-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області
Завершена
11 388 213.60
UAH з ПДВ
Номер:
4d49822bbacd4b828e88a1818957845b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 15:00 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-10-23-009362-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 18 жовтня 2024 № 401 на суму 11 388 213,60 грн. з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 18 жовтня 2024 № 1, від 18 жовтня 2024 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 18 листопада 2024 та 26 листопада 2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:59 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
fc7f28ea390f4307aab7e726c722956a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-009362-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ» (код ЄДРПОУ 40466567).
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 18.10.2024 №1 та від 18.10.2024 №2 до договору підряду від 18.10.2024 № 401.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
829fb9b1219a4a3fb3b923a8f393eb5c
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
18.11.2024 10:40
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-11-14 17:03:04) (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-11-12-000013 ● 4d49822bbacd4b828e88a1818957845b. За Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-009362-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ» (код ЄДРПОУ 40466567).
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 18.10.2024 №1 та від 18.10.2024 №2 до договору підряду від 18.10.2024 № 401.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості/Особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області) готовий надати пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області).
Пунктом 10 Особливостей встановлено: «Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей».
Маючи наявну потребу в Капітальному ремонті харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області було замовлено розроблення проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний Експертний звіт № 05-175-24 від 03 вересня 2024 (додаються до пояснення).
На підставі вищезазначених документів Замовником було оголошено Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-09-10-002347-a, які не відбулись в наслідок неподання жодної тендерної пропозиції.
В свою чергу пп.6 п.13 Особливостей унормовано наступне: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;».
Скориставшись цією нормою особливостей Замовник здійснив закупівлю без застосування відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-10-23-009362-a.
Підсумовуючи все вище перелічене, встановлюємо наступне:
1. При проведенні Відкритих торгів Замовник не мав права відступати від Проектно-кошторисної документації ані в її технічній частині, ані в вартісній, саме тому на підставі розробленої проектно-кошторисної документації Замовником було визначено очікувану вартість, яка була висвітлена у Відкритих торгах, які не відбулись через неподання жодної тендерної пропозиції.
2. Отримавши право на проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, Замовник в повній мірі виконав положення пп.6 п.13 Особливостей, а саме: не змінив предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації. А також не перевищив очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУДПРОМ» (код ЄДРПОУ 40466567).
Перед Замовником, який отримав право на проведення закупівлі без застосування відкритих торгів у зв’язку з тим, що у відкритих торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, та все ще маючи потребу у закупівлі Капітального ремонту харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області постало питання знайти підрядника, який готовий був виконати весь обсяг робіт, який було висвітлено у відкритих торгах за ідентифікатором UA-2024-09-10-002347-a, при чому який повинен був відповідати усім вимогам, визначеним у відкритих торгах.
Для дотримання Принципів здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та для об’єктивного обрання підрядника, Замовником були розіслані запити потенційним підрядникам, з проханням надати свої комерційні пропозиції по предмету закупівлі. Отримавши у відповідь вищезазначені комерційні пропозиції (додаються до пояснення), перевіривши потенційних підрядників на відповідність вимогам тендерної документації – Замовником було обрано найбільш економічно вигідною пропозицію, а саме пропозицію ТОВ ГАРАНТБУДПРОМ, що дало змогу зменшити вартість підписаного договору у порівнянні з очікуваною вартістю відкритих торгів визначеною на підставі проектно-кошторисної документації.
Підсумовуючи вищезазначене, в повній мірі можна стверджувати, що Замовником було обрано підрядника у повній відповідності до положень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 18.10.2024 №1 та від 18.10.2024 №2 до договору підряду від 18.10.2024 № 401.
Щодо об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 18.10.2024 №1 та від 18.10.2024 №2 до договору підряду від 18.10.2024 № 401:
У зв’язку зі зміною реквізитів по причині: ДУ 1 - Відкриття та перереєстрація частини договору на КПК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» новий рахунок з кодом доходів 41033500 спеціальний фонд бюджет розвитку, та ДУ 2 - Відкриття та перереєстрація частини договору на КПК 0611241 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» та КПК 0611242 «Виконання заходів щодо придбання обладнання,створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та відкриття нових рахунків з кодом доходів 41033500 спеціальний фонд бюджет розвитку, Замовником та підрядником було підписано вищезазначені додаткові угоди.
Щодо строків публікації додаткових угод може здатися, що вони опубліковані з порушенням строків. Але це не відповідає дійсності, так як п.19 Особливостей передбачає наступне: «У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.».
В свою чергу ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає наступне: «повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін».
