-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця
Завершена
3 850 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
84b9ca7aed8548abbbe8cd0299993998
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 16:03 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2025 №71-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.05.2025 №71-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-10-23-002617-a, 23.10.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: внесення змін до істотних умов договору про закупівлю та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами (далі – Постанова № 1178).
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про внесення змін до договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1, укладеного Вінницьким національним медичним університетом ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник) з ТОВ «Архітерра груп» (далі – Договір), додаткові угоди від 26.12.2024 № 1, від 09.04.2025 № 2, від 10.05.2025 № 3 до Договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови № 1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
За результатами моніторингу установлено, що між Замовником та ТОВ «Архітерра груп» укладено Договір на виконання робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (далі – роботи з реконструкції) (пункт 1.2 розділу 1. «Предмет договору»), ціна якого є твердою і становить 3 850 000,00 грн (пункт 4.2 розділу 4. «Ціна договору»).
За умовами Договору строк його дії визначений до 31.12.2024 (пункт 21.1 розділу 21. «Строк дії договору»), але у будь - якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за Договором, початок та завершення виконання робіт передбачено з 23.10.2024 по 31.12.2024 згідно затвердженого календарного графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (пункт 2.2 розділу 2. «Строки виконання робіт»).
Підпунктом 3.4.1 пункт 3.4 розділу 3. «Права та обов’язки сторін» Договору визначено, що підрядник зобов’язаний виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проектної документації та Договору.
Умовами підпункту 1.3. розділу 1. «Предмет договору» Договору передбачено, що склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику визначені проектно-кошторисною документацією і можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектно-кошторисної документації у порядку, зазначеному в пункті 53 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (надалі - Загальні умови) з врахуванням вимог Закону.
Водночас умовами розділу 20. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору передбачено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, визначених у пункті 20.1., які за своїм змістом аналогічні випадкам визначеним у пункті 19 Постанови № 1178.
Також, пунктом 20.2. розділу 20. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору, передбачено що зміни до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, вказаних згідно пункту 20.1. та оформляються шляхом укладання відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками обох сторін, скріплюється печатками сторін (за наявності) та є невід'ємною частиною Договору. Пропозиція щодо внесення змін до Договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін. Обмін інформацією щодо внесення змін до Договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування (пункт 20.4).
Відповідно до норм пункту 19 Постанови № 1178 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (підпункт 4).
Моніторингом установлено, що Замовником до істотних умов Договору внесені зміни додатковими угодами від 26.12.2024 № 1, від 09.04.2025 № 2 та від 10.05.2025 № 3, якими продовжено строки виконання робіт та дію Договору до 10.04.2025, 10.05.2025 та 31.07.2025 відповідно, але у будь-якому разі до повного виконання сторонами свої зобов’язань за цим Договором.
