• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Огірки та помідори консервовані, салат “Білоцерківський”, салат з кабачків, 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 0d829da3fd61480daf3bbf6562aea664
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.12.2024 12:28 - 18.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2024 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-10-25-012556-a 25.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2).
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду цінової пропозиції ТОВ «Спецпродінтекс» відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями від 11.11.2022 № 1275 встановлено порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей від 11.11.2022 № 1275. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, правомірності відхилення цінових пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду цінових пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), правомірності відхилення цінових пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: документація Військової частини Т0500 (далі – Замовник) для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель від 25.10.2024 № 223, вимоги про усунення порушення від 11.11.2024 № UA-2024-10-25-012556-a.a1 та рішення Замовника від 12.11.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Акватінта» (далі – ТОВ «Акватінта») та товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпродінтекс» (далі – ТОВ «Спецпродінтекс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 253 та від 08.11.2024 № 257, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.11.2024, договір від 13.11.2024 № 345, укладений Замовником з ТОВ «Спецпродінтекс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 16.11.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 07.02.2025 та 15.01.2025. За результатами аналізу питання розгляду цінової пропозиції ТОВ «Спецпродінтекс» відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями від 11.11.2022 № 1275 встановлено порушення вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей від 11.11.2022 № 1275 з огляду на наступне. Відповідно до положень абзаців шостого та сьомого пункту 8 Особливостей від 11.11.2022 № 1275 передбачено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено, що «…всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи/тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015)…». Разом з тим, учасником спрощеної закупівлі ТОВ «Спецпродінтекс» у складі пропозиції надано гарантійні листи (файли «2.7 про працівників.pdf», «2.9 про захист довкілля.pdf», «2. погодження технічних вимог.pdf», «2.8 про своєчасну поставку.pdf», «2.10 довідка про товар.pdf»), які не містять посилання на унікальний ідентифікатор спрощеної закупівлі Замовника. Також, у довідках (файли «5.2 про уповноважену особу.pdf», «5.3 згода на обробку персон.даних.pdf», «9. аналогічний.pdf»), наданих ТОВ «Спецпродінтекс» у складі цінової пропозиції, відсутнє посилання на ідентифікатор спрощеної закупівлі та код ДК 021:2015, що не відповідало умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ТОВ «Спецпродінтекс» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу шостого пункту 8 Особливостей від 11.11.2022 № 1275. У ході моніторингу закупівлі встановлено, що під час надання відповіді на запит Замовником до електронної системи закупівель завантажено документи (платіжна інструкція від 19.11.2024 № 703) щодо здійснення оплати по Договору у повному обсязі.
Період усунення порушень: 16.01.2025 16:38 - 31.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2025 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вас, щодо Висновку від 16 січня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Огірки та помідори консервовані, салат «Білоцерківський», салат з кабачків, 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі», згідно ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-25-012556-a): - порушення вимог щодо оформлення пропозиції, документів учасника в довільній формі (пункту 1. «Зміст і спосіб подання пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі), що були виявлені під час розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника ТОВ «Спецпродінтекс», а саме гарантійні листи (файли «2.7 про працівників.pdf», «2.9 про захист довкілля.pdf», «2. погодження технічних вимог.pdf», «2.8 про своєчасну поставку.pdf», «2.10 довідка про товар.pdf»), які не мали посилання на унікальний ідентифікатор спрощеної закупівлі Замовника, та довідки (файли «5.2 про уповноважену особу.pdf», «5.3 згода на обробку персон.даних.pdf», «9. аналогічний.pdf») в яких не значилось посилання на ідентифікатор спрощеної закупівлі та код ДК 021:2015, що було передбачено Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі - було віднесено уповноваженою особою Замовника до формальних (несуттєвих) помилок відповідно до пункту 3.1. розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції і не впливають на зміст самої пропозиції, на ціну пропозиції учасника закупівлі, і не призводить до її спотворення, а також не стосується характеристики предмета закупівлі, а саме - технічні помилки та описки. Зокрема з аналізу положення абзаців шостого та сьомого пункту 8 Особливостей від 11.11.2022 № 1275, якими передбачено правило «24 години на виправлення», випливає, що усуненню (виправленню) підлягають не формальні помилки, а невідповідності. Тобто, формальні помилки не є невідповідностями, і навпаки. З огляду на викладене, очевидним є висновок, що невказання учасником ТОВ «Спецпродінтекс» ідентифікатору закупівлі у своїх документах в довільній формі (довідках/листах /листах-роз’яснення/гарантійних листах / тощо), яке не впливає на зміст його пропозиції - є формальною (несуттєвою) помилкою вимоги до оформлення документів, що не є підставою для її відхилення та не підлягає виправленню учасниками після розкриття пропозицій, оскільки усуненню (виправленню) підлягають не формальні помилки, а невідповідності (аналогічний висновок зроблено у рішенні Колегії від № 260-р/пк-пз від 06.01.2022, закупівля № UA-2021-11-24-002559-a). Ретельно вивчивши висновок про наявність порушення законодавства у сфері державних закупівель (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) та зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), з урахуванням рішення від 26.02.2024 по справі № 160/16261/23 Дніпропетровського окружного адміністративного суду та позиції викладеною у постанові Верховного Суду від 04 травня 2023 року по справі № 160/5890/22 щодо спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, Замовником прийнято до уваги зауваження від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та здійснено заходи щодо недопущення їх у подальшому, а саме: - проведено роз’яснювальні заходи, заняття для посадових та відповідальних осіб військової частини Т0500, які мають відношення до організації та проведення державних закупівель щодо розуміння аспектів участі та контролю в закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель, підготовки та подання інформації, експертних, нормативних, технічних та інших документів для оприлюднення в електронній системі закупівель; - заплановано навчання уповноваженої особи Замовника на навчальному проєкті «Проєкт 100» підготовки уповноважених осіб військових частин в період з січня 2025 по березень 2025 року, що реалізується за підтримки Офісу з підтримки змін Міністерства оборони України. Інформація та/або документи, що свідчать про вжиття заходів: 1. Лист-запит на навчання уповноважених осіб (Вих. №65 від 08.01.2025 р.).
Дата публікації звіту: 20.01.2025 18:06

Запити/Пояснення