-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Капітальний ремонт харчоблоку Опорного загальноосвітнього навчального закладу Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Згурівської селищної ради Броварського району Київської області за адресою: Київська обл., Броварський р-н, смт Згурівка, вулиця Героїв Майдану, 1
Завершена
6 537 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
92550bfc36e84fa98724e8789866f53d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 11:56 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-10-23-012158-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено, порушення норм пункту 17 Постанови № 668 та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини 1 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору від 23.10.2024 № 341 в частині приведення його у відповідність до норм пункту 17 Постанови № 668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель від 23.10.2024, (відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 23.10.2024 № 341 (далі - Договір) на суму 6 537 300,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 29.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас, пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Разом з тим, відповідно до умов пункту 2.1 розділу II «Строки виконання робіт» укладеного Договору, зазначено, що строки виконання робiт - до 23.12.2024, якщо iнше не встановлено Календарним графiком виконання робiт (додаток № 2, який є невід’ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення вcix основних видів робiт та Об'єкта будівництва в цілому, передбачених даним Договором.
Під час моніторингу встановлено, що календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору), містить лише інформацію, зокрема «Основні роботи», де не зазначені основні роботи, а також «Строк виконання (календарних днів)» містить лише інформацію про дату до якої відбудеться виконання будівельних робіт «30, але не пізніше 23 грудня 2024 року», проте дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт в графіку виконання робіт не зазначені.
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 17 Постанови № 668, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
16.12.2024 11:53 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Державної аудиторської служби України ( обл.), на виконання щодо усунення виявлених порушень внесення змін до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору від 23.10.2024 № 341, приведення його у відповідність до норм,повідомляє що порушення усунуто .(копію Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» додається).
Дата публікації звіту:
18.12.2024 16:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник 18.12.2024 (протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку 16.12.2024) в електронній системі закупівель оприлюднив лист від 18.12.2024 № 01-32/510/2024, в якому зазначено що порушення усунуто та внесено зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт», який додається.
Дата публікації:
06.01.2025 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
e1b719033e8643d2a0894affca21c37f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Опорного загальноосвітнього навчального закладу Згурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Згурівської селищної ради Броварського району Київської області за адресою: Київська обл., Броварський р-н, смт Згурівка, вулиця Героїв Майдану, 1» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-012158-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО», з яким укладений договір від 23.10.2024 № 341 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3782f2e229884ea8b518e24144c8a4a4
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
29.11.2024 11:24
Опис:
Інформація
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Державної Аудиторської Служби України ( обл.), щодо надання інформації про обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Згурівської селищної ради, норм чинного законодавства та нормативних документів і зазначені в тендерній документації.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення,технічних та якісних характеристик та очікувану вартість визначено відповідно до експертного звіту «Капітальний ремонт харчоблоку Опорного загальноосвітнього навчального закладу Згурівського району Київської області за адресою:Київська обл.,Броварський р-н ,смт.Згурівка,вулиця Героїв Майдану ,1 ,робочого проекту розробленого ТОВ «Науково –Виробничий Центр « ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ»,довідка про зміни річного розпису.
Оцінку потенційних постачальних робіт ,було вибрано через мережу інтернет та надіслано листи-пропозицію про співпрацю з відділом освіти Згурівської селищної ради (листи пропозиції додаються).Найбільш вигідна пропозиція надійшла від «ПБВ-ЕЛЕКТРО»з яким укладений даний договір.