУ Б А.2.4-4:2009 на сайті https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0029661-09#Text має статус чинний.
Начальный заклад не має поглиблених спеціалістів в сфері будівництва, проте робить все від себе залежне, щоб не допускати помилок у сфері публічних закупівель.
Просимо Вашої ласки звернути увагу, що навчальний заклад чітко дотримується вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не міг би скасувати чи відмінити торги, бо не допущено помилку, яку могли б розглядати як помилку у сфері публічних закупівель.
Договір діяв до 31.12.2024 року.