• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44211100-3 Модульні та переносні споруди (Модуль для проживання особового складу)

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер: 583bbb862fd544f68bfec3e12e5afadc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 02.12.2024 14:55 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.12.2024 № 81-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-22-012444-a, 22.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону, пунктів 28, 44 та 47 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Вдовенка В.В. та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи те, що 06.12.2024 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено звіт про виконання договору, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень у майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план військової частини А1402 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д та б/н; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Вдовенка В.В. (далі – ФОП Вдовенко В.В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 97; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.11.2024 № 111; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, надане 09.12.2024 в електронній системі закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178» замовники мають встановлювати вимоги до учасників та переможця закупівлі в окремих додатках до тендерної документації. Проте, тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Також тендерну документацію не доповнено положеннями пункту 44 Особливостей: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту». Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 28, 44 та 47 Особливостей. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено, що у підпункт 3.2 пункту 3 «Інформація про предмет закупівлі» тендерної документації, нова редакція якої оприлюднена 23.10.2024, Замовник з власної ініціативи вніс зміни щодо кількості модулів для проживання особового складу (з 4 шт на 5 шт). Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.12.2024 10:38 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 10:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відпрацьовано зразок тендерної документації з урахуванням виявлених порушень вимог керівних документів. Вимоги Закону України та вимоги Особливостей взято до уваги та подальшого крівництва вимогами при відпрацювання та здійсненні державних закупівель.
Дата публікації звіту: 22.12.2024 08:53

Запити/Пояснення