• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Санітарно-технічний модуль (душова)

За кодом CPV ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини.

Завершена

1 077 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 385.00 UAH
Номер: ebba185bb7ee449ab4c9625b64ea7e3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.11.2024 11:36 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2024 №77-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.11.2024 №77-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-10-25-013457-a 25.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОДЖІ МУВМЕНТ», розгляду пропозиції ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 25.10.2024 №26 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОДЖІ МУВМЕНТ» та ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 07.11.2024 №453/1 та 12.11.2024 №453/2, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2024, договір від 29.11.2024 №200/24, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 28.11.2024 та 29.11.2024 року. За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 15 Оголошення Замовник зазначив: «Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275)». Однак, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень: 04.12.2024 10:30 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2024 10:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за моніторингом процедури закупівлі предмету «Санітарно-технічний модуль (душова)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-25-013457-a)
Дата публікації звіту: 06.12.2024 10:00

Запити/Пояснення