-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95, дизельне паливо
Завершена
8 502 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 512.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 512.50 UAH
Номер:
07148e7e0d1140f884d7d1917db90b6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2025 00:00
Період моніторингу:
02.01.2025 16:34 - 24.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.01.2025 № 1-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.01.2025 № 1-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-10-22-015543-a 22.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, враховуючи факт виконання сторонами Договору та оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Універсал 2005» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.10.2024 № 57, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД» (далі – ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 58, від 15.11.2024 № 59, від 22.11.2024 № 61, від 22.11.2024 № 62, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2024, договір від 29.11.2024 № Т566/11-24 на суму 7 034 400,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – Договір), додаткова угода від 18.12.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 08.01.2025, 18.01.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» установлено наступне.
Так, згідно із підпунктом 4.2 пункту 4 Додатка № 1 «Перелік документів що надається учасником процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам, зокрема, копію сертифікату відповідності на товари (діючого на дату розкриття пропозицій), що виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (додатково надати діючий документ, що підтверджує акредитацію органу оцінки по наданим у складі пропозиції сертифікатам відповідності).
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» надано такі сертифікати:
- Сертифікат відповідності палива дизельного EURODIESEL № UA.TR.063.00765-24 з терміном дії з 21.03.2024 до 10.03.2025, виданий органом з сертифікації продукції ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр», який акредитований НААУ на сертифікацію продукції згідно атестату акредитації від 05.06.2023 № 1О085;
- Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.TR.091.S.0057-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230;
- Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.IO230.S0058-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з сертифікації ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не надано додатково до поданих сертифікатів, на підтвердження акредитації в НААУ органів з оцінки ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр» та ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», атестати з акредитації від 05.06.2023 № 1О085 та від 21.04.2023 № 1О230.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією на відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі в частині не надання додатково до поданих сертифікатів двох атестатів акредитації органів з оцінки, не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 58 Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» з підстав відсутності у складі тендерної пропозиції атестатів акредитації органів з оцінки та сертифікації продукції, а також гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля та вживання необхідних заходів для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище у ланцюгу постачання продукції, не надавши при цьому можливості виправити виявлені невідповідності.
Отже, Замовник, на порушенням вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» в електронній системі закупівель вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, оскільки надання додатково до поданих сертифікатів документів, що підтверджують акредитацію органу з оцінки, не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, натомість безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР».
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Моніторингом встановлено, що різниця між ціновою пропозицією безпідставно відхиленого учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», яка становить 6 920 900,00 грн, та ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» - 7 034 400,00 грн, складає 113 500,00 гривень.
Враховуючи наведене, Замовником порушено принцип публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 18.01.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно із Особливостями.
Період усунення порушень:
22.01.2025 15:59 - 06.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2025 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи надане замовнику зобов’язання за результатами моніторингу та на виконання положень висновку замовником дане доручення уповноваженій особі врахувати висновки за результатами моніторингу при проведенні подальших закупівель та пройти повторне навчання щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
29.01.2025 21:53
Запити/Пояснення
Номер:
42431ea6863746f5a29a0d9d6debaa20
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
08.01.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Бензин А-95, дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номеромUA-2024-10-22-015543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b9a3112d61224df1aa6daef96d42206e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
08.01.2025 17:20
Опис:
Необхідність здійснення закупівлі за встановленими технічними та якісними характеристики предмета закупівлі визначена потребою замовника у відповідних товарах для забезпечення функціонування установи замовника на поточний рік з урахуванням Правилам роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 року № 1442, ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій" та з урахуванням обсягів фінансування замовника. Для встановлення очікуваної вартості предмета закупівлі, використовувалась інформація, отримана шляхом проведення цінового моніторингу Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою (Висновок № В - 464 від 21.10.2024). Обгрунтування розміщене на сайті головного розпорядника коштів (Кропивницької міської ради) та в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-22-019632-a
Номер:
014e7a87efa343839db6ac30b2fb23c4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Бензин А-95, дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-10-22-015543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до вимог підпункту 4.2 пункту 4 Додатка № 1 «Перелік документів що надається учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації, зокрема, копію сертифікату відповідності на товари (діючого на дату розкриття пропозицій), що виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (додатково надати діючий документ, що підтверджує акредитацію органу оцінки по наданим у складі пропозиції сертифікатам відповідності).