Тобто, порушення строків оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору може стосуватись тільки змін, які стосуються істотних умов договору про закупівлю, які зазначені у п.19 Особливостей. Так як Замовником були внесені зміни у реквізити, які жодним чином не впливають на істотні умови договору, то і порушень строків при оприлюдненні цих додаткових угод апріорі не може бути.
Єдиним технічно можливим варіантом публікації вказаних додаткових угод було тільки через функціонал змін до істотних умов договору. При цьому Замовником не змінювались істотні умови договору. Додатково повідомляємо, що Замовник неухильно дотримується положення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме п.п.3 п.1 «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», так як період дії договору є однією із стадій закупівлі, то оприлюднення додаткової угоди по даному договору є змогою Замовника максимально прозоро та відкрито провести цю закупівлю та оприлюднювати інформацію та документи щодо ходу виконання робіт, які закуплені за бюджетні кошти.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-23-009362-a).
З повагою зазначаємо, що п.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано: «У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.»
Саме тому, якщо у ході проведення моніторингу органом державного фінансового контролю буде встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо у висновку вказати конкретне зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, яке уповноважена особа Замовника буде мати змогу виконати (усунути порушення) та не бути притягнутою до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель (з урахуванням технічної можливості та функціоналу електронних майданчиків та електронної системи закупівель Prozorro).
Додатки:
1. Всі Додатки Замовником оприлюднено разом з поясненнями в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-23-009362-a.
Номер:
a64f037cf9834b8a83666fe22f493008
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Градизької гімназії імені Героя України Олександра Білаша Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Дніпра, 91/1 в смт Градизьк Кременчуцького району Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-009362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи, що згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації у торгах, які було відмінено через відсутність пропозицій, надати інформацію та документи щодо виникнення розбіжностей між інформацією, зазначеною в Підсумковій відомісті ресурсів, яка міститься в додатку 3 до Договору підряду від 18.10.2024 № 401 та Підсумковій відомісті ресурсів, яка міститься додатку 1 до тендерної документації у закупівлі UA-2024-09-10-002347-a, а саме у графі 3 «Найменування» та графі 5 «Кількість»:
- І Витрати труда: «Витрати труда виробників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин», «Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин», «Витрати труда робітників, заробітна плата яких враховується в складі: загальних витрат»;
- Разом по розділу ІІ, у тому числі енергоносії: («Дизельне паливо», «Електроенергія», «Мастильні матеріали»);
- Разом по розділу ІV : «Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин»: («Електроенергія», «Мастильні матеріали», «Гідравлічна рідина», «Бензин», «Дизельне паливо»);
- Довідкові дані «Будівельне сміття».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6534ca553f274907a211f00a789a92eb
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
26.11.2024 10:31
Опис:
Відповідно до Настанови визначення вартості будівництва, а саме розділу V п. 5.9. - при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» було оглянуто місце проведення будівельних робіт до дати укладання договору, та оцінено умови виконання робіт та можливості території будівельного майданчику.
Крім того до договору підряду ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» надано договірну ціну, розраховану відповідно до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, в тому числі Підрядником підготовлено кошторисну документацію, де вартість будівельних робіт визначена за КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Заміна будівельних машин і механізмів не суперечить п.5.9 Настанови з визначення вартості будівництва. Крім того, підсумкова відомість ресурсів Замовника включала будівельні машини і механізми як власні, так як саме так було вказано в інвесторському кошторисі. (при встановлені ознаки оренди, програмний комплекс АВК 5 автоматично перераховує загальновиробничі витрати, зарплату, енергоносії тощо). Разом з тим, генпідрядник не повинен мати у власності всі машини і механізми, які є чи можуть бути йому необхідними для виконання будівельних робіт, а має право, визначене законодавством, залучати техніку на праві оренди чи іншому праві користування, або лізингу. В разі залучення машин і механізмів на іншому праві користування, Замовник не має правових підстав для оплати тієї ж заробітної плати для водіїв чи машиністів залучених Генпідрядником машин та механізмів, як і оплачувати кошти на дизельне паливо чи бензин тощо.
Разом з тим, умовами тендерної документації, процедури закупівлі, що не відбулась в зв’язку з відсутністю учасників, а саме в п.6 розділу ІІІ 6.1. було зазначено наступне:
«Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону; 6.2. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Разом з тим, умови тендерної документації, в тому числі окремий додаток за № 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не містили будь-яких окремих умов до підготовки підсумкових відомостей ресурсів учасників, так як тендерна документація взагалі не передбачала надання договірної ціни та розрахунків до неї в складі тендерних пропозицій можливих учасників відкритих торгів, жоден з яких не виявив бажання взяти участь в закупівлі.