Так, за умовами додаткової угоди № 1 Замовник, посилаючись на виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що викладені у зверненні ТОВ «Архітерра груп» від 20.12.2024 № 20-12/тв та підтверджені в акті встановлення факту виникнення додаткових робіт з реконструкції від 15.11.2024, без виконання яких неможливо виконати основні роботи, передбачені проектно-кошторисною документацією, та зважаючи на необхідність дотримання температурних норм при виконанні робіт із влаштування покриття з дрібнозернистого асфальту, погодив із ТОВ «Архітерра груп» продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Вказані зміни внесені в пункти 2.2. та 21.1. Договору, які викладені в наступних редакціях: «Початок виконання робіт – 23.10.2024; завершення виконання робіт – 10.04.2025»; «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 10.04.2025 включно, але у будь - якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Крім того, згідно з умовами додаткової угоди від 09.04.2025 № 2 Замовник, посилаючись на виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: виконання робіт з внесення змін до проектно-кошторисної документації на роботи з реконструкції до 11.04.2025 та проведення її експертизи у строк до 30 календарних днів відповідно до договору № 14/25, без яких неможливе завершення робіт, передбачених Договором, погодив із ТОВ «Архітерра груп» продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт без збільшення суми, визначеної в Договорі із внесенням змін в пункти 2.2. та 21.1. Договору, які викладені в наступних редакціях: «Початок виконання робіт – 23.10.2024; завершення виконання робіт – 10.05.2025»; «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 10.05.2025 включно, але у будь - якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Поряд із цим, додатковою угодою від 10.04.2025 № 3, Замовник, посилаючись на виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що викладені у зверненні ТОВ «Архітерра груп» від 05.05.2025 № 05-05/тв та підтверджені в акті встановлення факту виникнення додаткових робіт з реконструкції від 05.05.2025, без виконання яких неможливо виконати основні роботи, передбачені проектно-кошторисною документацією, погодив із ТОВ «Архітерра груп» продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт без збільшення суми, визначеної в Договорі із внесенням змін в пункти 2.2. та 21.1. Договору, які викладені в наступних редакціях: «Початок виконання робіт – 23.10.2024; завершення виконання робіт – 31.07.2025»; «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.07.2025 включно, але у будь - якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які виникли та спричинили внесення змін до Договору, Замовник надав акти встановлення фактів додаткових робіт від 15.11.2024, від 28.01.2025, від 05.05.2025, листи ТОВ «Архітерра груп» від 20.12.2024, від 05.05.2025, договір на виконання проектних робіт від 13.03.2025 №14/25.
Зокрема, в актах встановлення фактів додаткових робіт від 15.11.2024, від 28.01.2025, від 05.05.2025, підписаних представниками Замовника, ТОВ «Архітерра груп» та проектної організації, зазначено щодо необхідності внесення змін до проектної документації внаслідок виявлення під час проведення земляних та будівельно-монтажних робіт необхідності у виконанні додаткових робіт, які не можливо було передбачити під час проектування та без яких неможливо виконати основні роботи, що призведе до збільшення термінів будівельних робіт.
При цьому, ТОВ «Архітерра груп» листами від 20.12.2024 та від 05.05.2025 звернулося до Замовника з проханням щодо укладання додаткових угод для продовження терміну виконання робіт за Договором попередньо (до отримання усіх проектних рішень) відповідно до 10.04.2025 та до 31.07.2025 внаслідок виникнення не з його вини обставин, які перешкоджають своєчасному завершенню робіт за Договором (виявлення особливостей конструкції будівель, що не передбачені проектною документацією та призвели до необхідності виконання додаткових робіт), та впливають на збільшення обсягів робіт із внесенням відповідних змін до проектно-кошторисної документації, після чого будуть уточнені терміни виконання робіт за Договором.
Отже, при укладанні додаткової угоди від 26.12.2024 № 1 до Договору документально підтвердженими об’єктивними обставинами для продовження строку виконання робіт та дії Договору є необхідність змінити обсяги виконання робіт, які передбачені в проектно-кошторисній документації, а саме: об’єми земляних робіт; влаштування примикання ліфтової шахти до існуючої будівлі; зміни в фундаменті з бутового каменю по влаштуванню пройму для сполучення будівлі з ліфтовою шахтою; армування додаткового фундаменту; збільшення глибини влаштування утеплення ліфтової шахти до 1 м.
При цьому, при внесенні змін до Договору додатковими угодами від 09.04.2025 № 2 та від 10.05.2025 № 3 Замовником не підтверджено об’єктивні обставини, які виникли після укладання додаткової угоди від 26.12.2024 № 1 до Договору щодо продовження строків виконання робіт та дії Договору.
З огляду на викладене Замовник документально не підтвердив виникнення нових об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт та дії Договору, додатковими угодами від 09.04.2025 № 2 та від 10.05.2025 № 3, чим недотримався вимог підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
03.06.2025 16:58 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2025 16:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник 16 червня 2025 року оскаржив до суду висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.06.2025 року про результати моніторингу.
