-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу для облаштування найпростішого укриття.
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Номер:
75693976e454491696aae2e5ea820a91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 14:04 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 № 42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.12.2024 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-22-007754-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК – Гарант» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Л7» та ТОВ «Укрпостачбуд-Українка», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді, культури, спорту та туризму Копайгородської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.10.2024 №22; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Л7» (далі – ТОВ «Л7»), ТОВ «Укрпостачбуд-Українка» та ТОВ «ЖК – Гарант»; вимогу про усунення невідповідностей від 01.11.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Л7»; вимогу про усунення невідповідностей від 06.11.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Укрпостачбуд-Українка»; протоколи уповноваженої особи від 04.11.2024 №23, від 07.11.2024 №24 та від 08.11.2025 №25; повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2024; договір про постачання товару від 15.11.2024 № 140 на суму 3 350 000,00 гривень з ПДВ; пояснення Замовника надані 17.12.2024 та 23.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю.
За наслідками проведеного моніторингу установлено, що пропозиція учасника ТОВ «ЖК – Гарант» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно технічних вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, що швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) захисної споруди цивільного захисту було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ЖК – Гарант» у складі своєї пропозиції надав технічний паспорт швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу «Варта-1» (файл у пропозиції учасника під назвою «18 Технічний паспорт.pdf»), у описі (текстовому та графічному) технічних характеристик якого відсутній окремий вихід назовні, чим недотримано технічні вимоги згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Надані на запит Держаудитслужби пояснення Замовника 17.12.2024 та 23.12.2024 через електронну систему закупівель, не спростовують факту даного порушення.
При цьому, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЖК – Гарант», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визнав її переможцем та уклав з ним договір від 15.11.2024 № 140 з ціною 3 350 000,00 гривень з ПДВ.
Під час проведення моніторингу Замовник оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
27.12.2024 10:56 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2024 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
e6325f9a8984407cbf68034886642a28
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу для облаштування найпростішого укриття (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-007754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. У зв’язку з тим, що у технічному завданні Замовника викладена вимога щодо придбання захисної споруди цивільного захисту модульного типу за кількістю осіб, що підлягають укриттю - не менше 15 осіб, при цьому місце встановлення такої споруди є Поповецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, просимо надати підтверджуючи документи, щодо виділення коштів місцевого бюджету в розмірі 3 400 000 грн саме на такий вид захисної споруди (програма відповідно для якої спрямовані кошти, обґрунтування щодо потреби в придбанні саме такого укриття, чим керувалися при визначенні мінімальної кількості осіб, що мають перебувати в укритті)
4. Додатком 3 тендерної документації визначені технічні характеристики захисної споруди цивільного захисту модульного типу, в тому числі щодо наступного:
"Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром."
Моніторингом встановлено, що запропонована споруда учасника ТОВ "ЖК - Гарант", а саме швидкомонтовне модульне бетоне укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1» не має окремого виходу, що підтверджується технічним паспортом на споруду (файл "18 Технічний паспорт.pdf"), у зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до технічного паспорту швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу
«Варта1», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖК - Гарант" зазначено, що укриття «ВАРТА-1»
застосовується як для наземного, так і напівзаглибленого базування, проте згідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає, що захисний модуль повинен передбачати окреме розташування та повне заглиблення в ґрунт. У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
6. Відповідно до інформації з електронної системи закупівель по вищезазначеній закупівлі до Замовника 25.10.2024 оприлюднено звернення щодо роз'яснення по тендерній документації, а саме щодо вимоги Замовника про обов'язкове наявність інформації про радіус даху в паспорті захисної споруди, що має надати учасник. При цьому згідно до вимог Додатку №3 тендерної документації Замовником не встановлені габарити чи інші параметри щодо даху споруди.
Встановлено, що Замовником при відповіді на звернення потенційного учасника відмовлено щодо внесення змін та виключення такої вимоги, що свідчить, що така вимога є важливою та необхідною при визначенні оптимального вибору постачальника.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ "ЖК - Гарант" надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому зазначено радіус кришки споруди (1 364 мм), а не даху, як того вимагає Замовник в тендерній документації.
У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації та включення до тендерної документації зазначення обов'язковості наявності інформації про радіус даху в паспорті захисної споруди за відсутності у технічному завданні по предмету закупівлі такої характеристики.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95b9dd7de61d4f3c91a8245e03277f74
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.12.2024 17:40
Опис:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Замовником було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій за допомогою інформації на сайтах компаній та їх відповіді на дзвінки колцентрів. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість.
