• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для навчально-практичного центру (професійно-технічної) освіти

Завершена

1 198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 990.00 UAH
Номер: f78534019e93476a9df4d368b1bf394d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 02.12.2024 17:12 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2024 № 41-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 02.12.2024 №41-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-28-006170-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ-УА» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного навчального закладу «Слобожанський регіональний центр професійної освіти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами від 28.10.2024 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», ТОВ «СМАРТ-УА», повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2024, договір про закупівлю від 15.11.2024 №2; додаткову угоду від 19.11.2024 №1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами проведеного моніторингу установлено наступне. В ході проведення моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, через електронну систему закупівель, оприлюднено запит від 03.12.2024 на пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, 11.12.2024 у зв’язку з відсутністю відповіді запит оприлюднено повторно. Проте станом на 17.12.2024 відповідь на запити не надано, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. Згідно рішення Уповноваженої особи від 06.11.2024 пропозиція учасника торгів ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом процедури встановлено, що 08.11.2024 пропозиція ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» повторно розглянута на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення щодо скасування рішення про визнання її переможцем торгів та відхилення учасника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Разом з цим, відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі Також, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, Замовника зобов’язано відмінити процедуру закупівлі. Таким чином, Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливістю усунути порушення безпідставно повторно розглянув пропозицію учасника ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» та не відмінено процедуру закупівлі. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме постачання шафи холодильної 700л в кількості 6 одиниць, зокрема габаритні розміри якої повинні бути не більше: 700х810х2090 мм. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СМАРТ-УА» у складі своєї пропозиції надав тендерну пропозицію (файли «1.Тендерна пропозиція.pdf» та «3.Порівняльна таблиця.pdf») щодо постачання шафи холодильної Samaref PF 700M TN UA в кількості 6 одиниць, виробник: Samaref S.R.l. Разом з цим, моніторингом установлено, що згідно інформації з офіційного сайту виробника (https://samaref.it/en/products/catering/performance/pf700/pf-700m-tn/) холодильна шафа PF 700M TN UA має робочий об’єм 630 л та габаритні розміри 702x810x2080 мм, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме постачання прилавку – вітрини холодильної в кількості 1 одиниці, зокрема габаритні розміри 810х1195х1255мм. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СМАРТ-УА» у складі своєї пропозиції надав тендерну пропозицію (файли «1.Тендерна пропозиція.pdf» та «3.Порівняльна таблиця.pdf») щодо постачання прилавку – вітрини холодильної модель: ВХ, в кількості 1 одиниці, виробник: ТОВ фірма «Промислово Технологічна Компанія» та має технічні характеристики товару, що пропонуються учасником: габаритні розміри 810х1195х1255мм. Разом з цим, учасник ТОВ «СМАРТ-УА» до складу своєї пропозиції надав документ «Інструкції вітрини.pdf», а якій визначені габаритні розміри (довжина та ширина) трьох видів вітрин, а саме модель ВХЗ-1,0, яка має зовнішні розміри, не більше: довжина 1000 мм ширина 850 мм, модель ВХЗ-1,2: довжина 1300 мм ширина 1200 мм, модель ВХЗ-1,5 довжина 1500 мм ширина 1200 мм, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо необхідності надати перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме надати технічні паспорта або інструкції українською мовою на наступне обладнання. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СМАРТ-УА» у складі своєї пропозиції не надав технічний паспорт або інструкція українською мовою на вітрину кондитерську холодильну модель ВК, чим не дотримано вимоги підпункту 5 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, не відхиливши пропозицію ТОВ «СМАРТ-УА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, Замовником порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.12.2024 15:40 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 15:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 21/003/2025пр
Номер протоколу: 21/002/2025пр

Запити/Пояснення