-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 44211100-3 Модульні та переносні споруди (Модуль для проживання особового складу)
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
583bbb862fd544f68bfec3e12e5afadc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 14:55 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2024 № 81-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-22-012444-a, 22.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону, пунктів 28, 44 та 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Вдовенка В.В. та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи те, що 06.12.2024 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено звіт про виконання договору, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень у майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план військової частини А1402 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д та б/н; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.11.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Вдовенка В.В. (далі – ФОП Вдовенко В.В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 97; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.11.2024 № 111; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, надане 09.12.2024 в електронній системі закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178» замовники мають встановлювати вимоги до учасників та переможця закупівлі в окремих додатках до тендерної документації.
Проте, тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Також тендерну документацію не доповнено положеннями пункту 44 Особливостей: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту».
Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 28, 44 та 47 Особливостей.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено, що у підпункт 3.2 пункту 3 «Інформація про предмет закупівлі» тендерної документації, нова редакція якої оприлюднена 23.10.2024, Замовник з власної ініціативи вніс зміни щодо кількості модулів для проживання особового складу (з 4 шт на 5 шт). Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
18.12.2024 10:38 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2024 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відпрацьовано зразок тендерної документації з урахуванням виявлених порушень вимог керівних документів. Вимоги Закону України та вимоги Особливостей взято до уваги та подальшого крівництва вимогами при відпрацювання та здійсненні державних закупівель.
Дата публікації звіту:
22.12.2024 08:53
Запити/Пояснення
Номер:
8dde6a56a9bc4589bf2656316c65bd1c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2024 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2024-10-22-012444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому згідно з інформацією в електронній системі закупівель проводяться відкриті торги з особливостями, проте тендерна документація складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості);
- чому перелік змін до тендерної документації не оприлюднений в електронній системі закупівель? Зокрема, у підпункт 3.2 пункту 3 «Інформація про предмет закупівлі» тендерної документації, нова редакція якої оприлюднена 23.10.2024, внесені зміни щодо кількості модулів для проживання особового складу (з 4 шт на 5 шт);
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ФОП Вдовенка В.В., якщо він не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 02.11.2024?
У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.