-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Жуковського від насосної № 1 "Ялівщина" до вулиці Грибоєдова в м. Чернігові» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
22 698 882.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 494.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 113 494.41 UAH
Номер:
17f3b0d59b7343c4ab370a604b555f66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 16:40 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-10-24-013885-a 24.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.10.2024 № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.11.2024, договір підряду від 27.11.2024 № 271124, укладений Замовником з КОНСОРЦІУМ «УТБ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.11.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційнотелекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційнотелекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Положеннями частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті Особливостей шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно Додатку № 6 тендерної документації».
Таким чином, тендерною документацією Замовника передбачено подання та узгодження інформації та/або документів виключно в електронному вигляді, шляхом подання тендерної пропозиції через веб-портал Уповноваженого органу.
У ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до вимог пункту 4 Додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено подання учасником технічного завдання згідно Додатку 4 до тендерної документації. Також, у підпункті 4.2.1 пункту 4 Додатку № 6 до тендерної документації замовником передбачено надання довідки про ознайомлення з проектною документацією згідно форми, наведеної у Додатку № 4.
У Додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «У процесі підготовки пропозиції Учасник зобов’язаний ознайомитись з проектною документацією із складанням відповідної довідки, яка надається у складі пропозиції. З проектною документацією можна ознайомитись за адресою: вул. Жабинського, 15 м. Чернігів (тел. 0952855250)».
У складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» надано довідку про ознайомлення з проектною документацією, в якій зазначено: найменування об’єкту, назву організації учасника, посаду прізвище, ім’я, по-батькові представника організації учасника, документ, підтверджуючий відряджену особу представника організації учасника, розпорядчий документ по організації учасника щодо направлення для ознайомлення з проектною документацією, дату ознайомлення з проектною документацією, тощо.
Однак, встановлення зобов’язання щодо ознайомлення з проектною документацією із складанням відповідної довідки є безпідставним, оскільки, обсяги робіт чітко визначені у Додатку № 4 до тендерної документації Замовника та є достатніми для формування цінової пропозиції, не потребують будь-яких уточнень або додаткових роз’яснень.
Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступною інформацією та документами згідно наведеної нижче форми. До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі. При залученні власної техніки Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, при залученні орендованої техніки - копії договору оренди, копію договору надання послуг».
У тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що потрібні для виконання договору від 04.11.2024 № 636/11, відповідно до якої учасником під час виконання робіт буде задіяний власний автокран MS0005635 (КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ).
Проте, в тендерній пропозиції учасника надано свідоцтво на КРАЗ 65053, при цьому відсутнє свідоцтво на КРАЗ 250, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника.
У тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» на виконання вимог підпункту 4.2.3 пункту 4 додатку № 6 до тендерної документації надано сертифікат відповідності № UA0.YT.032101-23 (файл - Відповідность муфта _2023.PDF) та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280 (файл - СЄС муфта _2023.PDF) на «Деталі з’єднувальні та крани з поліетилену для терморезисторного та стикового зварювання пластикових труб при будівництві та ремонті газо-, водопроводів та каналізації», виробник продукції «FOX FITTINGS SP. Z O.O.SP.K PRISONERS OF AUSCHWITZ 50 43-330 WILAMOWICE, Poland/Польща».