Дата публікації:
17.06.2025 09:12
Дата відкриття провадження:
30.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
120/8365/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03 червня 2025 року по моніторингу закупівлі UA-2024-10-23-002617-a (в частині внесення змін до істотних умов договору).
Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03 червня 2025 року по моніторингу закупівлі UA-2024-10-23-002617-a (в частині внесення змін до істотних умов договору) є незаконним і неаргументованим в частині:
1. Неприйняття до уваги та ненадання належної правової оцінки документально підтвердженим об’єктивним обставинам, зазначеним у зверненні підрядника від 05 травня 2025 року № 05-05/тв та Акті № 3 від 05 травня 2025 року (що надавались у складі пояснень) про зміну обсягу виконання робіт, які передбачені в проектно-кошторисній документації, та необхідністю проведення додаткових робіт, а саме: збільшення площі демонтажу існуючої покрівлі понад проектні в зв’язку із зміною розташування шахти ліфта; змінити схему водостоку із врахуванням зміни розташування шахти ліфта; вихід системи вентиляції виконати з використанням сендвіч трубопроводів, що покращить експлуатаційні характеристики системи, врахувати нерівність поверхні цегляної кладки стін, приміщення тамбур-шлюзу, виявлені після виконання демонтажну старого штукатурного шару, що призводить до значного підвищення товщин штукатурки, для забезпечення якісної поверхні стін, необхідної для вкладання керамічної плитки відповідної якості; виконати додаткову вирівнюючу стяжку підлоги в приміщення тамбур-шлюзу, для якісного виконання покриття підлоги керамічною плиткою; влаштувати декоративний захист у вигляді: накладок для збереження цілісності оздоблення зовнішніх кутів при вході до ліфтової шахти зі сторони коридору; декоративних планок на пороги, в місцях зміни різних видів покриття підлоги, декоративний кутик для захисту плінтуса із керамічної плитки; виконати стелю в проходах до ліфта із ГКЛ із виконанням подальшого фарбування; збільшити площу ремонту стін в коридорі, в місцях примикання проходів до ліфта у зв'язку із наявністю поверхневих пошкоджень оздоблення стін в даних місцях, що були підставою для укладення Додаткової угоди № 3 від 10 травня 2025 року та продовження строку виконання робіт та дії Договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1 до 31 липня 2025 року.
2. Неприйняття до уваги та ненадання належної правової оцінки документально підтвердженим об’єктивним обставинам, що були підставою для укладення Додаткової угоди № 2 від 09 квітня 2025 року та продовження строку виконання робіт та дії Договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1 до 31 липня 2025 року, а саме виконання робіт з внесення змін до проектно-кошторисної документації згідно Договору №14/25 від 13 березня 2025 року по предмету закупівлі (об’єкту будівництва), пов’язаних з необхідністю виконання додаткових робіт, зазначених у Актах встановлення факту додаткових робіт від 15 листопада 2024 року та 28 січня 2025 року, а також у Акті обстеження по об’єкту Закупівлі від 05 березня 2025 року, без виконання яких неможливо виконати основні роботи.
Враховуючи вищевикладене, висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03 червня 2025 року по моніторингу закупівлі UA-2024-10-23-002617-a (в частині внесення змін до істотних умов договору) про те, що зміни, внесені додатковими угодами від 09.04.2025 № 2 та від 10.05.2025 № 3 до договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1 в частині продовження строку виконання робіт та дії договору, не мали документального підтвердження виникнення нових об’єктивних обставин, є неаргументований та такий, що базується на безпідставних припущеннях та без нормативно-правового обґрунтування, а тому незаконний.
