• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу для облаштування найпростішого укриття.

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Номер: 75693976e454491696aae2e5ea820a91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.12.2024 14:04 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.12.2024 № 42-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 10.12.2024 №42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-22-007754-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК – Гарант» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Л7» та ТОВ «Укрпостачбуд-Українка», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді, культури, спорту та туризму Копайгородської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.10.2024 №22; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Л7» (далі – ТОВ «Л7»), ТОВ «Укрпостачбуд-Українка» та ТОВ «ЖК – Гарант»; вимогу про усунення невідповідностей від 01.11.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Л7»; вимогу про усунення невідповідностей від 06.11.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Укрпостачбуд-Українка»; протоколи уповноваженої особи від 04.11.2024 №23, від 07.11.2024 №24 та від 08.11.2025 №25; повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2024; договір про постачання товару від 15.11.2024 № 140 на суму 3 350 000,00 гривень з ПДВ; пояснення Замовника надані 17.12.2024 та 23.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що пропозиція учасника ТОВ «ЖК – Гарант» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно технічних вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, що швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) захисної споруди цивільного захисту було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ЖК – Гарант» у складі своєї пропозиції надав технічний паспорт швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу «Варта-1» (файл у пропозиції учасника під назвою «18 Технічний паспорт.pdf»), у описі (текстовому та графічному) технічних характеристик якого відсутній окремий вихід назовні, чим недотримано технічні вимоги згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Надані на запит Держаудитслужби пояснення Замовника 17.12.2024 та 23.12.2024 через електронну систему закупівель, не спростовують факту даного порушення. При цьому, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЖК – Гарант», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визнав її переможцем та уклав з ним договір від 15.11.2024 № 140 з ціною 3 350 000,00 гривень з ПДВ. Під час проведення моніторингу Замовник оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 27.12.2024 10:56 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2024 10:56

Запити/Пояснення