-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)
Закупівля здійснюється як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові» підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією до електричних мереж системи розподілу (лінії електропередачі 0,4-20кВ, Трансформаторна підстанція ТПпр-20/0,4кВ, Реконструкція ПС-110-20-10кВ №262 «Львів-24»)
Завершена
53 190 700.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 953.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 265 953.50 UAH
Номер:
4a19eabff0164b3a81177f603abc75c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 15:18 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2024 №273
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2024 №273.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-10-21-010244-a, 21.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-21-012853-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.11.2024 №3; опублікований звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕСМ» (далі – ТОВ «ЗЕСМ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЗЕСМ» як переможцем тендеру документи; договір від 12.11.2024 №457, додаткові угоди від 10.12.2024 №1 та від 30.12.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
09.01.2025 16:53 - 15.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2025 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
300e71b6f5424a68ad5e288f7f3f4167
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.12.2024 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-21-010244-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1.4.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника закупівля не передбачає надання авансу та що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду щодо виконання робіт без авансового платежу.
Водночас, пунктом 4.1.1 проєкту договору (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено аванс в розмірі 30% від загальної суми договору, яка зазначена в п. 3.1 цього договору, для придбання обладнання/ матеріалів/ устаткування тощо сплачується на підставі виставленого підрядником рахунку протягом 5 календарних днів з моменту підписання угоди.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Пояснити причини невідповідностей в тендерній документації щодо здійснення авансового платежу (Додатки №1 та №3 до тендерної документації)?
Також, моніторингом встановлено, що за результатами проведення закупівлі Замовником з ТОВ «ЗЕСМ» укладено договір від 12.11.2024 №457 (далі – Договір №457), згідно з пунктом 5.1 якого строк (термін) виконання робіт – по 31.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №457 строку виконання робіт по 31.12.2024 та можливість виконання робіт у визначений договором строк.
4. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання проєктних робіт за Договором №457 станом на 30.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
5. Крім цього, просимо надати до моніторингу локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до Договору №457.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a26ad9ffcfb541a5804bc55f40c55efe
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 31.12.2024 р. в межах здійснення моніторингу UA-M-2024-12-18-000010 процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
03.01.2025 16:33
Опис:
1. Щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування)» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом № 617/24-РБК/ЕЗ від 20 серпня 2024 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо причини невідповідностей в тендерній документації щодо здійснення авансового платежу (Додатки №1 та №3 до тендерної документації):
Згідно умов оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-21-010244-a та проєкту договору, який міститься в Додатку №3 до тендерної документації, оплата виконаних підрядних робіт за цим договором здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника в наступному порядку:
4.1.1. аванс в розмірі 30% від загальної суми договору, яка зазначена в п. 3.1 цього Договору, для придбання обладнання/ матеріалів/ устаткування тощо сплачується на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання угоди.
4.1.2. перерахування решти суми провадиться Замовником за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3.
Варто зауважити, що згідно абз. 2 п. 3 Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто, визначальною є та інформація, яка розміщена в електронній системі закупівель. Відтак, враховуючи передбачення авансу, інформація про що міститься в електронній системі закупівель в частині «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», закупівля «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (3 черга) (коригування) передбачає надання авансу у розмірі 30 % від загальної суми договору.
Однак, після підписання договору підряду хочемо зазначити, що аванс не був перерахований підряднику, а перерахування оплати проводилася Замовником за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3.
3. Щодо погодження сторонами Договору №457 строку виконання робіт по 31.12.2024 та можливість виконання робіт у визначений договором строк:
Згідно п. 14 Постанови КМУ №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Таким чином, закупівлі здійснюються Замовником на підставі наявної потреби та відповідно до річного плану.
Отже, враховуючи потребу у даній закупівлі станом на 2024 рік та наявність повного фінансування Замовником торгів під час оголошення торгів було зазначено саме такі строки виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Однак це не виключало право Замовника торгів на продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, яке передбачене пп. 4 п. 19 Постанови КМУ №1178.
Відтак, 30.12.2024 р. між Сторонами була підписана ДУ №2 до Договору №457 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025 р.
Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, то таким документом слугує протокол засідання технічної ради (додається до відповіді на запит), згідно якого у зв’язку із не добудуванням комплексу В1 прокладання електричної мережі, як частина робіт в межах Договору №457, є неможливим.
Враховуючи це, а також те, що дозвіл на виконання робіт був виданий лише 06.12.2024 р., Сторонами було прийнято рішення щодо продовження дії договору та строку виконання робіт до 31.12.2025 р.
4. Щодо фактичних обсягів виконання проєктних робіт за Договором №457 станом на 30.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів):
Згідно актів КБ-2 та довідки КБ-3 підрядником станом на 30.12.2024 р. були виконані роботи на суму 14 419 717.87 грн. (акти виконаних робіт додаються до відповіді на запит).
5. Щодо локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів до Договору №457.
Локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до Договору №457 надано до відповіді на даний запит.
Номер:
bc2e4179dc3a4a9599ceababa0673296
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.01.2025 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-21-010244-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2024 № 2 до договору від 12.11.2024 №457?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
08dffc29d24e414bb3214f412e8603b3
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 03.01.2025 р. в межах здійснення моніторингу UA-M-2024-12-18-000010 процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
03.01.2025 16:40
Опис:
Згідно п. 14 Постанови КМУ №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Таким чином, закупівлі здійснюються Замовником на підставі наявної потреби та відповідно до річного плану.
Отже, враховуючи потребу у даній закупівлі станом на 2024 рік та наявність повного фінансування Замовником торгів під час оголошення торгів було зазначено саме такі строки виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Однак це не виключало право Замовника торгів на продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, яке передбачене пп. 4 п. 19 Постанови КМУ №1178.
Відтак, 30.12.2024 р. між Сторонами була підписана ДУ №2 до Договору №457 щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025 р.
Щодо документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, то таким документом слугує протокол засідання технічної ради (додається до відповіді на запит), згідно якого у зв’язку із тим, що другий комплекс В1 ще не збудований, прокладання електричної мережі, як частина робіт в межах Договору №457, є неможливим.
Враховуючи це, а також те, що дозвіл на виконання робіт був виданий лише 06.12.2024 р., Сторонами було прийнято рішення щодо продовження дії договору та строку виконання робіт до 31.12.2025 р.