-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Персональна електронно-обчислювальна машина
Завершена
670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Номер:
d2a9a0d7fb314da0811ccb6fa7b15bad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2024 00:00
Період моніторингу:
04.12.2024 09:54 - 26.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.12.2024 № 89-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 8 UA-2024-10-22-008589-a 22.10.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення частини першої та другої статті 22 та частини четвертої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М. встановлено порушення пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» та ТОВ «АСАНАРА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором поставки від 12.11.2024 № 41, укладеним з ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-10-22-008589-a», що здійснюється Військовою частиною А4656 (далі – Замовник); Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, підписане уповноваженою особою зі здійснення закупівель Замовника; додатки 1, 2, 3, 4 та 5 до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» (далі – ТОВ «АСАНАРА»), фізичної особи-підприємця Чікільов Анатолій Максимович (далі – ФОП Чікільов А.М.) та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» (далі – ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»); рішення уповноваженої особи від 30.10.2024 № 52-30.10, від 01.11.2024 № 52а-01.11, від 01.11.2024 № 53-01.11, від 01.11.2024 № 54-01.11 та від 01.11.2024 № 55-01.11; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 12.11.2024 № 41 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода до Договору про закупівлю від 15.11.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.11.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
В електронних полях, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель для розміщення інформації щодо тендерної документації Замовник розмістив та наклав електронний підпис на наступні документи: Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (файл «Оголошення закупівлі ПЕОМ.pdf») (далі – Оголошення), додаток 1 до тендерної документації (файл «Додаток 1 перелік документів переможця.docx»), Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (файл «Додаток 2 Технічні характеристики.docx»), додаток 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (файл «додаток 3 перелік документів учасника.docx»), додаток 4 до тендерної документації (файл «Додаток 4 форма тендерної пропозиції.docx»), договір про закупівлю товарів за державні кошти (файл «Додаток 5 проект договору на закупівлю товарів.docx»).
Таким чином, на порушення частини першої статті 22 Закону Замовник оприлюднив документ, а саме Оголошення, яке за назвою, структурою та формою не відповідає вимогам законодавства щодо тендерної документації.
Зокрема, Оголошення, розміщене Замовником в електронних полях, визначених адміністратором для розміщення інформації щодо тендерної документації, на порушення частини другої статті 22 Закону не містить інструкції з підготовки тендерних пропозицій, строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, відомостей про валюту, у якій повинна бути зазначені ціна тендерної пропозиції, відомостей про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а також опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, на порушення частини четвертої статті 23 Закону Замовник при визначені технічних характеристик НЕТТОП НР Mini 260 G9 посилається на торгову марку НР та модель цього виробника. При цьому, Замовник не застосовує вираз «або еквівалент».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М. встановлено наступне.
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 54-01.11 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ФОП Чікільов А.М. з зазначенням наступної аргументації: «Було запропоновано НЕТТОП виробника Vinga а не HP з гіршими характеристиками ніж потрібно що не відповідає вимогам замовника та є порушенням при здійсненні закупівлі».
Учасник ФОП Чікільов А.М. у складі тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (файл «технічні вимоги.pdf»), яка в повному обсязі відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним в технічному завданні, крім назви виробника, а саме: «НЕТТОП (Процессор - Intel Core i3-1215U 12 покоління (6 ядер), ОЗУ - 8Гб, SSD 256Гб) у складі: блок живлення, клавіатура, маніпулятор «миша», Монітор Samsung LS27C430GAIXCI (27”, IPS, 1920X1080)» тощо.
Згідно частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Отже, запропонований учасником ФОП Чікільов А.М. товар повністю відповідає предмету закупівлі, який закуповує Замовник, а також його технічним і якісним характеристикам, зазначеним в технічному завданні.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 44 Особливостей за відсутності відповідних підстав відхилив тендерну пропозицію ФОП Чікільов А.М. на суму 635 400,00 грн та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» на суму 667 600,00 грн, визнав його переможцем та уклав з ним договір поставки від 12.11.2024 № 41.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подається, зокрема, заповнена форма «Тендерна пропозиція», за формою згідно додатку 4.
При цьому, у додатку 4 до Тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник повинен дотримуватись даної форми».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» відсутній вищезазначений документ.
Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, визнав учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» переможцем відкритих торгів та уклав з ним договір поставки від 12.11.2024 № 41.
Період усунення порушень:
19.12.2024 12:15 - 03.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2024 12:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Вам наданно увесь пакет пакет документів що до закупівлі а саме - чому закуповувся аме цей продукт (усі погодження по ЗСУ), особливість що до використання предмету закупівлі. А також добавлю щєй терміновість у звязку з поставленими задачами від керівництва МП та ВМС що до обладнання техніки предметами закупівлі та висуванням на виконання бойових задач. Прошу прийняти все до уваги так як відміна Договору закупівлі понесе за собою зрив виконання бойвих завдань
Дата публікації звіту:
20.12.2024 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
54033409f1894dcb82fc34cc1f2fc3bf
Назва:
Поясненння до визначення переможця та закупівлі обладнання ПЕОМ
Дата опублікування:
04.12.2024 12:01
Опис:
До предмету закупівлі були жорстки вимоги по відповідності від технічної частини- потрібно було саме те обладнання що було вказано номенклатурно. Це обладнання іде на оснащєння військової техніки. В перших двух пропозиціях були не відповідності. В телефоному режимі було зясованно що пропозиції не будуть зміненні як висновок не було потреби давати час на виправлення помилок. Терміновість закупівлі повязанна з терміновістью оснащення військової техніки та її подальше використання в виконанні бойових (спеціальних) завдань.
