• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95, дизельне паливо

Завершена

8 502 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 512.50 UAH
Номер: 07148e7e0d1140f884d7d1917db90b6b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.01.2025 16:34 - 24.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.01.2025 № 1-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.01.2025 № 1-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-22-015543-a 22.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, враховуючи факт виконання сторонами Договору та оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Універсал 2005» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.10.2024 № 57, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД» (далі – ТОВ «ТИТАН-ЄЛИСАВЕТГРАД»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 58, від 15.11.2024 № 59, від 22.11.2024 № 61, від 22.11.2024 № 62, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2024, договір від 29.11.2024 № Т566/11-24 на суму 7 034 400,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – Договір), додаткова угода від 18.12.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 08.01.2025, 18.01.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» установлено наступне. Так, згідно із підпунктом 4.2 пункту 4 Додатка № 1 «Перелік документів що надається учасником процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам, зокрема, копію сертифікату відповідності на товари (діючого на дату розкриття пропозицій), що виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (додатково надати діючий документ, що підтверджує акредитацію органу оцінки по наданим у складі пропозиції сертифікатам відповідності). На виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» надано такі сертифікати: - Сертифікат відповідності палива дизельного EURODIESEL № UA.TR.063.00765-24 з терміном дії з 21.03.2024 до 10.03.2025, виданий органом з сертифікації продукції ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр», який акредитований НААУ на сертифікацію продукції згідно атестату акредитації від 05.06.2023 № 1О085; - Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.TR.091.S.0057-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230; - Сертифікат відповідності бензину автомобільного А-95-Євро5-ЕО № UA.IO230.S0058-24 з терміном дії з 30.07.2024 до 29.01.2025, виданий органом з сертифікації ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», який акредитований в НААУ на підставі атестату акредитації від 21.04.2023 № 1О230. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не надано додатково до поданих сертифікатів, на підтвердження акредитації в НААУ органів з оцінки ТОВ «Орган з сертифікації продукції «Сертифікаційний інформаційний центр» та ТОВ «ДП «ЖИТОМИРСТАНДАРТ», атестати з акредитації від 05.06.2023 № 1О085 та від 21.04.2023 № 1О230. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що надання учаснику вимоги про усунення невідповідностей в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією на відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі в частині не надання додатково до поданих сертифікатів двох атестатів акредитації органів з оцінки, не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 № 58 Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» з підстав відсутності у складі тендерної пропозиції атестатів акредитації органів з оцінки та сертифікації продукції, а також гарантійного листа про застосування заходів із захисту довкілля та вживання необхідних заходів для мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище у ланцюгу постачання продукції, не надавши при цьому можливості виправити виявлені невідповідності. Отже, Замовник, на порушенням вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» в електронній системі закупівель вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, оскільки надання додатково до поданих сертифікатів документів, що підтверджують акредитацію органу з оцінки, не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, натомість безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР». Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Моніторингом встановлено, що різниця між ціновою пропозицією безпідставно відхиленого учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», яка становить 6 920 900,00 грн, та ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» - 7 034 400,00 грн, складає 113 500,00 гривень. Враховуючи наведене, Замовником порушено принцип публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 18.01.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно із Особливостями.
Період усунення порушень: 22.01.2025 15:59 - 06.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2025 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи надане замовнику зобов’язання за результатами моніторингу та на виконання положень висновку замовником дане доручення уповноваженій особі врахувати висновки за результатами моніторингу при проведенні подальших закупівель та пройти повторне навчання щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 29.01.2025 21:53

Запити/Пояснення