• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт класу безпеки Шклинського ліцею Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Центральна,56 с.Шклинь Луцького району Волинської області - ДК 021:2015:45400000-1 Завершальні будівельні роботи

Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2024 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце надання послуг:Україна, Волинська область, Луцький район,село Городище вулиця Центральна,56 .Строк надання послуг до 15.12.2024 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації.Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.

Завершена

393 827.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 938.28 UAH
Номер: d2e2d5d73ca445aa8023341d629f1303
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 10.12.2024 11:54 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2024 № 55-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.12.2024 № 55-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-18-013192-a від 18.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, tanamishuk84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024 №111 (далі – тендерна документація), звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями та відповіді Замовника на звернення; тендерні пропозиції ФОП Мужика Олега Євгенійовича, ТОВ «Будівельна компанія будконтинент»; протокол від 30.10.2024 №118, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2024, договір підряду з додатками 1 та 2 від 05.11.2024 № 199 на суму 335 728,00 грн, укладений з ФОП Мужиком Олегом Євгенійовичем; Додаткова угода від 13.12.2024 №1 до Договору №199 від 05.11.2024; пояснення Замовника від 16.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.12.2024.
Період усунення порушень: 19.12.2024 17:00 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2024 17:00

Запити/Пояснення