-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48" (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
4 971 116.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 711.17 UAH
мін. крок: 1% або 49 711.17 UAH
Номер:
05d1a2fc47fe42e0aa61542581494370
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2025 00:00
Період моніторингу:
02.01.2025 16:37 - 24.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.01.2025 № 1-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.01.2025 № 1-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-10-24-009442-a 24.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чернюк М.В. установлено порушення частини 10 статті 29 Закону, пунктів 36, 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.10.2024 № 1 (зі змінами), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чернюка Михайла Васильовича (далі – ФОП Чернюк М.В.), вимога про усунення невідповідностей до 15.11.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 № 3, від 18.11.2024 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.11.2024, договір підряду від 28.11.2024 № 340 на суму 4 385 487,77 грн, укладений між Замовником та ФОП Чернюк М.В. (далі - Договір), додаткові угоди від 02.12.2024 № 341/1, від 17.12.2024 № 378, від 24.12.2024 № 409, від 27.12.2024 № 447 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані 09.01.2025, 20.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чернюк М.В. установлено наступне.
Так, згідно із Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічній специфікації встановленим у цьому додатку до тендерної документації та повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірна ціна;
- локальний кошторис на будівельно – монтажні роботи;
- підсумкова відомість ресурсів;
- дефектні акти.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Чернюка М.В. відсутні дефектні акти, які необхідно надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам щодо предмета закупівлі.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП Чернюку М.В., де зазначив, зокрема, надати дефектні акти як це вимагалося у Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
Учасник ФОП Чернюк М.В. виправив помилки шляхом надання документів на підтвердження виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, які були відсутні при поданні тендерної пропозиції учасником до кінцевого строку подання пропозиції.
Таким чином, на порушення пункту 43 Особливостей, Замовник безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей учаснику
ФОП Чернюк М.В., оскільки документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі були відсутні при поданні тендерної пропозиції.
Враховуючі вищевикладене, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чернюка М.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також, в ході моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чернюка М.В. установлено порушення строків розгляду.
Пунктом 36 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин 2, 5, 9, 11, 12, 14, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Так, дата розкриття тендерних пропозицій 08.11.2024. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Чернюка М.В. становить до 15.11.2024 включно. Тобто, Замовник 15.11.2024 повинен або визначити учасника ФОП Чернюк М.В. переможцем, або оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника. Однак, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання учасника ФОП Чернюк М.В. переможцем прийнятий та оприлюднений в електронній системі закупівель 18.11.2024, тобто з порушенням вимог пункту 36 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
Також учаснику надано вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель до 15.11.2024, зокрема, щодо надання дефектних актів та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (15.11.2024 5-й робочий день строку розгляду тендерної пропозиції) залишилось менш ніж два робочі дні, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
Також, під час аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чернюка М.В. встановлено наступне.
Згідно із Додатком 1 до тендерної документації в розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Замовником визначено наступну вимогу надати документи:
1.1 Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На виконання вищевказаної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернюка М.В. надана довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського № 8-з м. Світловодськ, та технологій, що будуть використовуватись під час виконання робіт за предметом закупівлі від 07.11.2024 № 8 (далі – Довідка від 07.11.2024 № 8). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника також надана Підсумкова відомість ресурсів, у якій наведений перелік найменувань будівельних машин та механізмів, що будуть використовуватись під час виконання робіт.
Однак, у Довідці від 07.11.2024 № 8 відсутні деякі машини, механізми та обладнання, які при цьому передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, а саме:
- Автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т;
- Екскаватор шнеко роторний на тракторі потужністю 79 кВт;
- Бульдозер потужністю 132 кВт;
- Котки дорожні причепні кулачкові, маса 8т;
- Машина бурильно-кранова на тракторі потужністю 66 кВт, глибина буріння 1,5-3 м;
- Вібратори поверхневі;
- Вібратори глибинні;
- Пилосос промисловий.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ФОП Чернюка М.В. не надано інформацію про підтвердження наявності вказаного переліку машин, механізмів та обладнання, які зазначені у Підсумковій відомості ресурсів та підтверджували б їх кількість, правові підстави володіння/ користування в учасника, як це вимагалось в підпункті 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ФОП Чернюк М.В. вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2024 № 4 прийняв рішення про визначення його переможцем.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовником не оприлюднені в електронній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Слід зазначити, що під час здійснення моніторингу Замовник разом з поясненням повідомив про припинення зобов’язань за договором на підставі додаткової угоди від 27.12.2024 № 447 до Договору згідно якої роботи виконано частково та сума оплати за договором склала 1 329 086,82 гривень.
Період усунення порушень:
22.01.2025 15:48 - 06.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2025 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв'язку з виконанням договору неможливо усунути порушення.