На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» надано такі сертифікати:
- Сертифікат відповідності палива дизельного EURODIESEL № UA.TR.063.00765-24 з терміном дії з 21.03.2024 до 10.03.2025, виданий органом з сертифікації продукції ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр», який акредитований НААУ на сертифікацію продукції згідно атестату акредитації від 05.06.2023 № 1О085;
- Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.TR.091.S.0057-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230;
- Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.IO230.S0058-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з сертифікації ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не надано додатково до поданих сертифікатів на підтвердження акредитації в НААУ ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр» та ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ» їх атестати акредитації від 05.06.2023 № 1О085 та від 21.04.2023 № 1О230.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, на відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі в частині не надання додатково до поданих сертифікатів двох атестатів акредитації органів з оцінки та сертифікації продукції, не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 58 Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» з підстав відсутності у складі тендерної пропозиції атестатів акредитації органів з оцінки та сертифікації продукції, а також гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля та вживання необхідних заходів для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище у ланцюгу постачання продукції, не надавши при цьому можливості виправити виявлені невідповідності.
З яких причин Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику закупівлі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» ?
2. Просимо надати в повному обсязі інформацію про стан виконання та/або не виконання, та/або часткове виконання договору від 29.11.2024 № Т566/11-24 на суму 7 034 400,00 грн, укладеного між Замовником та ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР». Якщо договір виконаний частково, надати інформацію про суму його часткового виконання або причини не виконання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7915accfbd6d413b8997cc867578f45a
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
18.01.2025 00:36
Опис:
згідно з ч.6 розд. ІІІ ТД (інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі) товар, що постачається за екологічними показниками повинен відповідати екологічному класу не менше Євро5, що підтверджується учасником закупівлі шляхом надання сертифікату відповідності на товари (діючого на дату розкриття пропозицій), що виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (додатково надати діючий документ, що підтверджує акредитацію органу оцінки по наданим у складі пропозиції сертифікатам відповідності), а також умова про те, що учасник відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля. Згідно з Додатком 1 до ТД щодо технічних характеристик зазначена аналогічна вимога а також необхідність надання учасником гарантійного листа про те, що учасник дотримуватиметься застосування заходів із захисту довкілля та вживатиме необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище у ланцюгу постачання продукції . Причиною для відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" стало наступне. Окрім того, що учасник у складі пропозиції не надав діючий документ, що підтверджує акредитацію органу оцінки по наданим у складі пропозиції сертифікатам відповідності, наданий учасником гарантійний лист щодо захисту довкілля не містить гарантії про те що учасник вживатиме необхідні заходи для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище саме у ланцюгу постачання продукції, як це вимагалось умовами тендерної документації. Відповідно до норми аб. 2 п.43 Постанови 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити що зазначений абзац має 2 окремих речення де в 1 мова йде про технічні характеристики предмета закупівлі, а в 2 реченні мова йде про технічну специфікацію з чого слідує що відсутність документів або інформації про саме технічні якісні характеристики предмета закупівлі не є невідповідністю яку можна виправляти. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації замовником встановлені вимоги та документи саме на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі. Підставою для відхилення даного учасника стала саме відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відтак враховуючи норму визначену у 1 реченні аб.2 п. 43 вони не виправляються. Окрім цього, при прийнятті рішення щодо можливості направлення учаснику повідомлення про виправлення невідповідностей замовник проаналізував практику розгляду скарг з питань закупівель Антимонопольним комітетом України. У рішеннях №2023 -р/пк-пз від 01.02.2024, №1934-р/пк-пз від 31.01.2024, № 18409-р/пк-пз від 14.11.2024 Орган оскарження вказав якщо у документах учасника відсутня інформація передбачена технічними характеристиками або наданий документ не містить інформації, що передбачена тендерною документацію така пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і її відхилення є правомірним.
Щодо питання 2 запиту повідомляємо, що по договору укладеному за результатами цієї закупівлі сплачено 6894900 грн