-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пікап
Завершена
1 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Номер:
6e323f8ba7e046818320434872230857
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 11:36 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.11.2024 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-22-015827-a 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автосаміт ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, укладання додаткових угод – порушень , із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВЧ А0139 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.10.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ «Автосаміт ЛТД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2024 № 3110/01 та №3110/02, повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2024 року, договір про закупівлю від 06.11.2024 №120, повідомлення про внесення змін до договору, зміни до договору, додаткову угоду від 06.11.2024 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 25.11.2024 року.
За результатами аналізу проведення моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей не зазначив в тендерній документації інформацію про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
09.12.2024 10:56 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 10:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що на виконання зобов’язання, викладеного у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі предмету «Пікап» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-015827-a), щодо усунення порушення, а саме не зазначення в тендерній документації інформації про посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, були здійсненні заходи направлені на недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направлення уповноваженої особи на проходження економічних онлайн навчань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
11.12.2024 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
ce087ccd39dd4381b1e07aa13a610f5a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Пікап» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-22-015827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5fe5c3f8d6a04655849da976d8f0918f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.11.2024 18:18
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника у відповідності до характеристик зазначених у рапорті начальника автомобільної служби озброєння логістики військової частини А0139 (далі - ініціатор закупівлі). Очікувана вартість предмета закупівлі було визначено на підставі інформації з комерційних пропозицій, отриманих від потенційних постачальників, що додаються до рапорту ініціатора закупівлі.