• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а

Завершена

1 519 449.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 597.24 UAH
Номер: f9badc5858f1484088481ac98d2e5df8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2024 17:11 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2024 № 177 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 № 177 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-10-22-008260-a 22.10.2024 Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668 та недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення умов договору від 27.11.2024 № 94 у відповідність з вимогами пунктів 83, 84 Постанови №668 та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-10-22-010431-a Департамента освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель Замовника від 14.11.2024 № 124, тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 14 листопада 2024, договір від 27.11.2024 № 94, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.12.2024, 13.12.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною третьою статті 875 Цивільного Кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно пункту 1 Порядку від 16.05.2011 №45, пункту 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Частиною першою статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова № 668), визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, за результатами моніторингу установлено, що в проєкті договору, який є Додатком 5 до тендерної документації та в укладеному договорі від 27.11.2024 № 94 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668. Отже, Замовником не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. Окрім цього, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу про надання учасником документального підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі), проте у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" відсутній чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі, що підтверджується поясненнями отриманими через електронну систему закупівель 13.12.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби та не відповідає вимозі визначеній у пункті 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації Замовника. У свою чергу, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, моніторингом установлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" Замовник не встановив невідповідність у документах, зокрема відсутності чинного договору з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації та не надав можливості учаснику закупівлі ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" виправити зазначену невідповідність, що не відповідає пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.12.2024 17:31 - 10.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2024 17:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням аварійного виходу в Криворізькому ліцеї №35 «Імпульс» Криворізької міської ради, за адресою: 50084, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Співдружності, 84а», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-10-22-008260-a) від 26.12.2024, оприлюдненого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне. Встановлене порушення, пов’язане з невключенням до проекту договору у тендерній документації та укладеного договору від 27.11.2024 року №94 плану фінансування робіт з капітального ремонту будівель і споруд, було усунуто Замовником шляхом укладання додаткової угоди №3 від 30.12.2024 до Договору, якою відповідний план фінансування було включено до договору. Документ підтвердження оприлюднено в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки. Також моніторингом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника відсутній договір на вивіз будівельного сміття, що вимагався пунктом 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації. Замовник не виявив цієї невідповідності під час розгляду пропозиції, що є порушенням пункту 43 Особливостей № 1178. Під час проведення моніторингу Замовником звернувся до Учасника закупівлі з вимогою усунення виявленої невідповідності. ФОП "Кіцманюк Юрій Миколайович" надав договір на вивіз будівельного сміття, який відповідає вимогам тендерної документації, Замовником 13.12.2024 року оприлюднено чинний договір Учасника з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривий Ріг, який: - був укладений до моменту подання тендерної пропозиції, - є чинним, - повністю відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Таким чином, порушення у частині невідповідності тендерної пропозиції було усунуто. З метою запобігання подібним порушенням у майбутньому, Замовником здійснено такі заходи: 1. Усунення порушення щодо невключення плану фінансування робіт до договору: 30.12.2024 укладено Додаткову угоду №3 до договору №94 вiд 27.11.2024, яка включає план фінансування робіт з капiтального ремонту будiвель i споруд. Цей документ було перевірено на відповідність вимогам нормативно-правових актів та оприлюднено в електроннiй системi закупiвель ProZorro. 2. Усунення порушення щодо відсутності договору на вивіз будівельного сміття (пункт 13 розділу Б Додатку 3 до тендерної документації) шляхом оприлюднення чиннного договору Учасника з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривий Ріг в електроннiй системi закупiвель ProZorro під час підготовки пояснень на запит від 12.12.2024 Східного офісу держаудитслужби. 3. Посилення внутрішнього контролю: В подальшому, з метою недопущення порушень, буде впроваджено систему багаторівневого контролю за підготовкою та оприлюдненням проектів договорів, що є складовою тендерної документації, відділом бухгалтерського обліку, закупівель та договірної роботи департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради та уповноваженими особами здійснюватиметься перевірка проектів договорів на всіх етапах підготовки. 4. З огляду на те, що уповноважена особа, відповідальна за організацію закупівлі UA-P-2024-10-22-010431-a, перебувє у відпустці з 27 грудня 2024 року, вжиття необхідних заходів було виконано іншою уповноваженою особою у визначений термін. У зв’язку з цим, уповноваженій особі Король І.І. буде винесено попередження 13.01.2025 під час оперативної наради при директорі Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради. Зазначені заходи спрямовані на недопущення аналогічних порушень у майбутньому та забезпечення прозорості й ефективності процесу публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.12.2024 13:12

Запити/Пояснення