• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 147 імені В’ячеслава Чорновола» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьманська, буд. 15»

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

12 766 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 831.39 UAH
Номер: 295d5afde524467997947fc9e693f083
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.12.2024 12:49 - 08.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.12.2024 № 185 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-10-22-016424-a 22.10.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог вимоги пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону № 922, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-10-22-020623-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 05 листопада 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 11.11.2024, договір від 19.11.2024 №04РК/24, додаткова угода від 19.11.2024 №1, додаткова угода від 24.12.2024 №2, запит про надання пояснень від 18.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.12.2024 року. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих Особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а саме: в підпункті 4 пункту 1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив вимогу про повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець надати копію Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», яка втратила чинність на підставі Постанови КМ № 265 від 07.02.2022 року. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник включив до тендерної документації інформацію не у відповідності до вимог законодавства, в порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 02.01.2025 14:42 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.01.2025 14:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради повідомляє про виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Східного офісу Держаудитслужби опублікованого 02.01.2025 року. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо застосування вимог в тендерній документації пункту 28 Особливостей відповідно до вимог статті 22 Закону №922, враховуючі вимоги діючого законодавства. Уповноважена особа буде направлено на навчання. Висновки за результатами моніторингу закупівлі будуть враховані в подальшій роботі департаменту.
Дата публікації звіту: 08.01.2025 20:56

Запити/Пояснення