При цьому, у відомості цін на матеріальні ресурси (файл - 4. Договірна ціна та розрахунки.pdf), наданої в тендерній пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «УТБ», на виконання вимог пункту 9 розділу «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» додатку № 4 до тендерної документації Замовника, зазначено країна походження муфти 225 терморезисторної, муфти ППР 110х63, муфти ППР 32х1"ЗР, муфти ППР 32х1"ВР, муфти ППР 50х1 1/2"ЗР, муфти ППР 63х32 – Україна, що не відповідає інформації зазначеній у сертифікаті відповідності
№ UA0.YT.032101-23 та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280, чим порушено вимоги статті 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
На запит Управління, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення, які не спростовують суті порушень.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах КОНСОРЦІУМ «УТБ», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.01.2025 17:48 - 11.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2025 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальником юридичного відділу КП «Чернігівводоканал» було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та направлено її на прослуховування вебінару по напрямку професіоналізації фахівців у сфері публічних закупівель, проведеного програмою з управління державними фінансами в Україні (EU4PFM), одним з основних питань якого є виявлення проблем в реалізації закупівельних функцій, шляхи їх подолання, можливості для поглибленого навчання та плани Мінекономіки щодо зміцнення спроможностей учасників закупівельної сфери. Ваші зауваження були прийняті до уваги та будуть враховані в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
31.01.2025 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
d29d7785b1bb4accb584a49971af83c5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Жуковського від насосної № 1 «Ялівщина» до вулиці Грибоєдова в м. Чернігові» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», очікуваною вартістю 22 698 882,13 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-013885-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 27.11.2024 № 271124, укладеного Замовником з КОНСОРЦІУМ «УТБ», з підтверджуючими документами.
3. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, чи дотримано переможцем закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме : «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступною інформацією та документами згідно наведеної нижче форми. До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі. При залученні власної техніки Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, при залученні орендованої техніки - копії договору оренди, копію договору надання послуг».
У тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що потрібні для виконання договору від 04.11.2024 № 636/11, відповідно до якої учасником під час виконання робіт буде задіяний власний автокран MS0005635 (КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ). Проте, в тендерній пропозиції учасника надано свідоцтво на КРАЗ 65053, при цьому відсутнє свідоцтво на КРАЗ 250, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Також, у вищезазначеній довідці зазначено, що учасником під час виконання робіт буде задіяна власна люлька будівельна MS0000957 (ЛZLP630, 6м (зав. № 15897). Проте, в тендерній пропозиції учасника надано інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) на люльку будівельну ZLP630, при цьому не підтверджуючі документи на люльку будівельну ЛZLP630, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника.
5. В тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» на виконання вимог підпункту 4.2.3 пункту 4 додатку № 6 до тендерної документації надано сертифікат відповідності (файл - Відповідность муфта _2023.PDF) та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280 (файл - СЄС муфта _2023.PDF) на «Деталі з’єднувальні та крани з поліетилену для терморезисторного та стикового зварювання пластикових труб при будівництві та ремонті газо-, водопроводів та каналізації», виробник продукції «FOX FITTINGS SP. Z O.O.SP.K PRISONERS OF AUSCHWITZ 50 43-330 WILAMOWICE, Poland/Польща».
При цьому, у відомості цін на матеріальні ресурси (файл - 4. Договірна ціна та розрахунки.pdf), наданої в тендерній пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «УТБ», на виконання вимог пункту 9 розділу «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» додатку
№ 4 до тендерної документації Замовника, зазначено країна походження муфти 225 терморезисторної, муфти ППР 110х63, муфти ППР 32х1"ЗР, муфти ППР 32х1"ВР, муфти ППР 50х1 1/2"ЗР, муфти ППР 63х32 – Україна, муфти з’єднувальної ПЕ 32 та муфти з’єднувальної ПЕ 50 – Італія, що не відповідає інформації зазначеній у сертифікаті відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280.
6. Згідно з пунктом 7 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник повинен надати в складі технічної пропозиції офіційний лист від заводу – виробника обладнання про наявність офіційного сервісного центру на території України та персоналу, що здатний проводити сервіс Товару (засувок)».
Проте, у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» відсутній вищезазначений документ, який віднесено Замовником до технічної частини пропозиції, чим порушено вимоги пункту 7 додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити, у зв’язку з чим Замовником в порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6c2579894a5e42b4b019049dd3ce20aa
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2025 15:25
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість визначені на підставі затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації. Замовником не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті, так як комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів та на нього не розповсюджується дія постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Документи додаються.
