-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції
Завершена
508 409.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 542.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 542.05 UAH
Номер:
30f7336d802948589a1f781965575e03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:45 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2024-10-21-006996-a 21.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації̈ про закупівлю встановлено порушення підпункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та ТОВ «МІЛАЙН»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Державне підприємство «Український науковий фармакопейний центр якості лікарських засобів»» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджена протоколом уповноваженої особи протокол від 21.10.2024 №143; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.10.2024; тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» (далі –ТОВ «ІНТЕР-НОРМ») та тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю «МІЛАЙН» (далі – ТОВ «МІЛАЙН»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 04.11.2024 № 147; повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2024; укладений договір від 11.11.2024 року №1111/11(далі – Договір) пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.12.2024року.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення підпункту 10 частини першої статті 10 Закону, Договір поставки від 11.11.2024 року № 1111/11, оприлюднено не в повному обсязі, а саме відсутні підпункт 7.3-7.6, пункт 8. Порядок вирішення спорів, пункт 9. Обставини непереборної сили (форс-мажор), пункт 10. Строк дії Договору та пункт 11. Інші умови Договору.
Крім того, пункт 10. Строк дії Договору у пункті 10.1 зазначено що цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по 31 травня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, отже неможливо встановити, чи є договір про надання послуг № 1111/11 від 11.11.2024 діючим.
Відповідно пункту 6 розділу 4 тендерної документації передбачено, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
При цьому, Договір поставки від 11.11.2024 року № 1111/11 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, 04.12.2024 зокрема наступного змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Договір поставки від 11.11.2024 року № 1111/11 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі у зв'язку з неуважністю уповноваженої особи та допущеною механічною помилкою при сканувані договора, була пропущення одна сторінка. Замовником прийнято рішення виправити допущенну помилку при оприлюднені шляхом переоприлюднення договору. На підтвердження надаємо наступні документи які прикріплені нижче».
Порушення в ході моніторингу виправлено, завантажено договір поставки від 11.11.2024 №1111/11 в електронній системі в повному обсязі.
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушень щодо оприлюднення інформації̈ про закупівлю підпункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.12.2024 16:22 - 28.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2024 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано- Франківській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, повідомляємо, що Замовником - винесене усне попередження Уповноваженій особі про недопущення в подальшому порушень законодавства про публічні закупівлі, а також були проведені роз’ясувальні роботи серед відповідальних осіб. Тому аби недопустити подібного в майбутньому, фахівця з публічних закупівель буде направлено на курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.12.2024 12:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
притягнення до відповідальності
уповноважену особу, якою допущені порушення,
Дата публікації:
19.02.2025 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
cd9398d2992b477b876034e16aed11c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-21-006996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому Договір поставки від 11.11.2024 року № 1111/11 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
71410ca2401d41ff8835e3435150adfa
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
04.12.2024 11:03
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Договір поставки від 11.11.2024 року № 1111/11 оприлюднено в електронній системі закупівель не в повному обсязі у зв'язку з неуважністю уповноваженої особи та допущеною механічною помилкою при сканувані договора, була пропущення одна сторінка. Замовником принято рішення виправити допущенну помилку при оприлюднені шляхом переоприлюднення договору. На підпвердження надаємо наступні документи які прикріплені нижче.