Дата публікації звіту:
09.06.2025 15:14
Запити/Пояснення
Номер:
c2d6cfcffa6443d6b156b9ccb597bc87
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. З яких підстав додатковими угодами від 26 грудня 2024 року №1 та від 09 квітня 2025 року №2 до договору підряду від 23 жовтня 2024 року №23/10/24-1 (далі – Договір №23/10/24-1) укладеного з ТОВ «АРХІТЕРРА ГРУП» внесені зміни щодо продовження строку його дії та виконання робіт до 10 квітня 2025 року та 10 травня 2025 року відповідно (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору №23/10/24-1)?
2. З яких причин зміни внесені додатковою угодою від 26 грудня 2024 року №1 до Договору №23/10/24-1 оприлюднені не у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
3. Чому повідомлення про внесення змін до Договору №23/10/24-1 додатковою угодою від 26 грудня 2024 року №1 оприлюднено в електронній системі закупівель 30 грудня 2024 року, з недотриманням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f27efe6eb2c84ce3bd24977a2884ce5b
Назва:
Пояснення на запит та документи
Дата опублікування:
19.05.2025 10:51
Опис:
Добрий день!
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) надаємо пояснення з поставлених питань.
1. Щодо підтвердження підстав для продовження строку дії договору та виконання робіт.
1.1. На підтвердження підстав для продовження строку дії договору та виконання робіт додатковою угодою від 26 грудня 2024 року №1 надається:
- скан-копія Акту встановлення факту додаткових робіт від 15 листопада 2024 року (на одному аркуші).
1.2. На підтвердження підстав для продовження строку дії договору та виконання робіт додатковою угодою від 09 квітня 2025 року №2 надаються такі документи:
- скан-копія договору на виконання проектних робіт від 13.03.2025 р. № 14/25 (на шести аркушах);
- настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (ДСТУ 8907:2019) (на двадцяти двох аркушах).
2. Щодо вимог стосовно машинозчитувального формату документів.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) публікуються у машинозчитувальному форматі.
Слід зауважити, що «формат» у наведеному вище пункті застосовується в однині та прямо не передбачає необхідність публікувати документи у додаткових форматах.
На сьогоднішній день в законодавстві України відсутнє чітке нормативне визначення терміну «машинозчитувальний формат».
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» містить термін «машиночитаний формат» з наступним його визначенням: «машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини».
Електронна система закупівель у частині обробки документів, що завантажені користувачами, передбачає безпосередню участь людини у отриманні доступу до інформації, завантаження її та можливої компрометації (якщо мова іде про відкритий формат даних).
Виходячи зі змісту частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ).
Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Цілком логічно, що публікація у електронній системі закупівель правочину, вчиненого у письмовій формі, передбачає, зокрема, відображення власноручних підписів осіб, уповноважених юридичними особами на вчинення правочину.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Додатково звертаємо увагу, що інформація щодо розміщення документів у додаткових форматах, окрім формату PDF, міститься у листі Міністерства економіки України від 27.11.2024 № 3323-04/84579-06 "Щодо внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" у частині «Щодо машинозчитувального формату для документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси».
Додаткова угода від 26 грудня 2024 року №1 до Договору №23/10/24-1 не містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
3. Щодо публікації повідомлення про внесення змін до договору.
Повідомлення про внесення змін до договору №23/10/24-1 додатковою угодою від 26 грудня 2024 року №1 було опубліковано у електронній системі закупівель 27 грудня 2024 року, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Повторна публікація була здійснена через технічні проблеми на авторизованому електронному майданчику, але також з дотриманням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
47f5042e68b94fedac54e9d391e9f7ef
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (далі – реконструкція будівлі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте документальне підтвердження факту коригування проектно- кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції будівлі та її реєстрації у ЄДЕССБ, отримання позитивного висновку експертизи.
2. Зазначте обсяги додаткових робіт, які внесені до проектно-кошторисної документації (коригування № 1).
3. Надайте лист ТОВ «Архітерра груп» від 20.12.2024 № 20-12/тв щодо обставин, які унеможливили виконання ним зобов’язань за договором підряду від 23.10.2024 № 23/10/24-1, та інформація якого врахована при укладанні додаткової угоди від 26.12.2024 № 1.
