-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень та системи опалення із утепленням підлоги закладу дошкільної освіти № 1 корпусу 2 будівлі 1 Сколівської міської ради з метою підготовки до опалювального сезону
Завершена
7 575 346.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 876.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 876.73 UAH
Номер:
6388e00e514546638867bb80192f1120
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2024 00:00
Період моніторингу:
28.11.2024 16:56 - 20.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.11.2024 № 263
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.11.2024 № 263.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-10-22-015512-a, 22.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-22-018546-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Комфорт–Сколе» (далі – ПП «Комфорт–Сколе»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Комфорт–Сколе» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 №54; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Комфорт–Сколе» як переможцем процедури закупівлі документи; договір підряду від 19.11.2024 №162, додаткові угоди від 27.11.2024 №1 та від 18.12.2024 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені разом з такими додатковими угодами; банківську гарантію забезпечення виконання зобов’язань № 4015/24-ГВ від 17.12.2024; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
19.12.2024 13:16 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2024 13:16
Запити/Пояснення
Номер:
76074ca3d2584369834d6a2dc830dc03
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-10-22-015512-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
В ході проведення моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту приміщень та системи опалення із утепленням підлоги.
За результатами проведення закупівлі Замовником з ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» укладено договір підряду від 19.11.2024 №162 (далі – Договір №162).
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦК України) договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (далі – ГК України) зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Також у статті 180 ГК України зазначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
У пункті 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668) визначено істотні умови договору, серед яких, зокрема строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта).
Згідно пункту 17 Постанови КМУ №668 строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно Договору №162, який укладено 19.11.2024, строк виконання робіт – до 31.12.2024 відповідно до календарного графіка виконання робіт, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток №2).
В оприлюдненому разом з Договором №162 відомістю обсягів робіт на капітальний ремонт приміщень та системи опалення із утепленням підлоги, передбачені види робіт, зокрема: улаштування люків, улаштування бетонних та залізобетонних фундаментів, улаштування покриттів східців і підсхідців з керамічних плиток, розбирання покриттів підлог, улаштування цементної стяжки, армування стяжки дротяною сіткою, улаштування підстильного шару піщаного і бетонного, улаштування суцільної теплоізоляції, розбирання кам’яної кладки, улаштування перегородок з залізобетонних блоків, улаштування каркасу підвісних стель, прокладання трубопроводів опалення труб, установлення опалювальних радіаторів, електромонтажні роботи, тощо.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №162 (який укладено 19.11.2024) строку виконання робіт до 31.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк.
4. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за Договором №162 станом на 29.11.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f62d934e3226452ea7beea520416abc2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2024 19:44
Опис:
22 жовтня 2024 року відділом освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю – оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-015512-a). Предмет закупівлі – Капітальний ремонт приміщень та системи опалення із утепленням підлоги закладу дошкільної освіти № 1 корпусу 2 будівлі 1 Сколівської міської ради з метою підготовки до опалювального сезону (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Очікувана вартість предмета закупівлі – 7 575 346 гривень з ПДВ.
На запит Західного офісу Держаудитслужби пояснюю наступне:
1. Техні чні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблені проєктно-кошторисною документацією, виготовленою ФОП Лепська Г.Р., на підставі Договору № 114 від 12.09.2024, яка підтверджена Експертним звітом (позитивним), зробленим ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ», на підставі Договору № 823/24-РБК від 12.09.2024.
Розрахунок очікуваної вартості зазначеної закупівлі було складено на підставі проєктно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Лепська Г.Р., на підставі Договору № 114 від 12.09.2024, яка підтверджена Експертним звітом (позитивним), зробленим ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ», на підставі Договору № 823/24-РБК від 12.09.2024, та розміру передбаченого бюджетного призначення на дану закупівлю, відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік, який становить 7 575 346 (сім мільйонів п’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста сорок шість) гривень з ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення оприлюднено 25 жовтня 2024 року на веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (посилання на сторінку веб-сайту: https://skole.osv.org.ua/).
3. Щодо погодження сторонами Договору №162, який укладено 19.11.2024, строку виконання робіт до 31.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк. Згідно отриманої експертної оцінки кошторисної документації №823/24-РБК.EЗ від 18 вересня 2024 року не встановлюються певні чіткі чи орієнтовні строки виконання робіт. Тому при визначенні строків виконання робіт Замовник керувався положеннями чинного законодавства України. Згідно з ч. 7 ст. 180 Господарського кодексу України строком дії господарського договору є час, упродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Відповідно до ч. 1 ст. 846 Цивільного кодексу України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Аналогічні положення містяться і в Постанові КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Отже, строк дії договору є істотною його умовою, і при укладанні договору сторони в обов’язковому порядку мають його погодити. Відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, а термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Термін виконання робіт до 31 грудня 2024 року був розрахований Замовником, враховуючи також дані, вказані у розділі 1 «Витрати труда» Підсумкової відомості ресурсів Кошторисної документації, згідно яких кошторисна трудомісткість становить – 12 648,38 люд/год. У зв’язку з чим Замовником була вказана вимога у «Кваліфікаційних критеріях» Тендерної документації до Учасників про наявність щонайменше 12 працівників. Відтак, враховуючи наявну кошторисну документацію, передбачені обсяги робіт, прогнозовані трудові витрати, сторонами було узгоджено на момент укладення Договору строк виконання робіт саме до 31 грудня 2024 року.
Технологічні процеси будівництва передбачені в інформації про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету є такими, що можливо виконувати у осінній та зимовий періоди, також не малу частину кошторисної вартості становить придбання устаткування, а тому термін виконання робіт до 31 грудня 2024 року є цілком реальним та обґрунтованим на момент укладення цього договору.
Відповідно до пункту 4 Розділу VI тендерної документації Істотними умовами договору про закупівлю є:
- предмет: найменування (назва, асортимент), кількість продукції (робіт, послуг), вимоги до якості (технічні умови);
- ціна;
- строк дії договору;
- порядок залучення субпідрядників.
Інші умови договору про закупівлю не є істотними.
Також відповідно до підпункту 4 пункту 12.3. Договору №162, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
27 листопада 2024 року до Договору №162, який укладено 19.11.2024, було укладено Додаткову угоду № 1 (Р) у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що виникла через відсутність фінансування Сколівською міською радою у 2024 році робіт за вказаним Договором, строк дії договору продовжено до 31.12.2025 року та викладено графік виконання робіт та план фінансування в новій редакції.
4. Станом на дату запиту відсутні заактовані виконані роботи згідно Договору №162, який укладено 19.11.2024.
Додаток:
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Відомість обсягів робіт;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Еспертний звіт (позитивний);
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення;
- Зміни до річного плану закупівель;
- Інформаційний лист;
- Додаткова угода № 1 (Р).