• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в спеціалізованій школі №214 Оболонського району м. Києва, просп. Оболонський, 9-А)

Завершена

4 799 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 995.90 UAH
Номер: 5a86186f5b74413a9b71104472a077f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.12.2024 12:43 - 08.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.12.2024 № 344 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-10-22-010126-a 22.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.10.2024 № 175 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.11.2024, тендерні пропозиції ТОВ «КОНТЕК Україна» та ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТЕК Україна» від 11.11.2024 № 175/1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 11.11.2024 № 175/2 та повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2024, договір підряду від 21.11.2024 № 177-КР, додаткову угоду від 23.12.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 24.12.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КОНТЕК Україна» з остаточною ціною пропозиції 4 553 304,29 гривень та ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» з остаточною ціною пропозиції 4 798 818,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «КОНТЕК Україна» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «КОНТЕК Україна», зазначених у протоколі відхилення від 11.11.2024 № 175/1, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» з остаточною ціною пропозиції 4 798 818,00 гривень та укладено договір підряду від 21.11.2024 № 177-КР.
Період усунення порушень: 09.01.2025 17:33 - 15.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2025 17:33

Запити/Пояснення