4. З яких причин договір № 14/25 на виконання проектних робіт укладений лише 13.03.2025 з ТОВ «Український будівельний ресурс»? Оскільки, встановлення факту додаткових робіт з реконструкції будівлі задокументовано в акті від 15.11.2024?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3db81d253674a71aeff0b233c097cec
Назва:
Пояснення на запит та документи
Дата опублікування:
23.05.2025 12:44
Опис:
Добрий день!
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (надалі - Закупівля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) надаємо пояснення з поставлених питань.
1. На підтвердження факту коригування проектно-кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції будівлі об’єкта Закупівлі надаємо:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Закупівлі, коригування №1 – на двох аркушах;
- Об`єктний кошторис № 02-01 – на трьох аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на загальнобудівельні роботи (додаткові роботи) – на десяти аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на вентиляція та опалення (додаткові роботи) – на двох аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 на електротехнічні рішення (додаткові роботи) – на трьох аркушах.
Реєстрація у ЄДЕССБ проектно- кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції будівлі об’єкта Закупівлі буде здійснена після проходження її експертизи та коригування відповідно до можливих зауважень та правок проєктно-кошторисної документації.
Відповідно до Договору на надання послуг №03/0370 від 15 травня 2025 року (додається на трьох аркушах) проводиться експертиза за всіма напрямами проектної документації на будівництво предмету Закупівлі для отримання експертного звіту експертизи проектної документації на будівництво об’єкта Закупівлі.
2. Обсяги додаткових робіт по об’єкту Закупівлі, які внесені до проектно-кошторисної документації (коригування №1) зазначені у наступних документах, що надаються:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Закупівлі, коригування №1 – на двох аркушах;
- Об`єктний кошторис № 02-01 – на трьох аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на загальнобудівельні роботи (додаткові роботи) – на десяти аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 на вентиляція та опалення (додаткові роботи) – на двох аркушах;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06 на електротехнічні рішення (додаткові роботи) – на трьох аркушах, які надаються.
3. Надаємо лист ТОВ «Архітерра груп» від 20 грудня 2024 року №20-12/тв. – на одному аркуші.
4. Договір №14/25 на виконання проектних робіт від 13 березня 2025 року укладений із врахуванням встановлення додаткових робіт 15 листопада 2024 року, 28 січня 2025 року, 05 березня 2025 року, зазначених в Акті встановлення факту додаткових робіт по об’єкту Закупівлі від 15 листопада 2024 року – на одному аркуші, Акті №2 встановлення факту додаткових робіт по об’єкту Закупівлі від 28 січня 2025 року – на двох аркушах, Акті обстеження по об’єкту Закупівлі від 05 березня 2025 року – на одному аркуші, що додаються.
Номер:
c920929bc7004c8280d81e54048dceca
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (далі – реконструкція будівлі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. З яких підстав додатковою угодою від 10.05.2025 № 3 до договору підряду від 23.10.2024 №23/10/24-1 (далі – Договір №23/10/24-1), укладеного з ТОВ «Архітерра груп» внесені зміни щодо продовження строку його дії та виконання робіт до 31.07.2025 (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору №23/10/24-1)?
2. Надайте акт встановлення факту виникнення додаткових робіт з реконструкції будівлі від 05.05.2025, а також звернення ТОВ «Архітерра груп» від 05.05.2025 № 05-05/тв щодо обставин, які унеможливили виконання ним зобов’язань за Договором № 23/10/24-1, інформація якого врахована при укладанні додаткової угоди від 10.05.2025 № 3.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3aeada498dac4f4e80a13a4893a35794
Назва:
Пояснення на запит та документи
Дата опублікування:
23.05.2025 12:47
Опис:
Добрий день!
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця (надалі - Закупівля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-23-002617-a) надаємо пояснення з поставлених питань.
