• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

С_24Т-658_09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна в асортименті): Лот №1 ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна SAE 10 W-40, SAE 15 W 40 в асортименті) Лот №2 ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна SAE 15W40) Лот №3 ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби ( Олива моторна М10Г2К (або еквівалент )

Завершена

8 764 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 000.00 UAH
Номер: 170277577a8048c481720d4dbfcdf40d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 12:47 - 05.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2024-10-18-008930-a 18.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій за лотом 1 ТОВ «ДАЛІ», ТОВ «СМАРТ ОЙЛ», ТОВ «САНОКО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «ОІЛСЕРВ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024 № 780 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДАЛІ» (далі – ТОВ «ДАЛІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «СМАРТ ОЙЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «САНОКО ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «САНОКО ТРЕЙДІНГ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОІЛСЕРВ» (далі – ТОВ «ОІЛСЕРВ») протокол розкриття тендерних пропозицій (лот 1), протоколи уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 № 907 (лот 1) щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.11.2024 № 939, від 27.11.2024 № 994 та від 11.12.2024 № 1064 (лот 1) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, протокол уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 № 035 щодо визначення переможця відкритих торгів (лот 1), електронні протоколи продовження строку розгляду пропозиції від 21.11.2024, від 02.12.2024 та від 17.12.2024 (лот 1), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ОІЛСЕРВ» до 18.12.2024 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2025, договір поставки від 21.01.2025 № УБГ 24-658-1 на суму 4 478 880,00 грн у т.ч. ПДВ (лот 1), пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 18.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно з інформацією в електронній системі закупівель Замовником за лотами 2 та 3 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 28.02.2025 14:24 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2025 14:24

Запити/Пояснення