• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області (коригування)

Завершена

4 166 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 833.35 UAH
Номер: f74ee943b66e409fa3e31321c41abdb5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.11.2024 17:13 - 14.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 99-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.11.2024 № 99-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-10-21-009745-a, 21.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз’яснень до процедури; своєчасності укладення договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Пришибської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.10.2024 б/н; запитання учасників процедури закупівлі від 01.11.2024 та відповіді замовника від 04.11.2024; вимоги про усунення порушень від 11.11.2024 № UA-2024-10-21-009745-a.b1, UA-2024-10-21-009745-a.c2 та рішення замовника від 12.11.2024; тендерну пропозицію учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; протокол від 06.11.2024 № 211; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2024; договір від 12.11.2024 № 163 на суму 4110794,19 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://pryshybska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-09-03-01-23-01-2024/. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником норм чинного законодавства при укладенні договору в частині невідповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця. Згідно з пунктом 8 додатку 9 тендерної документації замовника, учасник надає інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: - дефектного акта; - пояснювальної записки; - договірної ціни; - локального кошторису; - підсумкової відомості ресурсів. - у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК. Так, учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну в якій зазначено: «Вартість, тис. грн - Прямі витрати - 2845,73378; - Вартість матеріальних ресурсів – 2257,72581; - Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів – 45,33393; - Разом - 3138,72972; - Разом (ч.ч. 1-10) – 3226,36446; - Разом по розділу І – 3226,36446; - Податок на додану вартість – 645,27289; - Всього по Розділу І – 3871,63735; - Витрати на придбання та доставку устаткування на будову – 199,29737; - Разом по розділу ІІ – 199,29737; - Податок на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову – 39,85947; - Всього по розділу ІІ – 239,15684». Разом з цим, між замовником та учасником переможцем ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» укладено договір від 12.11.2024 № 163 в якому визначено, що додатком 3 до договору є «Договірна ціна». Так, додатком 3 до договору «Договірна ціна» визначено: «Вартість, тис. грн - Прямі витрати - 2791,73378; - Вартість матеріальних ресурсів – 2241,89453; - Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів – 7,16521; - Разом - 3084,72972; - Разом (ч.ч. 1-10) – 3172,36446; - Разом по розділу І – 3172,36446; - Податок на додану вартість – 634,47289; - Всього по Розділу І – 3806,83735; - Витрати на придбання та доставку устаткування на будову – 253,29737; - Разом по розділу ІІ – 253,29737; - Податок на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову – 50,65947; - Всього по розділу ІІ – 303,95684»». Згідно з нормами пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Разом з цим, відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Отже, умови укладеного між Виконавчим комітетом та ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» договора не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в частині Договірної ціни. Таким чином, замовником в порушення пункту 18 Постанови № 1178 укладено договір, умови якого не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 29.11.2024 13:40 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень З приводу зобов’язань про усунення порушень звертаємо увагу, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Умовами договору не передбачено одностороннє розірвання договору у зв’язку з висновком моніторингу, таким чином розірвання договору може бути здійснено лише за згодою сторін або в судовому порядку. На підставі вищезазначеного Замовником було направлено звернення та проект додаткової угоди до Підрядника з метою розірвання договору, після укладення угоди відповідну інформацію буде опубліковано в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 06.12.2024 10:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником на виконання висновку оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору.
Дата публікації: 14.01.2025 12:23

Запити/Пояснення