Дата публікації звіту:
23.01.2025 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
8f7747e82f82447f9ed0ba2560077c72
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
08.01.2025 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»», код ДК 021:2015: 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-24-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e019097743b4ca19731e48c309d3193
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 18:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-24-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації в розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» Замовником визначено наступну вимогу надати документи:
1.1 Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної документації учасника фізичної особи – підприємця Чернюка Михайла Васильовича (далі – ФОП Чернюк М.В.) надана довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що знаходиться за адресою вул. Чернишевського № 8-з м. Світловодськ, та технологій, що будуть використовуватись під час виконання робіт за предметом закупівлі від 07.11.2024 № 8 (далі – Довідка від 07.11.2024 № 8). Однак, у вказаній довідці учасника ФОП Чернюк М.В. відсутні машини, механізми та обладнання, які передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, а саме:
- Автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т;
- Екскаватор шнеко роторний на тракторі потужністю 79 кВт;
- Бульдозер потужністю 132 кВт;
- Котки дорожні причепні кулачкові, маса 8т;
- Машина бурильно-кранова на тракторі потужністю 66 кВт, глибина буріння 1,5-3 м;
- Вібратори поверхневі;
- Вібратори глибинні;
- Пилосос промисловий.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернюк М.В. надано інформацію про підтвердження наявності вказаного переліку машини, механізми та обладнання, які зазначені у Підсумковій відомості ресурсів та підтверджували б їх кількість, правові підстави володіння/ користування у учасника.
Слід зазначити, що вищенаведений перелік машин, механізмів та обладнання відсутній у Довідці від 07.11.2024 № 8?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
305df638b1d7407cb4e77a0e40b8c7f8
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 18:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-24-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Чернюка Михайла Васильовича та на підставі протоколу від 18.11.2024 № 4 визначено його переможцем, тобто на 6 робочий день, тоді як строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції , як це передбачено частиною 10 статті 29 Закону.
Крім того, необхідно зазначити, на підставі чого в електронній системі було скасовано рішення про визначення учасника фізичної особи – підприємця Чернюка Михайла Васильовича переможцем відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 № 3.
2. Чому Вами, не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Чернюка Михайла Васильовича на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, натомість надано учаснику вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель до 15.11.2024, зокрема, щодо надання дефектних актів та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (15.11.2024) залишилось менш ніж два робочі дні, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей ?
3. Згідно із Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічній специфікації встановленим у цьому додатку до тендерної документації та повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірна ціна;
- локальний кошторис на будівельно – монтажні роботи;
- підсумкова відомість ресурсів;
- дефектні акти.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Чернюка Михайла Васильовича відсутні дефектні акти, які необхідно надати на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам щодо предмета закупівлі.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику фізичній особі – підприємцю Чернюку Михайлу Васильовичу, де зазначив, зокрема, надати дефектні акти як це вимагалося у Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
На виправлення виявлених невідповідностей, учасником закупівлі фізичною особою – підприємцем Чернюком Михайлом Васильовичем надано вищевказані дефектні акти.
Отже, розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі є порушенням вимог пункту 43 Особливостей.
Просимо пояснити, чому Вами через електронну систему закупівель безпідставно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику фізичній особі – підприємцю Чернюку Михайлу Васильовичу стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується в його тендерній пропозиції, виправлення учасником яких може призвести до зміни технічних характеристик запропонованих товарів ?
Слід зазначити, що норма пункту 43 Особливостей замовником не застосовується в тому випадку, коли виправлення невідповідностей в інформації та/або документах призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b790718bd3304eda8b18881cd3c8ee3b
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 18:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-24-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Між між Замовником та фізичною особою – підприємцем Чернюком Михайлом Васильовичем укладено договір підряду від 28.11.2024 № 340 на суму 4 385 487,77 грн (далі – Договір).
У зв’язку з внесенням змін додатковою угодою від 24.12.2024 № 409 до Договору в частині продовження строку дії договору до 27 грудня 2024 року, прошу надати пояснення чому Вами не оприлюднений календарний графік із внесеними змінами, який є невід’ємною частиною Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfb899f0e0524487a405810a47e418ee
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 18:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція системи опалення з добудовою котельні Світловодського міськрайонного суду Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморська, 48 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-24-009442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати інформацію про стан виконання та/або не виконання, та/або часткове виконання договору підряду від 28.11.2024 № 340 на суму 4 385 487,77 грн, укладеного між Замовником та фізичною особою – підприємцем Чернюком Михайлом Васильовичем. Якщо договір виконаний частково, надати інформацію про суму його часткового виконання або причини не виконання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
92005bca4ecb41838ded98f99e7c2837
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 09:50
Опис:
З технічної відсутності завантаження пояснення в цьому розділі (документи не завантажувались), 20.01.2025 було завантажено пояснення в розділ "надання пояснення з власної ініціативи".