• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

лінія для переробки автомобільних шин та вторинної гумової сировини і виготовлення гумових виробів

Завершена

6 437 673.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 188.37 UAH
Номер: 6df487b45bb741d5a53d04ba13d603e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.12.2024 15:07 - 07.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2024 № 85-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.12.2024 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-10-25-013149-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та абзаців 1, 8, 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Канцторглайн» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 9 частини 2 статті 21, пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, пункту 26, абзаців 1, 8, 10 пункту 28, підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 4¹ Постанови № 710, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військової частини А2365 (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.10.2024 № 6, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «Канцторглайн» (далі - ПП «Канцторглайн»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.11.2024 № 7 та від 20.11.2024 № 14, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.11.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.11.2024, договір про закупівлю від 26.11.2024 № 71, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.12.2024. Пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710) визначено, що, зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 17.12.2024, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником в поясненні від 20.12.2024 зазначено, що вказана інформація не оприлюднювалася, оскільки у Замовника відсутній власний вебсайт. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей; - в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації (документів, що підтверджують якість запропонованого товару; відомостей про виробника запропонованого товару; підтвердження у довільній формі, що запропонований товар новий, який не був в експлуатації та виготовлений не раніше 2023 року виробництва), перелік яких не оформлено як окремі додатки до тендерної документації, чим не дотримано норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей; - в порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого вони вважаються дійсними протягом 60 (шістдесят) днів, що складає менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та, як наслідок невірно визначено в підпункті 2.3 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 20.11.2024. Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей, переможцем торгів ПП «Канцторглайн» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у спосіб, зазначений в Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Канцторглайн» внаслідок ненадання у спосіб, зазначений в Додатку № 3 до тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому, вищевказаний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, учасником ПП «Канцторглайн» надано у спосіб, зазначений в Додатку № 3 до тендерної документації, 18.11.2024 під час виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених Замовником після розкриття тендерної пропозиції вказаного учасника.
Період усунення порушень: 03.01.2025 15:41 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2025 15:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог вказаних у висновку надаємо документи, що підтверджують вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту: 08.01.2025 15:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом притягнення уповноваженої особи до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації: 10.01.2025 09:45

Запити/Пояснення