• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних

Строк надання послуг: 01.01.2018 р. - 31.03.2018 р.

Завершена

8 208 995.22 UAH з ПДВ
Номер: 0efc0fe5f0b44dd7b27fa7aafe73a74b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-24-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.01.2020 17:31 - 15.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.01.2020 № 14 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 23.01.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2018-08-07-000375-a 07.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону через несвоєчасне оприлюднення звіту про виконання договору. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та не допускати їх в подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (далі – Замовник) на 2018 рік, протокол переговорів від 06.08.2018, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 07.08.2018, договір на послуги з трансляції телепрограм від 23.08.2018 № 281-5/4 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 04.10.2018 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 07.02.2020 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. При цьому, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з зазначеної підстави. Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.1 Договору строк надання послуг з 01.01.2018 по 31.03.2018 (включно) та згідно пункту 11.1 Договору строк дії Договору визначено до 31.12.2018, а в частині проведення розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Також Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору. На запит Держаудитслужби Замовник 07.02.2020 повідомив, що Договір виконаний. При цьому, Замовник 07.02.2020 оприлюднив звіт про виконання Договору з порушенням триденного терміну, визначеного абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 14.02.2020 14:12 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 14:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: 1. В пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) містилась інформація щодо нормативних підстав застосування переговорної процедури закупівлі, а інформація щодо експертних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі не була указана в пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, тому, що вся інформація щодо обґрунтування закупівлі в детальному вигляді містилася у протоколі переговорів. В подальшому зобов’язуємся в пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) зазначати інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, аналогічно, як і в протоколі переговорів між Учасником та Замовником. Таким чином, Замовником не було порушено вимог пункту 2 Наказу № 490. 2. Пояснення щодо неоприлюднення звітів відсутні у зв’язку із звільненням посадової особи, відповідальної за оприлюднення інформації. Усунуто шляхом оприлюднення зазначеного звіту.
Дата публікації звіту: 20.02.2020 16:13

Запити/Пояснення