-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі Черкаської філії Черкаського обласного центру зайнятості розташованої за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 330 (коригування).» Черга 1. (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
2 871 795.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 358.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 358.98 UAH
Номер:
25eea852d6384d6d9741ba4d3e13a898
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 12:55 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 3-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-24-014624-a, 24.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками і Додаткової угоди з додатком в машинозчитувальному форматі, припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.10.2024; зміни до тендерної документації, внесені згідно з протоколом уповноваженої особи від 01.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «РЕМПРОМБУД- 99» (далі – ПП «РЕМПРОМБУД-99», Учасник); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.11.2024 №1; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «РЕМПРОМБУД-99» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 14.11.2024 №390-4К (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду №1 від 31.12.2024 до Договору (далі – Додаткова угода); пояснення Замовника, отримане 13.01.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник оприлюднив 18.11.2024 в електронній системі закупівель сканований Договір з додатками та 02.01.2025 Додаткову угоду з додатком у форматі PDF.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону зі змінами, внесеними Законом України від 19.09.2024 № 3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно із пунктом 11 частини першої статті 10 Закону (в редакції станом на 02.01.2025) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. При цьому, сканований документ у форматі PDF не є машинозчитувальним форматом.
Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником також розміщуються ці документи у машинозчитувальному форматі.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Договір з додатками та Додаткову угоду з додатком не оприлюднено протягом трьох робочих днів в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, визначеному пунктом 9 Положення № 835.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що до участі в процедурі закупівлі UA-2024-10-24-014624-a подана одна тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД-99».
Згідно із підпунктом 5.1 пункту 5 Додатку 3 «Інші документи та матеріали, які подаються Учасниками» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: пояснювальної записки; договірної ціни; локальних кошторисів, в тому числі і на устаткування; підсумкової відомості ресурсів; зведеного кошторисного розрахунку; заробітна плата (надати розрахунок), яка не повинна перевищувати розрахункову на 2024 рік – 13 707,00 грн.; розрахунку загальновиробничих витрат до зведеного кошторису. Учасник розраховує ціну своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова).
Учасник у складі тендерної пропозиції (файл «17 розрахунки.pdf») надав пояснювальну записку, договірну ціну, локальний кошторис №02-01-01 на демонтажні роботи, локальний кошторис №02-01-02 на зовнішні загальнобудівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-02, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, розрахунок загальновиробничих витрат на будову.
Згідно із пунктом 3.21 Настанови відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 цієї Настанови. Аналізом встановлено, що ПП «РЕМПРОМБУД-99» не надано підсумкову відомість ресурсів на демонтажні роботи, що передбачені локальним кошторисом №02-01-01 в складі тендерної пропозиції учасника.
Згідно з поясненням Замовника від 13.01.2025 під час розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕМПРОМБУД-99» він не виявив відсутність підсумкової відомості ресурсів на демонтажні роботи. У протокольному рішенні від 08.11.2024 № 1 визначено, що тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД-99» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність інформації, яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже тендерна пропозиція ПП «РЕМПРОМБУД» мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.01.2025 16:43 - 11.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2025 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, опублікованого 27 січня 2025 року, Черкаським обласним центром зайнятості були вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема:
1. Оприлюднено в електронній системі закупівель Договір №390-ЧК від 14.11.2024 (далі – Договір) з додатками і Додаткові угоди до Договору з додатками в машинозчитувальному форматі;
2. З дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України 30 січня 2025 року направлено ПП «РЕМПРОМБУД-99» лист з пропозицією припинення зобов’язань за Договором шляхом його дострокового розірвання (лист додається).
Дата публікації звіту:
03.02.2025 15:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
договір розірвано
Дата публікації:
13.05.2025 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
48dae4e3ae7d45e3af27647565a27fb3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2025 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт «Капітальний ремонт будівлі Черкаської філії Черкаського обласного центру зайнятості розташованої за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 330 (коригування).» Черга 1. (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-24-014624-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-10-24-014624-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремпромбуд-99», а саме:
- відсутність підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (демонтажні роботи), який необхідно було надати учасником відповідно до пункту 5 Додатку 3 тендерної документації та яку Замовником було включено до договору про підряду від 14.11.2024 №390-4к як додаток №8;
- в пункті 10 тендерної пропозиції ПП «Ремпромбуд-99» від 29.10.2024 №24 (файл «22 пропозиція.pdf» учасником визначено, що умови оплати за роботи - попередня оплата, однак проектом договору, що наведений в Додатку 5 до тендерної документації, передбачено оплату за фактично виконані будівельні роботи та авансування в розмірі не більше 30 відсотків ?
4. З яких підстав договір підряду від 14.11.2024 №390-4к та всі додатки до нього, які згідно з розділом 17 договору є додатками, не оприлюднені у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
504817cba3574e8d8fe71cca4b43156c
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
13.01.2025 15:45
Опис:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Для проведення капітального ремонту будівлі Черкаської філії Черкаського обласного центру зайнятості розташованої за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 330, Черкаським обласним центром зайнятості було замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації. На кошторисну частину проектної документації отриманий експертний звіт (позитивний) від 15.10.2024 № 1664/10/24-ЕК, реєстраційний номер ЕХ01:9383-1404-9185-5515 Редакція №2.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі та розмір витрат визначені на підставі проектно-кошторисної документації та річного плану фінансування об’єктів капітального будівництва, реконструкції та капітального ремонту Черкаської обласної служби зайнятості на 2024 рік.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-10-24-014624-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.