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
https://kopaygorod-gromada.gov.ua/news/1734449856/
У зв’язку з тим, що у технічному завданні Замовника викладена вимога щодо придбання захисної споруди цивільного захисту модульного типу за кількістю осіб, що підлягають укриттю - не менше 15 осіб, при цьому місце встановлення такої споруди є Поповецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, просимо надати підтверджуючи документи, щодо виділення коштів місцевого бюджету в розмірі 3 400 000 грн саме на такий вид захисної споруди (програма відповідно для якої спрямовані кошти, обґрунтування щодо потреби в придбанні саме такого укриття, чим керувалися при визначенні мінімальної кількості осіб, що мають перебувати в укритті).
Замовник керувався вимогами ДБН В.2.2-5:2023. При реконструкції вбудованих та при новому будівництві окремо розташованих та прибудованих захисних споруд або СПП в межах земельної ділянки існуючих закладів освіти, допускається зменшувати місткість захисних споруд та СПП до 50% від загальної місткості закладу освіти за умови, що укриттю підлягають всі особи, які можуть одночасно перебувати у будівлі відповідно до режиму роботи закладу у найбільш чисельну зміну.
Додатком 3 тендерної документації визначені технічні характеристики захисної споруди цивільного захисту модульного типу, в тому числі щодо наступного: "Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром." Моніторингом встановлено, що запропонована споруда учасника ТОВ "ЖК - Гарант", а саме швидкомонтовне модульне бетоне укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1» не має окремого виходу, що підтверджується технічним паспортом на споруду (файл "18 Технічний паспорт.pdf"), у зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації загальний розмір приміщень для перебування осіб, що підлягають укриттю, визначають, враховуючи норму площі підлоги на одну особу, яку треба брати з розрахунку не менше ніж 0,6 м2. та становить не менше 9 м.кв. Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром. Розміри тамбуру визначають за таким розрахунком, щоб за відчинених дверей пропускна здатність не знижувалася та забезпечувався вільний прохід персоналу з ношами. Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м. На сайті виробника ТОВ «Індустрія ЛВ» є візуалізація укриття «Варта-1» https://industriallv.com/projects/shelters/varta-1/, яке повністю відповідає вимогам Замовника. За вимогами тендерної документації, учасник торгів повинен надати копію технічного паспорта на модульне укриття, в якому мають бути вказані усі габаритні розміри (внутрішні та зовнішні) кожної складової модуля окремо, в тому числі радіус даху, однак вимоги з обовязкового вказання в тех паспорті окремого виходу не було. ТОВ "ЖК - Гарант" на виконання умов тендерної документації надав лист, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару та сертифікат (копію) відповідності виробника модульної швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту, що підтверджує відповідність вимогам ДБН В.2.2-5:2023 на укриття «Варта-1».
фото з сайту виробника
https://industriallv.com/projects/shelters/varta-1/
фото з сайту виробника https://industriallv.com/projects/shelters/varta-1/
Відповідно до технічного паспорту швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу «Варта1», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖК - Гарант" зазначено, що укриття «ВАРТА-1» застосовується як для наземного, так і напівзаглибленого базування, проте згідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає, що захисний модуль повинен передбачати окреме розташування та повне заглиблення в ґрунт. У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
На сайті виробника ТОВ «Індустрія ЛВ» є інформація, що даний виріб рекомендується для часткового розміщення на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖК-ГАРАНТ» підтвердило технічні характеристики запропонованого товару. Товар відповідає вимогам замовника, в тому числі ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та ДОДАТКУ №3.1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» На підтвердження надано всі необхідні документи, які вимагалися у тендерній документації.
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель по вищезазначеній закупівлі до Замовника 25.10.2024 оприлюднено звернення щодо роз'яснення по тендерній документації, а саме щодо вимоги Замовника про обов'язкове наявність інформації про радіус даху в паспорті захисної споруди, що має надати учасник. При цьому згідно до вимог Додатку №3 тендерної документації Замовником не встановлені габарити чи інші параметри щодо даху споруди. Встановлено, що Замовником при відповіді на звернення потенційного учасника відмовлено щодо внесення змін та виключення такої вимоги, що свідчить, що така вимога є важливою та необхідною при визначенні оптимального вибору постачальника. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ "ЖК - Гарант" надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому зазначено радіус кришки споруди (1 364 мм), а не даху, як того вимагає Замовник в тендерній документації. У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації та включення до тендерної документації зазначення обов'язковості наявності інформації про радіус даху в паспорті захисної споруди за відсутності у технічному завданні по предмету закупівлі такої характеристики.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник торгів повинен надати копію технічного паспорта на модульне укриття, в якому мають бути вказані усі габаритні розміри (внутрішні та зовнішні) кожної складової модуля окремо, в тому числі радіус даху. Учасником ТОВ "ЖК - Гарант" в складі тендерної пропозиції надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому зазначено радіус кришки споруди (1 364 мм). Дане укриття монтується заглибленим на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом. Натомість дах - це верхня захисна конструкція будівлі ( https://dbn.co.ua/blog/dakh/2024-10-01-24559).
