-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) (коригування) )
Завершена
13 973 268.00
UAH без ПДВ
Номер:
f07d61fe3cf0467a9578d4adc485e4ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:58 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-10-24-012127-a 24.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання щодо відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення пункту 5.31. Настанови та статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Луцького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) від 23 жовтня 2024 року, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 23 жовтня 2024 року № 295-ЗУ на суму 13 973 268,00 гривень без ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду від 27 листопада 2024 року № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 18 листопада 2024 року, 26 листопада 2024 року та 27 листопада 2024 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами проведення моніторингу закупівлі установлено, що між Замовником та Центром соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія – І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» укладено договір підряду від 23 жовтня 2024 року № 295-ЗУ.
Пунктом 4.1 розділу 4 Договору передбачено, що договірна ціна на виконання підрядних робіт на об’єкті включно з поставкою обладнання становить 13 973 268,00 (тринадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі двісті шістдесят вісім гривень 00 копійок) гривень без ПДВ, є динамічною і визначається на основі проектно-кошторисної документації та тендерної пропозиції. Договірна ціна може коригуватись і уточнюватись у випадках, передбачених чинним законодавством та національними стандартами України з ціноутворення у будівництві. Договірна ціна є невід’ємною складовою цього договору.
При цьому у розрахунку № 11 пункту 9 договірної ціни (додаток № 3 до Договору) до складу договірної ціни враховано кошти на покриття ризиків у сумі 249 745,00 гривень.
Положеннями Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі - Настанова), встановлено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Також Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти) (пункт 1.1. розділу І Настанови).
Відповідно до пункту 5.31. розділу V Настанови кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, за динамічної договірної ціни - не враховуються.
Згідно з інформацією, опублікованою в електронній системі закупівель, предметом закупівлі UA-2024-10-24-012127-a є роботи з реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м. Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області).
Річним планом закупівель Замовника передбачено здійснення цих робіт за кошти Державного бюджету України.
Таким чином, договірна ціна за Договором повинна бути розрахована з урахуванням вимог Настанови.
Водночас Замовником для закупівлі вказаних робіт укладено Договір, договірна ціна якого визначена з порушенням вимог пункту 5.31 Настанови в частині включення коштів на покриття ризиків в сумі 249 745,00 гривень. Зазначене призвело до завищення вартості робіт за цим договором на суму 249 745,00 гривень та порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, 25 листопада 2024 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з цього питання.
На зазначений запит Замовник 27 листопада 2024 року надав відповідь, що «Додатковою угодою № 1 від 27.11.2024 року відкориговано (зменшено) суму Договору № 295-ЗУ від 23.10.2024 року та додатки до договору (орієнтований план фінансування та Договірну ціну) а саме: кошти на покриття ризиків в договірній ціні не враховуються».
Вказана додаткова угода до Договору 27 листопада 2024 року опублікована Замовником в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:43 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником взято до уваги виявлені моніторингом підстави порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
04.12.2024 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
563e35cdf4cb436796c3cadbf5b9edd2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) (коригування) ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-24-012127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2c39896171e44c8bb1776c09dfc4decf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.11.2024 11:34
Опис:
У відповідь на Запит щодо пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання щодо процедури закупівлі робіт з Реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) (коригування) ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-24-012127-a) надаємо наступне пояснення:
Надійшов лист № 28 від 23 травня 2024 р. від Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" щодо виконання робіт згідно Договору № 61-ЗУ від 22.02.2022 року про необхідність в додаткових роботах на об’єкті: Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м. Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція, які не можливо було передбачити на період проведення відкритих торгів та на початку виконання робіт, але які суттєво впливають на якісне виконання даного Договору та експлуатаційних якостей даного об’єкту. До ТОВ «Волиньпрестижпроект» 23.05.2024 року надіслано лист Першим проректором Луцького національного технічного університету Ковальчук Н.В. з проханням внести зміни в проектно-кошторисну документацію.
ТОВ «Волиньпрестижпроект» було здійснено коригування по об’єкту Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м. Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) з отриманням позитивного експертного звіту № 315/03-0256/01-24 від 09 жовтня 2024 року.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Сума договору на додаткові роботи 13973268.00 (тринадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі двісті шістдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (26,11% від вартості основного договору)
Також надаємо скан копію документів, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1. Скан копію проєктно-кошторисної документації;
2. Скан копію генерального плану
3. Скан копію зведеного кошторисного розрахунку та наказу на затвердження
4. Скан копію Робочого проекту пояснювальна записка
5. Скан копію Робочого проекту проект організації будівництва
6. Скан копію Робочого проекту креслення
7. Скан копію Експертного звіту позитивного
8. Обгрунтування підстави здійснення закупівлі
Номер:
9ed10be4da1d4804ab4bbf1ea049a4fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) (коригування) ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-24-012127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі;
2. Враховуючи підставу укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надати локальні кошториси до основного договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2022-01-05-005254-c.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4052466f34dc465590fc760552e32076
Назва:
Dslgjdslm yf pfgb
Дата опублікування:
26.11.2024 10:29
Номер:
050812b7856e421ca5fa41b9dabec939
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області) (коригування) ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-24-012127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до п. 5.31. Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт при динамічній договірній ціні не враховуються. Надати пояснення щодо врахування коштів на покриття ризиків при розрахунку договірної ціни за договором підряду від 23.10.2024 № 295-ЗУ.
2. Надати локальні кошториси до договору підряду від 23.10.2024 № 295-ЗУ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad50579f2bd9432fa762b7d709a07667
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.11.2024 13:11
Опис:
Додатковою угодою № 1 від 27.11.2024 року відкориговано суму (зменшено) Договору № 295-ЗУ від 23.10.2024 року та додатки до договору (орієнтаваний план фінансування та Договірну ціну) а саме: кошти на покриття ризіків в договірній ціні не враховуються. Додається Додаткова угода та Локальні кошториси до Договору № 295-ЗУ від 23.10.2024 року