Підставами укладення 10 травня 2025 року Додаткової угоди № 3 до договору підряду від 23.10.2024 № 23/10/24-1 про продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт без збільшення суми, були документально підтверджені об’єктивні обставини встановлення додаткових робіт по об’єкту Закупівлі, що викладені у зверненні Підрядника від 05 травня 2025 року № 05-05/тв. – на одному аркуші, та підтверджені Актом №3 встановлення факту додаткових робіт по об’єкту Закупівлі від 05 травня 2025 року – на двох аркушах, що додаються.
Номер:
3802ff9284754ea2be70d167e84b4dc4
Назва:
Звернення за роз'ясненнями
Дата опублікування:
05.06.2025 09:36
Опис:
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення зобов’язань, визначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03 червня 2025 року по моніторингу закупівлі UA-2024-10-23-002617-a (в частині внесення змін до істотних умов договору).
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення змісту висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03 червня 2025 року по моніторингу закупівлі UA-2024-10-23-002617-a (в частині внесення змін до істотних умов договору).
В тому числі, надати роз’яснення змісту вищезазначеного висновку в частині:
1. Неприйняття до уваги та ненадання належної правової оцінки документально підтвердженим об’єктивним обставинам, зазначеним у зверненні підрядника від 05 травня 2025 року № 05-05/тв та Акті № 3 від 05 травня 2025 року (що надавались у складі пояснень) про зміну обсягу виконання робіт, які передбачені в проектно-кошторисній документації, та необхідністю проведення додаткових робіт, а саме: збільшення площі демонтажу існуючої покрівлі понад проектні в зв’язку із зміною розташування шахти ліфта; змінити схему водостоку із врахуванням зміни розташування шахти ліфта; вихід системи вентиляції виконати з використанням сендвіч трубопроводів, що покращить експлуатаційні характеристики системи, врахувати нерівність поверхні цегляної кладки стін, приміщення тамбур-шлюзу, виявлені після виконання демонтажну старого штукатурного шару, що призводить до значного підвищення товщин штукатурки, для забезпечення якісної поверхні стін, необхідної для вкладання керамічної плитки відповідної якості; виконати додаткову вирівнюючу стяжку підлоги в приміщення тамбур-шлюзу, для якісного виконання покриття підлоги керамічною плиткою; влаштувати декоративний захист у вигляді: накладок для збереження цілісності оздоблення зовнішніх кутів при вході до ліфтової шахти зі сторони коридору; декоративних планок на пороги, в місцях зміни різних видів покриття підлоги, декоративний кутик для захисту плінтуса із керамічної плитки; виконати стелю в проходах до ліфта із ГКЛ із виконанням подальшого фарбування; збільшити площу ремонту стін в коридорі, в місцях примикання проходів до ліфта у зв'язку із наявністю поверхневих пошкоджень оздоблення стін в даних місцях, що були підставою для укладення Додаткової угоди № 3 від 10 травня 2025 року та продовження строку виконання робіт та дії Договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1 до 31 липня 2025 року.
2. Неприйняття до уваги та ненадання належної правової оцінки документально підтвердженим об’єктивним обставинам, що були підставою для укладення Додаткової угоди № 2 від 09 квітня 2025 року та продовження строку виконання робіт та дії Договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1 до 31 липня 2025 року, а саме виконання робіт з внесення змін до проектно-кошторисної документації згідно Договору №14/25 від 13 березня 2025 року по предмету закупівлі (об’єкту будівництва), пов’язаних з необхідністю виконання додаткових робіт, зазначених у Актах встановлення факту додаткових робіт від 15 листопада 2024 року та 28 січня 2025 року, а також у Акті обстеження по об’єкту Закупівлі від 05 березня 2025 року, без виконання яких неможливо виконати основні роботи.