Номер:
4649de269dba417cabda4fe21bad9718
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У зв'язку з відсутністю інформації на поставлені питання від 12.12.2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу для облаштування найпростішого укриття (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-007754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Встановлено, що відповідно до рішення Копайгородської селищної ради від 30.04.2024 №11 зазначено про виділення коштів в бюджеті Копайгородської селищної в розмірі 2 400 000,00 (два мільйони чотириста тисяч) гривень на співфінансування проєкта «Щоби прославляти Україну-Мати, будемо в безпеці вчитись і зростати». 23.05.2024 року рішенням засідання Експертної ради конкурсу «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКИ ГРОМАДИ» Вінницької обласної Ради
Копайгородську селищну раду визнано переможцем конкурсу та надано 1 000 000 грн на співфінансування робіт по облаштування укриттів у закладах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, громадських місцях тощо.
У зв'язку з тим, що у технічному завданні Замовника викладена вимога щодо придбання захисної споруди цивільного захисту модульного типу за кількістю осіб, що підлягають укриттю - не менше 15 осіб, при цьому місце встановлення такої споруди є Поповецький заклад загальної середньої І-ІІ ступенів, а отже таку мінімальну кількість осіб визначено саме Замовником, що призвело до визнання переможцем процедури закупівлі саме таку захисну споруду, яка вміщує до 15 осіб, просимо надати підтверджуючи документи, щодо виділення коштів саме на такий вид захисної споруди (обґрунтування щодо потреби в придбанні саме такого укриття, чим керувалися при визначенні мінімальної кількості осіб, що мають перебувати в укритті)
3. Додатком 3 тендерної документації визначені технічні характеристики захисної споруди цивільного захисту модульного типу, в тому числі щодо наступного:
"Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром."
Моніторингом встановлено, що запропонована споруда учасника ТОВ "ЖК - Гарант", а саме швидкомонтовне модульне бетоне укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1» не має окремого виходу, що підтверджується технічним паспортом на споруду (файл "18 Технічний паспорт.pdf"), у зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
При цьому зазначаємо, що посилання Замовника на сайт виробника укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1», згідно до яких можливо встановити вхід та вихід окремо розроблено виходячи при наявності 3 модулів, а не одного, як того пропонує учасник ТОВ "ЖК - Гарант".
4. Відповідно до технічного паспорту швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу
«Варта1», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖК - Гарант" зазначено, що укриття «ВАРТА-1»
застосовується як для наземного, так і напівзаглибленого базування, проте згідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає, що захисний модуль повинен передбачати окреме розташування та повне заглиблення в грунт.
При цьому зазначаємо, що вимога в тендерній документації щодо характеристики предмету закупівлі "повного занурення в грунт" захисної споруди не містила можливості запропонувати учасниками споруди, яка розміщується на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом.
У зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
5. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ "ЖК - Гарант" надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому не зазначено інформацію про радіусу даху, як того вимагає Замовник в п.9 додатку №3 тендерній документації.
У зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1b7fc10854384f67bb76c584b360f157
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.12.2024 16:38
Опис:
запитання
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
відповідь
Замовником було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій за допомогою інформації на сайтах компаній та їх відповіді на дзвінки колцентрів. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість.
Встановлено, що відповідно до рішення Копайгородської селищної ради від 30.04.2024 №11 зазначено про виділення коштів в бюджеті Копайгородської селищної в розмірі 2 400 000,00 (два мільйони чотириста тисяч) гривень на співфінансування проєкта «Щоби прославляти Україну-Мати, будемо в безпеці вчитись і зростати». 23.05.2024 року рішенням засідання Експертної ради конкурсу «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКИ ГРОМАДИ» Вінницької обласної Ради Копайгородську селищну раду визнано переможцем конкурсу та надано 1 000 000 грн на співфінансування робіт по облаштування укриттів у закладах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, громадських місцях тощо. У зв'язку з тим, що у технічному завданні Замовника викладена вимога щодо придбання захисної споруди цивільного захисту модульного типу за кількістю осіб, що підлягають укриттю - не менше 15 осіб, при цьому місце встановлення такої споруди є Поповецький заклад загальної середньої І-ІІ ступенів, а отже таку мінімальну кількість осіб визначено саме Замовником, що призвело до визнання переможцем процедури закупівлі саме таку захисну споруду, яка вміщує до 15 осіб, просимо надати підтверджуючи документи, щодо виділення коштів саме на такий вид захисної споруди (обґрунтування щодо потреби в придбанні саме такого укриття, чим керувалися при визначенні мінімальної кількості осіб, що мають перебувати в укритті)
відповідь
Згідно ДБН В.2.2-5:2023 при реконструкції вбудованих та при новому будівництві окремо розташованих та прибудованих захисних споруд або СПП в межах земельної ділянки існуючих закладів освіти, допускається зменшувати місткість захисних споруд та СПП до 50% від загальної місткості закладу освіти за умови, що укриттю підлягають всі особи, які можуть одночасно перебувати у будівлі відповідно до режиму роботи закладу у найбільш чисельну зміну.