У розумінні Бюджетного кодексу України Черкаський обласний центр зайнятості (далі – ЧОЦЗ, Замовник) не відноситься до розпорядників бюджетних коштів і не використовує бюджетні призначення при закупівлі товарів, робіт, послуг. Категорія Замовника визначена відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Черкаський обласний центр зайнятості відповідно до Положення про Державну службу зайнятості, затвердженого наказом Мінекономіки України від 16.12.2020 №2663, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 28.12.2020 за №1305/35588, Законів України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та «Про зайнятість населення» є юридичною особою публічного права, державною установою у централізованій системі державних установ, діяльність яких спрямовується та координується Міністерством економіки України, та фінансується за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. При цьому Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, кошти Фонду не включаються до складу Державного бюджету України. Фінансування діяльності ЧОЦЗ здійснюється виключно у межах затверджених Державним центром зайнятості кошторисів видатків на відповідні періоди. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалось відповідно до вимог п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки дана вимога не поширюється на ЧОЦЗ, а стосується лише розпорядників бюджетних коштів.
3. Чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Ремпромбуд-99», а саме: - відсутність підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (демонтажні роботи), який необхідно було надати учасником відповідно до пункту 5 Додатку 3 тендерної документації та яку Замовником було включено до договору про підряду від 14.11.2024 №390-4к як додаток №8; - в пункті 10 тендерної пропозиції ПП «Ремпромбуд-99» від 29.10.2024 №24 (файл «22 пропозиція.pdf» учасником визначено, що умови оплати за роботи - попередня оплата, однак проектом договору, що наведений в Додатку 5 до тендерної документації, передбачено оплату за фактично виконані будівельні роботи та авансування в розмірі не більше 30 відсотків ?
Відповідно до пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, Замвником було встановлено вимогу щодо надання учасниками кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: - пояснювальної записки; - договірної ціни; - локальних кошторисів, в тому числі і на устаткування; - підсумкової відомості ресурсів; - зведеного кошторисного розрахунку; - заробітна плата (надати розрахунок), яка не повинна перевищувати розрахункову на 2024 рік – 13707,00 грн.; - розрахунку загальновиробничих витрат до зведеного кошторису. Учасник розраховує ціну своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Вид договірної ціни – тверда. Інформація про відповідність запропонованої учасником тендерної пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України. Крім того, необхідно надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме завантаження Відомості об’ємів, Відомості будівельних матеріалів, виробів та комплектів (Додаток 4 до тендерної документації).
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником ПП «Ремпромбуд-99» надано у складі документів тендерної пропозиції файл «Розрахунки», який містить кошторисну документацію, розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником, яка містить пояснювальну записку, договірну ціну, локальні кошториси 02-01-01, 02-01-02, в тому числі і на устаткування; підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-02, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок по заробітній платі, розрахунок загальновиробничих витрат до зведеного кошторису. Крім того, надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - відомості об’ємів, відомості будівельних матеріалів, виробів та комплектів (Додаток 4 до тендерної документації). Зауважуємо, що тендерні документація не містила вимоги щодо надання підсумкову відомість ресурсів до кожного локального кошторису. Отже, після перевірки наданих розрахункових документів наданих учасником відповідно до яких встановлено, що обсяги будівельних робіт та матеріальних ресурсів, що наявні в локальних кошторисах та у підсумковій вiдомості ресурсiв відповідають обсягам будівельних робіт та матеріальних ресурсів, визначених у технічні специфікації, що є додатком 4 Документації. Аналогічна позиція вказана у рішеннях АМКУ № 3443-р/пк-пз від 23.02.2024, оголошення UA-2024-01-26-009762-a та від 09.01.2024 № 486, оголошення UA-2023-12-06-009532-a.
Також, відповідно до п. 5.1. Настанови від 01.11.2021 №281, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Пунктом 5.2. Настанови, Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Договірна ціна учасника ПП «Ремпромбуд-99» враховує усі будівельні роботи, включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
В Додатку 1 до тендерної документації наведено форму «Тендерна пропозиція», яка містить рядок – «10. Умови оплати», який заповнюється самостійно учасником. Зауважуємо, що умови оплати згідно із договором наведено в оголошення про проведення процедури закупівлі та проекті договору про закупівлю, які в свою чергу містять відомості про можливу попередню оплату, отже учасником правомірно вказану таку умову оплати. Крім того пунктами 13 та 15 тендерної пропозиції ПП «Ремпромбуд-99» від 29.10.2024 №24 (файл «22 пропозиція.pdf») учасник погоджується з основними умовами Договору , які викладені у додатку №5 до Тендерної документації «Проєкт договору» та зобов’язується їх виконати.
З урахуванням вищевикладеного, замовником не виявлено невідповідностей у пропозиції ПП «Ремпромбуд-99» у зв’язку із їх відсутністю.
4. З яких підстав договір підряду від 14.11.2024 №390-4к та всі додатки до нього, які згідно з розділом 17 договору є додатками, не оприлюднені у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якими встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 10 Особливостей, визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Також, пунктом 15 Наказу Мінекономіки “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”, визначено, що Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Водночас, звертаємо увагу на те, що визначення терміну машинозчитувального формату ані Особливості, ані Закон не містять. Замовником розміщено договір та додатки до нього в електронній системі закупівель 18 листопада 2024 року у форматі PDF.
Таким чином, Замовником виконано вимоги законодавства щодо оприлюднення інформації про закупівлю.