Номер:
2d8b82f96e344eacba803a8d2e92c61e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.12.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі персональної електронно-обчислювальної машини за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
463cc1f0f2414eeea9347c26335be46f
Назва:
відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.12.2024 13:27
Опис:
розяснення згідно запиту
Номер:
cf633499fcc04988962f50399f2e68d5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.12.2024 12:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі персональної електронно-обчислювальної машини за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-008589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає заповнену форму «Тендерна пропозиція», за формою згідно Додатку 4.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» підтверджено наявність форми «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
79b3bc87fcdd46cba5a29fea3a40574c
Назва:
відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
09.12.2024 15:02
Опис:
Участником процедури була наданна технічна пропозиція в вигляді порівняльної таблиці як и вимагалось. А також зазначенно загальну суму пропозицію 667 600.00 UAH узагальненно в лоті враховуючі обїєм закупівлі. С повагою УО вч А4656 Костянтин ЛИСЕНКО
Номер:
4b25c154b01c4010a6809ee98774035d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.12.2024 13:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Пропонуємо пояснити, яким чином тендерна документація враховує вимоги частини четвертої статті 23 Закону щодо наявності обґрунтування посилання на конкретного виробника та містить вираз «або еквівалент» при закупівлі товару конкретного виробника, а саме: НЕТТОП НР Mini 260 G9?
2. В протоколі уповноваженої особи від 01.11.2024 № 54-01.11 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Чікільов Анатолій Максимович зазначено наступне: «Було запропоновано НЕТТОП виробника Vinga а не HP з гіршими характеристиками ніж потрібно що не відповідає вимогам замовника та є порушенням при здійсненні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, на підставі яких документів, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Чікільов А.М., встановлено, що запропонований учасником НЕТТОП Vinga не відповідає вимогам тендерної документації?
Крім того, пропонуємо зазначити, які саме технічні та якісні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
540ccf1e166e49c5b774a8580922ea25
Назва:
відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
11.12.2024 14:38
Опис:
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Номер:
7cf64141f2e348a983003d72e3090e62
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
11.12.2024 14:46
Опис:
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Номер:
dc760be4d32746f48d204e27d4ce92e6
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
11.12.2024 15:01
Опис:
Закупівля здійснювалась згідно погодження КМП , командира частини, та інженера технічної частини. Конкретна продукція була обрана фахівцями з урахуванням сумістності з діючим обладнанням з урахуванням усіх її показників для укомплектування військової техніки для виконнаня бойових завдань. Під час дії військово стану державний замовник що здійснює закупівлю обороного призначення у тому числі для укомплектування військової одиниці може опреділяти предмет закуплі у тому числі зазначати його повну назву тим самим вказуючі походження предмету закупівлі не надаючі додаткових пояснень так як це вважається військовою таємницею.
Номер:
c42a892dd3694bbdaf16838328ba4a79
Назва:
Звернення
Дата опублікування:
20.12.2024 13:12
Опис:
Прошу надати обгрунтування звинувачень з урахуванням особливостей закупівлі а саме укомплектування військової техніки для виконання бойових завдань а також з урахуванням наданих документів що до вимог до предмету закупівлі (у тому числі ряду погоджень) а також наданих документів по пропозиції від переможця процедури. Враховуючі що закупівля здійснювалась у жорстких рамках обмеження що до предмету закупівлі у звязку з призначенням його що до задіяності в обладнанні військової техніки. Також звертаю увагу що під час дії військового стану замовник обороних закупівель, може встановлювати жорстки рамки до предмету закупівлі у звязку з характером використання обладнання яке закуповується і не вказувати додаткові фактори такого обмеження по предмету закупівлі за для збереження військової таємниці а саме де і як буде викоростаний предмет закупівлі і з якими іншими компонентами військової техніки він має поєднуватись.
Номер:
689e0760410f447ea0e947fb4c2298ba
Назва:
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
23.12.2024 14:59
Опис:
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2024-10-22-008589-a, повідомляє наступне.
Згідно пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі - Особливості № 1275), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822;
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-10-22-008589-a закупівля персональної електронно-обчислювальної машини (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)) здійснювалася Військовою частиною А4656 за процедурою відкриті торги та мала відповідати вимогам, встановленим Особливостями № 1178.
Враховуючи вищевикладене, опис порушень законодавства у сфері закупівель, а також зобов’язання щодо усунення виявлених порушень, орган державного фінансового контролю здійснив на підставі Особливостей № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням порядку проведення відкритих торгів.