-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 147 імені В’ячеслава Чорновола» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьманська, буд. 15»
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
12 766 278.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 831.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 831.39 UAH
Номер:
295d5afde524467997947fc9e693f083
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 12:49 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.12.2024 № 185
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2024 № 185
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-10-22-016424-a 22.10.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог вимоги пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону № 922, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-10-22-020623-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 05 листопада 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 11.11.2024, договір від 19.11.2024 №04РК/24, додаткова угода від 19.11.2024 №1, додаткова угода від 24.12.2024 №2, запит про надання пояснень від 18.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.12.2024 року.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих Особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а саме: в підпункті 4 пункту 1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив вимогу про повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець надати копію Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», яка втратила чинність на підставі Постанови КМ № 265 від 07.02.2022 року.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник включив до тендерної документації інформацію не у відповідності до вимог законодавства, в порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
02.01.2025 14:42 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.01.2025 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради повідомляє про виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Східного офісу Держаудитслужби опублікованого 02.01.2025 року. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо застосування вимог в тендерній документації пункту 28 Особливостей відповідно до вимог статті 22 Закону №922, враховуючі вимоги діючого законодавства. Уповноважена особа буде направлено на навчання. Висновки за результатами моніторингу закупівлі будуть враховані в подальшій роботі департаменту.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 20:56
Запити/Пояснення
Номер:
4ca273015039495ca17289157ef19ad7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 147 імені В’ячеслава Чорновола» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьманська, буд. 15», 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-016424-a), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Враховуючи, що відповідно до п.4.1. договору від 19.11.2024 № 04РК/24, строк на виконання робіт є обмеженим, а саме з моменту його підписання 19.11.2024 до 31.12.2024 року. Надайте пояснення, щодо можливості виконання учасником робіт у визначені строки, враховуючи що відповідно до підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 у Учасника, згідно з наданою довідкою від 05.11.2024 №10, в наявності 4 працівники, а витрати праці робітників (трудомісткість) становлять 14101,32 людино-годин (відповідно до ст.50 КЗОТ нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
b1b9fb2f6c3740d694c1c04e626b9f55
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.12.2024 20:43
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копія експертного звіту додається; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва викладений в закупівлі). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний).
2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті.
Посилання на сторінку:_https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2024/12/23/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-5/
3. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розрахована на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та п.5.3. Заробітна плата в складі прямих витрат розрахована учасником процедури закупівлі(підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, згідно п.5.1 та 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами №1, №2, №3, №4)
Підставою для розрахунку вартості будівельних робіт слугують Державні кошторисні норми України за Ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи (РЕКНб). Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи є обов'язковими при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Відмінність від нормативних трудовитрат обумовлюється розробленням та прийняття нових методів та технологій виконання будівельно-монтажних робіт, нових матеріалів та обладнання, що суттєво впливають на тривалість виконання окремих видів робіт та будівництва об’єкта в цілому.
Мінекономіки у Листі від 29.10.2024 № 4701-05/77010-09 надало роз'яснення щодо деяких питань законодавства з питань праці. Законотворці у Кодексі законів про працю України визначили для працівників п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями (ст. 52 КЗпП).
Водночас на тих підприємствах, в установах, організаціях, де за характером виробництва та умовами роботи запровадження п'ятиденного робочого тижня є недоцільним, встановлюється шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем.
У Міністерстві зазначили, що чинним законодавством не передбачено встановлення єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Така норма може різнитись залежно від того:
• який робочий тиждень встановлений на підприємстві (п'ятиденний чи шестиденний);
• яка тривалість щоденної роботи;
• коли передбачені вихідні дні.
Саме тому, на підприємствах, в установах і організаціях рішення щодо встановлення норми тривалості робочого часу на рік приймається самостійно за умови дотримання вимог статей 50, 51, 52, 53, 67 та 73 КЗпП.
У листі посадовці також відмітили, що при розрахунку робочих днів до закінчення воєнного стану слід врахувати положення Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.02.2022 № 2136-IX щодо особливостей встановлення та обліку часу роботи і часу відпочинку у період дії воєнного стану.
Водночас у період дії воєнного стану не застосовують норми ст. 53, ч. 1 ст. 65, ч. 3 - 5 ст. 67, ст. 71, 73, 781 КЗпП та ч. 2 ст. 5 Закону «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР (ч. 6 ст. 6 Закону № 504/96-ВР).
Отже, відмітили у Мінекономіки, законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на відповідний період, вона може бути різною залежно від графіку роботи роботодавця, тому обраховується ним самостійно.
Статтею 846. Цивільного кодексу України визначено, що Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду та п.17 Постанови КМУ від 1.08.2005 р. №668. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Договором підряду не регламентовані обмеження вимог до режиму роботи та до кількості змін при виконанні робіт. Для додержання стислих термінів виконання робіт підряднику не забороняється робота в декілька змін та виконання робіт на об’єкті понаднормово.