-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Санітарно-технічний модуль (душова)
За кодом CPV ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини.
Завершена
1 077 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 385.00 UAH
Номер:
ebba185bb7ee449ab4c9625b64ea7e3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 11:36 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.11.2024 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-10-25-013457-a 25.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОДЖІ МУВМЕНТ», розгляду пропозиції ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 25.10.2024 №26 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОДЖІ МУВМЕНТ» та ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 07.11.2024 №453/1 та 12.11.2024 №453/2, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2024, договір від 29.11.2024 №200/24, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 28.11.2024 та 29.11.2024 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 15 Оголошення Замовник зазначив: «Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275)».
Однак, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень:
04.12.2024 10:30 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2024 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за моніторингом процедури закупівлі предмету «Санітарно-технічний модуль (душова)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-25-013457-a)
Дата публікації звіту:
06.12.2024 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
16378f0f757b4c259a29f7a5844bd540
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Санітарно-технічний модуль (душова)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-25-013457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
73b3e868722a4e4ca5d70d5d0d020699
Назва:
На запит від 25.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Санітарно-технічний модуль (душова)» за номером UA-2024-10-25-013457-a.
Дата опублікування:
28.11.2024 18:44
Опис:
На запит від 25.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Санітарно-технічний модуль (душова)» за номером UA-2024-10-25-013457-a.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Відповідь:
Закупівля здійснюється для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, для забезпечення санітарно – технічним модулем (душовою) військовослужбовців військової частини Т0940.Розмір витрат визначений з урахуванням наявних потреб військової частини Т0940, в межах кошторисних призначень на 2024 рік по Спеціальному фонду за КЕКВ 3110.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами, методом порівняння ринкових цін. здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну (до пояснення додаються копії комерційних пропозицій та висновок результатів цінового моніторингу), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Якісні, технічні характеристики визначено відповідно до потреб військової частини Т0940 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за номером: UA-2024-10-25-013457-a.
Номер:
1d605054a601458c8cadb071ad692170
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
26.11.2024 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Санітарно-технічний модуль (душова)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-25-013457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У Додатку №2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником зазначено, що строк поставки товару має відбутися до 30 листопада 2024 року. Учасник-переможець ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21» у своїй тендерній пропозиції у файлі «Довідка про відповідність технічним вимогам згідно додатку 1.pdf» зазначає , що строк поставки товару буде до 31 жовтня 2024 року, при цьому, сам файл завантажено в електронну систему закупівель 05 листопада 2024 року.
Чи враховано Замовником, що Учасник ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», якого обрано переможцем спрощеної закупівлі, надав недостовірну інформацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e932727184048439014c3ec061635d8
Назва:
На запит від 26.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Санітарно-технічний модуль (душова)» за номером UA-2024-10-25-013457-a.
Дата опублікування:
29.11.2024 17:02
Опис:
На запит від 26.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Санітарно-технічний модуль (душова)» за номером UA-2024-10-25-013457-a.
1. У Додатку №2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником зазначено, що строк поставки товару має відбутися до 30 листопада 2024 року. Учасник-переможець ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21» у своїй тендерній пропозиції у файлі «Довідка про відповідність технічним вимогам згідно додатку 1.pdf» зазначає , що строк поставки товару буде до 31 жовтня 2024 року, при цьому, сам файл завантажено в електронну систему закупівель 05 листопада 2024 року.
Чи враховано Замовником, що Учасник ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21», якого обрано переможцем спрощеної закупівлі, надав недостовірну інформацію?
Відповідь:
Спрощена закупівля «Санітарно-технічний модуль (душова)» за номером UA-2024-10-25-013457-a була оголошена 25.10.2024 року. Прийом пропозицій учасників у період з 31.10.2024 по 05.11.2024, пропозиція учасника завантажена 05.11.2024 р. При розгляді пропозиції учасника ТОВ «СТАЛЬСПЕЦМОНТАЖ 21» на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, були перевірені документи, у файлі «забов’язання учасника» датованим 04.11.2024 року було зазначено «Строк поставки товару: поставка товару буде до 31.10.2024 р.», тобто у місяці який передує місяцю подачі документів. Аналогічні технічні помилки та описки були зазначені і у інших документах пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 17.6 оголошення про спрощену закупівлю:
17.6 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи.
- самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції;
- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином зазначена учасником помилка є формальною (несуттєвою).