-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
18 908 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 544.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 544.92 UAH
Номер:
719cedb77a3949dab1b5d62dfb524bf0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 16:46 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-10-23-008823-a 23.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського комунального об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23 жовтня 2024 року № 244/24 (зі змінами від 05 листопада 2024 року № 04-0511), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Ріалбуд» (далі – ПП «Ріалбуд»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13 листопада 2024 року № 252/24, договір підряду від 28 листопада 2024 року № 228/11 на суму 18 907 950,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 23 грудня 2024 року № 1 до Договору, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 25 грудня 2024 року та 31 грудня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.01.2025 17:35 - 14.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2025 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
8e998e3ced8d45a6a6e37c4aa744fe70
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору від 28.11.2024 № 228/11) у форматі PDF.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2325bf05d2b48c6af2bfe1482e83e09
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
25.12.2024 17:26
Опис:
Державна аудиторська служба України
Про надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 23.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 151 від 06.09.2024 року «Про внесення змін до наказу від 14 лютого 2024 року № 33 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: "Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі проектної документації.
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза», шляхом отримання позитивного Експертного звіту № 02900-24 від 07 жовтня 2024 (копія додається).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 відсотка вартості договору про закупівлю – 94 539,75 грн. Оплата була внесена 27 листопада 2024 року (копія додається).
3. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору від 28.11.2024 № 228/11) у форматі PDF.
Під час підписання Договору 28.11.2024 № 228/11 КО «Київзеленбуд» було завантажено Додаток 6 до Договору у форматі PDF в зв’язку з відсутністю практики і чітких обґрунтувань щодо завантаження інформації про ціни на матеріальні ресурси. В подальшому інформація про ціни на матеріальні ресурси буде завантажуватися окремим файлом відповідно до пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Додатки: згадане на 22 арк. в 1 прим.
Номер:
9b1c5bb6763546b797d332629779eccd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердженння про стан виконання договору підряду від 28.11.2024 № 228/11 (далі – Договір), враховуючи те, що строк виконання робіт за Договором – 25.12.2024.
2. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024
№ 02900-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7407255f83f14e74b8ff2d0e6f8139f9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.12.2024 10:41
Опис:
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 30.12.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження про стан виконання договору підряду від 28.11.2024 № 228/11 (далі – Договір), враховуючи те, що строк виконання робіт за Договором – 25.12.2024.
Щодо фактичного виконання договору, повідомляємо наступне: відповідно до Договору від 28.11.2024 № 228/11 підрядником виконані роботи на об’єкті будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-008823-a) про що свідчать акти виконаних робіт (копії надаються).
Додатково повідомляємо, що 23 грудня 2024 року була підписана Додаткова угода щодо фактичного виконання робіт на Об’єкті та уточненням обсягів робіт (копія додається).
2. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024 № 02900-24.
КО «Київзеленбуд» надає зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт скверу на вулиці Митрополита Шептицького Андрія, 5 у Дніпровському районі» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до експертного звіту від 07.10.2024 № 02900-24 (копія додається).
Додатки: згадане на 259 арк. в 1 прим.