• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

електрична енергія

Завершена

722 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 612.50 UAH
Номер: bc226468a9564cb6a101820e3d88b735
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.01.2025 13:52 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.01.2025 № 3-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.01.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 14.01.2025 №3-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-28-006372-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Школа гуманітарної праці»» Херсонської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.10.2024 № 45; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» від 08.11.2024 № 53; лист-відмову від підписання договору ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» від 12.11.2024 № 1; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Енерджигазтрейд» від 14.11.2024 № 57; повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2024; договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 25.11.2024 №211-ЕГТ-24/Е ціною 657 619,50 гривень; додаткову угоду від 25.12.2024 № 1; пояснення Замовника, надані 20.01.2025 на запит Держаудитслужби. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Разом з цим, до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131. Проте, моніторингом установлено, що пункт 3 розділу 5 тендерної документації Замовник виклав без змін внесених до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Також, до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Проте, моніторингом установлено, що підпункт 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації та пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Враховуючи, що постанова КМУ №131 прийнята 09.02.2024 набрала чинність 13.02.2024, а постанова КМУ №382 прийнята 02.04.2024 набрала чинність 09.04.2024, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28.10.2024 № 45, повинна складатися з урахуванням змін внесених згідно вказаних постанов КМУ. Надана Замовником відповідь від 20.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Особливостей, внесених постановами КМУ від 09.02.2024 №131 та від 02.04.2024 №382 призвело до порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 21.01.2025 11:16 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 11:16

Запити/Пояснення