• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень їдальні та харчоблоку Іллінецького ліцею №2 Іллінецької міської ради Вінницької області по вул. І. Франка 2 в м. Іллінці Вінницької області

Завершена

9 394 428.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
Номер: 60bcb924432d4749b1ea020eb6f36abe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-10-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.12.2024 16:48 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.12.2024 №102-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 10.12.2024 №102-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-10-23-010128-a, 23.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК Місто» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького ліцею №2 Іллінецької міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21 жовтня 2024 року), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БК Місто» (далі – ТОВ «БК Місто»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 листопада 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 21 листопада 2024 року №1 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 23 та 28 грудня 2024 року через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що «….Іллінецький ліцей №2 Іллінецької міської ради не використовує державні кошти, що передбачені для утримання органів державної влади та відповідно не є підприємством, установою, організацією, що утворені органами державної влади». Отже, Замовник, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту. Окрім цього моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Місто», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 3.1. пункту 3. Додатку 5 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник процедури закупівлі повинен надати зокрема, сертифікати на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015. На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «БК Місто» надав самодекларації від 05 листопада 2024 року (файл «SCAN0005.PDF»), в яких зазначено, що учасник декларує, про те що, cистеми управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), а також, про те, що системи екологічного управління учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT). Водночас сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК Місто» не надав. На запит Управління Замовник пояснив: «Щодо сертифікатів на відповідність ДСТУ повідомляємо, що учасник ТОВ «БК «Місто» завантажив у складі тендерної пропозиції інформацію про свою відповідність стандартам у спосіб, який передбачений цими ж ДСТУ, а також завантажив додаткові пояснення з цього приводу». Отже, надане Замовником пояснення не спростовує виявленого порушення, оскільки у підпункті 3.1. пункту 3. Додатку 5 тендерної документації встановлено чітку вимогу щодо надання учасником сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015. Також моніторингом установлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку 5 тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник повинен надати зокрема, договірну ціну. Разом з тим, пунктом 5.2. Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2.) передбачено форму договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації), Вид договірної ціни ___, Визначена згідно з ___. Водночас моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «Місто» міститься договірна ціна (файл «SCAN0002.PDF»), у якій не заповнена графа рядку «Визначена згідно з ___», що не відповідає формі договірної ціни, передбаченій додатком 30 Настанови. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК Місто», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір на загальну суму 8 872 675,20 грн. Окрім цього, моніторингом установлено, що Замовником на запити, оприлюднені 13 та 19 грудня 2024 року в електронній системі закупівель Управлінням про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, надані відповіді з порушенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону. Також установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив Договір та додатки до нього, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 6 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як DOC(Х), CSV, JSON, XML тощо. Також до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом. Згідно з частиною першою статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. При цьому, на порушення зазначеного підсумкова відомість ресурсів, що є додатком до Договору, не містить інформації щодо країни походження товару стосовно кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень: 01.01.2025 16:25 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.01.2025 16:25

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/011/2025ПР
Дата відкриття провадження: 01.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/131/151/2025

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновок моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 08.01.2025 09:22

Запити/Пояснення