питання Додатком 3 тендерної документації визначені технічні характеристики захисної споруди цивільного захисту модульного типу, в тому числі щодо наступного: "Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром." Моніторингом встановлено, що запропонована споруда учасника ТОВ "ЖК - Гарант", а саме швидкомонтовне модульне бетоне укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1» не має окремого виходу, що підтверджується технічним паспортом на споруду (файл "18 Технічний паспорт.pdf"), у зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації. При цьому зазначаємо, що посилання Замовника на сайт виробника укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1», згідно до яких можливо встановити вхід та вихід окремо розроблено виходячи при наявності 3 модулів, а не одного, як того пропонує учасник ТОВ "ЖК - Гарант".
Додатком 3 тендерної документації визначені технічні характеристики захисної споруди цивільного захисту модульного типу, в тому числі щодо наступного: "Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром." Моніторингом встановлено, що запропонована споруда учасника ТОВ "ЖК - Гарант", а саме швидкомонтовне модульне бетоне укриття цивільного захисту модульного типу «ВАРТА–1» не має окремого виходу, що підтверджується технічним паспортом на споруду (файл "18 Технічний паспорт.pdf"), у зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації загальний розмір приміщень для перебування осіб, що підлягають укриттю, визначають, враховуючи норму площі підлоги на одну особу, яку треба брати з розрахунку не менше ніж 0,6 м2. та становить не менше 9 м.кв. Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу має бути спроектована так, щоб з повністю змонтованої (складеної) ЗСЦЗ було забезпечено окремий вихід назовні. Вихід облаштований сходовими клітинами та боковими бетонними стінками. Вхід й вихід, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м. Вхід має бути обладнано тамбуром. Розміри тамбуру визначають за таким розрахунком, щоб за відчинених дверей пропускна здатність не знижувалася та забезпечувався вільний прохід персоналу з ношами. Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м. ТОВ "ЖК - Гарант" на виконання умов тендерної документації надав лист, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару та сертифікат (копію) відповідності виробника модульної швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту, що підтверджує відповідність вимогам ДБН В.2.2-5:2023 на укриття «Варта-1».
питання Відповідно до технічного паспорту швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу «Варта1», що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖК - Гарант" зазначено, що укриття «ВАРТА-1» застосовується як для наземного, так і напівзаглибленого базування, проте згідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає, що захисний модуль повинен передбачати окреме розташування та повне заглиблення в грунт. При цьому зазначаємо, що вимога в тендерній документації щодо характеристики предмету закупівлі "повного занурення в грунт" захисної споруди не містила можливості запропонувати учасниками споруди, яка розміщується на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом. У зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
відповідь
Швидкоспоруджувана захисна споруду цивільного захисту модульного типу «Варта1»рекомендується для часткового розміщення на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖК-ГАРАНТ» підтвердило технічні характеристики запропонованого товару. Товар відповідає вимогам замовника, в тому числі ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та ДОДАТКУ №3.1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» На підтвердження надано всі необхідні документи, які вимагалися у тендерній документації.
запитання Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ "ЖК - Гарант" надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому не зазначено інформацію про радіусу даху, як того вимагає Замовник в п.9 додатку №3 тендерній документації. У зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЖК - Гарант" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник торгів повинен надати копію технічного паспорта на модульне укриття, в якому мають бути вказані усі габаритні розміри (внутрішні та зовнішні) кожної складової модуля окремо, в тому числі радіус даху. Учасником ТОВ "ЖК - Гарант" в складі тендерної пропозиції надано технічний паспорт на споруду «ВАРТА–1» (файл "18 Технічний паспорт.pdf") в якому зазначено радіус кришки споруди (1 364 мм). Дане укриття монтується заглибленим на глибині 100-150 см нижче рівня поверхні землі. Верхня частина, яка знаходиться вище рівня землі, обваловується ґрунтом. Натомість дах - це верхня захисна конструкція будівлі ( https://dbn.co.ua/blog/dakh/2024-10-01-24559).