-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
електрична енергія
Завершена
722 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 612.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 612.50 UAH
Номер:
bc226468a9564cb6a101820e3d88b735
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 13:52 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2025 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
14.01.2025 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-28-006372-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Школа гуманітарної праці»» Херсонської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 28.10.2024 № 45; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» від 08.11.2024 № 53; лист-відмову від підписання договору ТОВ «Енергетична компанія «Інсол» від 12.11.2024 № 1; протокол щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «Енерджигазтрейд» від 14.11.2024 № 57; повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2024; договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 25.11.2024 №211-ЕГТ-24/Е ціною 657 619,50 гривень; додаткову угоду від 25.12.2024 № 1; пояснення Замовника, надані 20.01.2025 на запит Держаудитслужби.
За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання.
Разом з цим, до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131.
Проте, моніторингом установлено, що пункт 3 розділу 5 тендерної документації Замовник виклав без змін внесених до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Також, до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, на дату оголошення закупівлі, внесено зміни на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Проте, моніторингом установлено, що підпункт 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації та пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник виклав без змін, внесених до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Враховуючи, що постанова КМУ №131 прийнята 09.02.2024 набрала чинність 13.02.2024, а постанова КМУ №382 прийнята 02.04.2024 набрала чинність 09.04.2024, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28.10.2024 № 45, повинна складатися з урахуванням змін внесених згідно вказаних постанов КМУ.
Надана Замовником відповідь від 20.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Особливостей, внесених постановами КМУ від 09.02.2024 №131 та від 02.04.2024 №382 призвело до порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
21.01.2025 11:16 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2025 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
4bca5fa420d346d4867959aab1dd5210
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2025 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-28-006372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a0d9c07fae84f549d868dfccc5350c0
Назва:
Пояснення на запит замовнику від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.01.2025 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-28-006372-a),
Дата опублікування:
20.01.2025 15:20
Опис:
посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-28-006372-a) в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 15.01.2025 року наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-28-006372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Поясніть, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. ».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Комунального закладу «Навчально-виховного комплексу «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Нормами пункту 14 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Для аналізу споживання електричної енергії КЗ «НВК «Школа гуманітарної праці» ХОР визначені розміри фактичного споживання електричної енергії за періоди листопада та грудня 2023 року (включно з урахуванням запланованих потреб) і визначена кількість кВт.год. фактично спожитої електричної енергії за попередній календарний період.
Фактично спожитий обсяг відображається у актах приймання-передачі ( в акті за листопад 2023 року менші показники через відсутність світла на об’єктах закладу, які виникли через обстріли, тому заплановано більший обсяг) Акти ОРЕ додаються.
Відповідно до рекомендацій визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, які запропоновані Примірною методикою передбачено такий метод визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, як розрахунок ціни електричної енергії здійснений самостійним методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну електричної енергії, до якої належать дані ринку "на добу наперед", розміщені на сайті акціонерного товариства "Оператор ринку".
Визначення ціни на електричну енергію шляхом здійснення аналізу інформації про середньозважену ціну ринку «на добу на перед» / внутрішньодобовому ринку на сайті Оператора ринку можна замовнику за посиланням: https://www.oree.com.ua/. При цьому, у даному варіанті варто врахувати аналіз змін та коливання ціни на ринку в аналогічні періоди календарного року. (таблиця додається)
Окрім середньозважених цін ринку «на добу на перед» / внутрішньодобовому ринку замовнику потрібно врахувати ціну (тариф) на послугу з передачі електричної енергії, встановлену Регулятором - НКРЕКП оприлюднену на офіційному сайті НКРЕКП та / або на сайті оператора системи передачі ПРАТ «НЕК «Укренерго».
Тарифи на послугу з передачі електричної енергії замовник може знайти на офіційному веб – сайті НКРЕКП.
також до ціни електричної енергії варто додати ПДВ та розрахунковий (приблизний) коефіцієнт націнки (маржі, прибутку) постачальника електричної енергії (можна зробити аналіз комерційних пропозицій постачальників оприлюднених на сайтах постачальників, або умови діючого договору про постачання електричної енергії тощо).
Виходить наступний розрахунок: потреба Замовника 85 000 кВт.год. - розраховуємо орієнтовну вартість предмету закупівлі середньозважена ціна станом на РДН в зоні ОЕС Україна за 6 днів жовтня 2024р (22.10.2024 – 27.10.2024). становить 6,07311 грн./кВт.год. + 0,52857 грн. без ПДВ (тариф на послугу з передачі електричної енергії, згідно постанови НКРЕКП № 2322 від 09.12.2023 без ПДВ) + 0,5 грн (маржа постачальника за 1 кВт.год) *1,2 ПДВ = ціна за 1 кВт.год. становить 8,5220 грн.,(округляємо до 8,5 грн.) а відтак 85000 кВт.год. х 8,5 грн. = 722 500,00 грн.
Щодо запитання № 2.
Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей (абзац 1 пункту 28 Особливостях).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Водночас згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли
В тендерній документації розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій п.3 п.п.2 зазначено
учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Що не відповідає внесеним змінам,а саме
учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
В той же час для успішного проведення закупівлі просто перелічити в тендерній документації підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах не достатньо. Для цього замовнику слід також розуміти яким чином учасник / переможець повинен підтвердити свою відповідність таким законодавчим нормам та у яких випадках замовник ризикує перетнути межу, встановлену законодавством
Дана підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника стосується двох інших видів господарських санкцій - відшкодування збитків та штрафних санкцій.
Таким чином, видається, що безпосередньо застосувати оперативно-господарську санкцію - відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання, замовник може, приміром, при проведенні відкритих торгів шляхом встановлення в тендерній документації умови про надання учасником довідки в довільній формі про незастосування оперативно-господарської санкції, яка передбачена пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В переліку документів які подаються учасником процедури в складі тендерної документації (Додаток 1) до тендерної документації зазначено наявність такої довідки.
Відповідно в разі, відсутності такої довідки або ж в разі, якщо така довідка міститиме недостовірну інформацію щодо не застосування до учасника розглянутої оперативно-господарської санкції, замовник повинен відхилити такого учасника на підставі абзац 14 пункт 47 Особливостей.
Зазначена вище невідповідність виникла через відсутність можливості вільного, своєчасного і постійного доступу до відповідних Інтернет ресурсів, проведення консультацій із спеціалістами, обмеженням можливості відстежувати відповідні зміни через специфічні умови роботи на території де ведуться активні бойові дії.
Дана невідповідність не створює негативного впливу на перебіг процедури закупівлі, укладення та виконання договору, а також не шкодить бюджету, тому сподіваюсь на розуміння. При складанні наступної тендерної документації всі зміни відповідно до діючого Законодавства будуть вивчені, враховані та внесені.
В тендерній документації не передбачені підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі за пунктом 44 Особливостей, крім підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Додатки:
Додаток № 1 – Акти АТ «Херсонобленерго».
Додаток № 2 – Таблиця з інформацією про середньозважену ціну з сайту «Оператора ринку»
Додаток №3 – Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))для розміщення на сайті.