Номер:
f2f383c307d24b4e9fd79b7e7e30aa96
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.06.2025 10:24
Опис:
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) від 03.06.2025, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-23-002617-a) та повідомляє.
Щодо неприйняття до уваги та ненадання належної правової оцінки документально підтвердженим об’єктивним обставинам, викладеним у зверненні за роз’ясненням, зазначаємо, що вказана інформація та надані Замовником документи у відповідь на запит Управління досліджені під час моніторингу в повному обсязі.
Водночас, моніторинг процедури закупівлі, згідно з пунктом 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Частиною шостою статті 8 Закону визначено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, який затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником, та який підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі - Порядок № 552) затверджено форму висновку та порядок його заповнення.
Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку № 552 в констатуючій частині форми висновку відображається опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Так, посадовою особою Управління, за результатами проведеного моніторингу закупівлі, складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок у відповідності до вимог частини шостої статті 8 Закону та Порядку №552.
Зокрема, констатуюча частина Висновку містить опис виявленого моніторингом порушення законодавства у сфері публічних закупівель із посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, зокрема порушення вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), а саме: додатковими угодами від 09.04.2025 № 2 та від 10.05.2025 № 3 внесені зміни до договору від 23.10.2024 № 23/10/24-1, в частині продовження строку виконання робіт та дії договору, без документального підтвердження виникнення нових об’єктивних обставин, що спричинили внесення цих змін, після укладання додаткової угоди від 26.12.2024 № 1, якою продовжено строк виконання робіт та дії договору внаслідок необхідності виконання додаткових робіт, які взаємопов’язані із наведеними Замовником у зверненні за роз’ясненням щодо Висновку.
Отже, моніторинг закупівлі проведено у відповідності до вимог Закону, результати якого викладені у Висновку згідно з вимогами Порядку № 552.
Крім того, зазначаємо, що на орган державного фінансового контролю, відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, покладено обов’язок зазначити у висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону визначено, що на замовника покладено імперативний обов’язок щодо вжиття заходів для усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, орган державного фінансового контролю наділений повноваженнями зазначати у висновку зобов’язання для замовника щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, і при цьому законодавець не встановлює конкретного переліку заходів, спрямованих на усунення зафіксованих у висновку порушень.
Отже, конкретний захід, спрямований на усунення порушень законодавства у сфері закупівель, Управління визначає самостійно, відповідно до наданих йому повноважень, враховуючи суть виявлених порушень за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі.
Так, у пункті 3 констатуючої частини Висновку Управлінням, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
При визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення враховано характер допущеного порушення та конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник.
Водночас частиною восьмою статті 8 Закону визначено порядок дій замовника закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, після оприлюднення Висновку Замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у ньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати документи, що підтверджують це органу фінансового контролю; надати аргументовані заперечення до висновку; надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Номер:
ae9dbd05a5d44c0189e64e10dde436a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 11:53 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-10-23-002617-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про закупівлю без використання електронної системи; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до рішення уповноваженої особи від 23.10.2024 № 70; протокол розкриття тендерних пропозицій; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір підряду від 23.10.2024 № 23/10/24-1, вартістю 3 850 000,00 грн; пояснення та документи Замовника, надані 29.11.2024 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.12.2024 11:41 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
f98b52c55f4b4a3aaa952370961c5428
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в
м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-002617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів (технічне завдання, локальні кошториси, експертні звіти, розпорядчі документи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
137a08a771a74b27a166cc781b644a5c
Назва:
Пояснення на запит та документи
Дата опублікування:
29.11.2024 15:57
Опис:
Добрий день!
Робочий проект на «Реконструкція будівлі навчально клінічного корпусу ВНМУ ім. М.І. Пирогова зі встановлення зовнішнього лікарняного ліфта по просп. Коцюбинського, 6 в м. Вінниця» розроблений на підставі завдання на проектування та інших вихідних даних.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво. Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО».
Також у межах відповіді на запит надаємо документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.