• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі Черкаської філії Черкаського обласного центру зайнятості розташованої за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 330 (коригування).» Черга 1. (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Завершена

2 871 795.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 358.98 UAH
Номер: 25eea852d6384d6d9741ba4d3e13a898
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 06.01.2025 12:55 - 28.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.01.2025 № 3-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-24-014624-a, 24.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками і Додаткової угоди з додатком в машинозчитувальному форматі, припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.10.2024; зміни до тендерної документації, внесені згідно з протоколом уповноваженої особи від 01.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «РЕМПРОМБУД- 99» (далі – ПП «РЕМПРОМБУД-99», Учасник); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.11.2024 №1; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «РЕМПРОМБУД-99» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 14.11.2024 №390-4К (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду №1 від 31.12.2024 до Договору (далі – Додаткова угода); пояснення Замовника, отримане 13.01.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив 18.11.2024 в електронній системі закупівель сканований Договір з додатками та 02.01.2025 Додаткову угоду з додатком у форматі PDF. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону зі змінами, внесеними Законом України від 19.09.2024 № 3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно із пунктом 11 частини першої статті 10 Закону (в редакції станом на 02.01.2025) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. При цьому, сканований документ у форматі PDF не є машинозчитувальним форматом. Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником також розміщуються ці документи у машинозчитувальному форматі. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Договір з додатками та Додаткову угоду з додатком не оприлюднено протягом трьох робочих днів в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, визначеному пунктом 9 Положення № 835. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що до участі в процедурі закупівлі UA-2024-10-24-014624-a подана одна тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД-99». Згідно із підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 3 «Інші документи та матеріали, які подаються Учасниками» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: пояснювальної записки; договірної ціни; локальних кошторисів, в тому числі і на устаткування; підсумкової відомості ресурсів; зведеного кошторисного розрахунку; заробітна плата (надати розрахунок), яка не повинна перевищувати розрахункову на 2024 рік – 13 707,00 грн.; розрахунку загальновиробничих витрат до зведеного кошторису. Учасник розраховує ціну своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова). Учасник у складі тендерної пропозиції (файл «17 розрахунки.pdf») надав пояснювальну записку, договірну ціну, локальний кошторис №02-01-01 на демонтажні роботи, локальний кошторис №02-01-02 на зовнішні загальнобудівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-02, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, розрахунок загальновиробничих витрат на будову. Згідно із пунктом 3.21 Настанови відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 цієї Настанови. Аналізом встановлено, що ПП «РЕМПРОМБУД-99» не надано підсумкову відомість ресурсів на демонтажні роботи, що передбачені локальним кошторисом №02-01-01 в складі тендерної пропозиції учасника. Згідно з поясненням Замовника від 13.01.2025 під час розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕМПРОМБУД-99» він не виявив відсутність підсумкової відомості ресурсів на демонтажні роботи. У протокольному рішенні від 08.11.2024 № 1 визначено, що тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД-99» відповідає усім вимогам тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність інформації, яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД» мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.01.2025 16:43 - 11.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2025 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, опублікованого 27 січня 2025 року, Черкаським обласним центром зайнятості були вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема: 1. Оприлюднено в електронній системі закупівель Договір №390-ЧК від 14.11.2024 (далі – Договір) з додатками і Додаткові угоди до Договору з додатками в машинозчитувальному форматі; 2. З дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України 30 січня 2025 року направлено ПП «РЕМПРОМБУД-99» лист з пропозицією припинення зобов’язань за Договором шляхом його дострокового розірвання (лист додається).
Дата публікації звіту: 03.02.2025 15:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 13.05.2025 11:28

Запити/Пояснення