-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів на проїжджій частині та тротуарах уздовж проїжджої частини після усунення пошкоджень на теплових мережах СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» у Дніпровському адміністративному районі м. Києва
Завершена
6 582 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 820.00 UAH
Номер:
973c448aaf4a4917a185585de828514a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 17:50 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.01.2025 № 12
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2025 №003100-18/733-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2025 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-10-18-014009-a 18.10.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2024-10-18-016827-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 жовтня 2024 року № 1775ВС, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району" м. Києва" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.11.2024 № 1892ВС та № 1893ВС, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 11.11.2024, Договір про надання послуг від 26.11.2024 № 4451/кТм-22-24, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 28.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.02.2025 17:03 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
441dcd4c89b04a50bb68b5d4833655b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Відновлення асфальтобетонних, ФЕМових покриттів місць розриттів на проїжджій частині та тротуарах уздовж проїжджої частини після усунення пошкоджень на теплових мережах СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» у Дніпровському адміністративному районі м. Києва» за ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-014009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
807e526d3c1846f899b57ff1bde20663
Назва:
Пояснення на запити від 24.01.2025 о 16.14 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-01-22-000067
Дата опублікування:
28.01.2025 16:38
Опис:
У зв'язку з тим, що більша частина теплових мереж міста відпрацювала свій нормативний термін експлуатації, КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» постійно виконує роботи з усунення аварійних пошкоджень на теплових мережах силами 37 аварійних бригад. Щодоби усувається від 40 до 50 аварійних пошкоджень, що залежить від поточного обсягу робіт. Усунення аварійних пошкоджень на трубопроводах виконується у максимально короткий термін у межах доведених регламентних термінів.
Відповідно до п.15.4 Правил з благоустрою міста Києва, що затверджені рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 №1051/1051, до початку проведення ремонтних робіт необхідно отримати дозвіл (ордер) на порушення благоустрою. Балансоутримувач теплових мереж, при виникненні аварій, в цей же день інформує Департамент територіального контролю м. Києва Київської міської державної адміністрації (ДТК КМДА) у вигляді подання повідомлення та негайно вживає заходів щодо її ліквідації. Протягом години балансоутримувач інженерних мереж звертається до ДТК КМДА з заявкою встановленого зразка на отримання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою (дозвіл на порушення благоустрою), надає до неї наряд-допуск на виконання аварійних робіт, дефектний акт та схему розміщення розриття. Після описаних дій, на відповідальну особу КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» оформлюється аварійна контрольна картка за проведення аварійних ремонтних робіт на теплових мережах.
Відповідно до зазначеної процедури закупівель виконуються невідкладні, наперед непередбачувані послуги з відновлення благоустрою місць розриттів після усунення аварійних пошкоджень на теплових мережах. Кількість місць, на яких необхідно відновити асфальтобетонне чи ФЕМове покриття, заздалегідь не може бути визначена через неможливість попередньо передбачити місце, час та обсяг робіт з усунення аварійних пошкоджень та, відповідно, і обсяги послуг з відновлення асфальтобетонного та ФЕМового покриття. Послуги надаються після усунення аварійного пошкодження на тепловій мережі та виконання зворотної засипки місця розриття в необхідному обсязі для закриття аварійної контрольної картки.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів, які викладені в Додатку 1 Додатку 3 до тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 у програмному комплексі АВК. Під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості послуг враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для надання послуг, прийнята середньоринкова, що склалася у регіоні на підставі проведеного замовником аналізу цін здійсненого моніторингу відкритих інтернет-ресурсів (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розрахунку.