2. Станом на 16.01.2025 розпочато будівельні (підготовчі) роботи. Акти виконаних робіт не надавались та не підписувались.
3. Під час укладання договору підряду Переможцем процедури закупівлі на виконання робіт «Реконструкція водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Жуковського від насосної № 1 "Ялівщина" до вулиці Грибоєдова в м. Чернігові» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Консорціумом «УТБ» було надано документи та інформацію про право підписання договору про закупівлю. Підтверджуючі документи додаються.
4. На вимогу, встановлену Замовником в п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, Учасником – КОНСОРЦІУМ «УТБ» у складі тендерної пропозиції було надано інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) від 01.09.2024, в якій зазначений Основний засіб Автокран КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ з інвентарним номером MS0005635 та Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження наявності в Учасника даної техніки. Щодо вказаних розбіжностей в базі даних 1С підприємства та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу повідомляємо, що під час внесення даних щодо Основного засобу «Автокран КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ» в базу даних підприємства 1С дані щодо кранової установки «КТА-28-02» були вказані вірно, але помилково внесені дані щодо марки шасі «КРАЗ 250» (яка виготовлялася до 1994 року) замість марки КРАЗ 65053 (яка почала виготовлятися з 1994 року), що вказана в свідоцтві.
Щодо інформації, зазначеної в довідці, що Учасником під час виконання робіт буде задіяна власна люлька будівельна MS0000957 (ЛZLP630, 6м (зав. № 15897) повідомляємо, що Учасником була здійснена формальна (несуттєва) помилка при внесенні даних в поле «марка у разі наявності» ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ПОТРІБНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ- помилково внесена буква «Л», допущення якої учасником не призведе до відхилення його (їх) тендерної пропозиції відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
5. На вимогу, встановлену Замовником у п. 4 Додатку №6 до тендерної документації, на підтвердження якісних характеристик на деталі з’єднувальні «компресійні», а саме: муфта з’єднувальна ПЕ 32 та муфта з’єднувальна ПЕ 50, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності № UA.1О393.00144-24 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2023 №12.2-18-3/7933, в яких зазначено виробник продукції - "UNIDELTA S.p.A.", Via Capparola Sotto 4,1-25078 Vestone (BS), ltaly (Італія). Ці позиції (муфта з’єднувальна ПЕ 32 та муфта з’єднувальна ПЕ 50) зазначені у відомості цін на матеріальні ресурси, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, п. 73 та п. 74 відповідно з вказаною країною походження – Італія, що підтверджено вищезазначеними документами.
На підтвердження якісних характеристик на деталі з’єднувальні «встик» та деталі з’єднувальні «терморезисторні» Учасником надано сертифікат відповідності № UA0.YT.032101-23 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 №12.2-18-3/14280, в яких зазначено виробник продукції «FOX FITTINGS SP. Z O.O.SP.K PRISONERS OF AUSCHWITZ 50 43-330 WILAMOWICE, Poland/Польща». У зв’язку з тим, що замовником сертифікату відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є
ТОВ «ТРУБНИЙ АЛЬЯНС» м. Київ у відомості цін на матеріальні ресурси Учасником було помилково вказано країну походження цих позицій – Україна. Проте слід зазначити, що дана невідповідність жодним чином не вплине на якість поставленого товару для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а при поставці зазначених муфт, підрядником будуть надані актуальні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (термін дії сертифікату № UA0.YT.032101-23, наданого Учасником у складі тендерної пропозиції, закінчився 30 листопада 2024 року).
6. На вимогу, встановлену Замовником в п. 7 Додатку №6 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано офіційний лист від заводу – виробника обладнання про наявність офіційного сервісного центру на території України та персоналу, що здатний проводити сервіс Товару (засувок) – файл «4.2.2-4.2.3 Технічна документація.rar\Засувки Havle\+3.7.1 Сервіс сертифікати. pdf". Підтверджуючі документи додаються.