-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42
Завершена
23 369 653.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 233 696.53 UAH
мін. крок: 1% або 233 696.53 UAH
Номер:
025df3c5489d40b6b84c3bc8880e4cb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 17:23 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.01.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.01.2025 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-10-18-007959-a 18.10.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Рамкової угоди встановлено порушення статті 6 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом забезпечення виконання умов Рамкової Угоди.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявленого порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) та Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІX (далі – Рамкова угода); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.10.2024 (протокол № 169/10/24-ВТ) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» (далі - ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «Танолбуд» (далі - ТОВ «Танолбуд»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» в термін до 07.11.2024 та з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Танолбуд» в термін до 28.11.2024; протокольне рішення (протокол) від 25.11.2024 № 178/11/24-ВТ, від 29.11.2024 № 182/11/24-ВТ; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 11.12.2024 № 28-Т; додаткові угоди від 20.12.2024 № 1, від 25.12.2024 № 2, від 31.12.2024 № 3, від 08.01.2025 № 4 до договору підряду від 11.12.2024 № 28-Т; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.12.2024, 25.12.2024, 02.01.2025, 09.01.2025; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі підписана Рамкова угода щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility (ратифікована Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX).
Основою для надання бюджетної підтримки в рамках програми є План України для Ukraine Facility (далі – План).
План є одним з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України.
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної у додатковій угоді від 20.12.2024 № 1 до договору підряду від 11.12.2024 № 28-Т, закупівля за номером UA-2024-10-18-007959-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році.
Крім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році» (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р) заклад освіти «Миколаївська гімназія № 52 Миколаївської міської ради Миколаївської області» внесений як об’єкт для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-10-18-007959-a поширюються умови Рамкової угоди.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення частини першої статті 6 Закону не передбачив під час проведення процедури закупівелі застосування умов:
- пункту 1 статті 3 Рамкової Угоди, а саме: Замовник не встановив у тендерній документації/оголошенні вимогу дотримання пункту 1 Статті 3 Рамкової Угоди для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації;
- пункту 3 статті 5 Рамкової Угоди, а саме: Замовник допустив до участі у закупівлі учасників, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн;
- підпункту іі) та ііі) пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди, а саме: Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу щодо: найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель, а також щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради;
- пункту 1 статті 16 Рамкової Угоди, а саме: Замовник в тендерній документації / оголошенні не встановив вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.
Також моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовник не передбачив застосування у договорі підряду від 11.12.2024
№ 28-Т застосування умов пункту 3 статті 5 Рамкової Угоди в частині, що поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, а також пункту 1 статті 16 Рамкової Угоди.
Підкреслюємо, що не дотримання Замовником вимог, визначених, зокрема статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, є ризиком зупинення або припинення фінансування в рамках інструменту Ukraine Facility.
Період усунення порушень:
30.01.2025 17:12 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2025 17:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради інформує про подачу до Електронного Суду ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ
про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Вважаємо висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу процедури закупівлі від 30.01.2025 № UA-2024-10-18-007959-a протиправним.
Дата публікації:
12.02.2025 18:31
Дата відкриття провадження:
17.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
400/1355/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.01.2025 за результатами моніторингу
закупівлі UA-2024-10-18-007959-a
Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради, керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», заперечує наявність порушень чинного законодавства під час проведення відкритих торгів ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42 з наступних підстав.
По-перше, наведені у висновку доводи Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, що «на закупівлю № UA-2024-10-18-007959-а поширюються умови Рамкової Угоди» не відповідають фактичним обставинам проведення закупівлі і чинному нормативно-правовому врегулюванню цих відносин.
Згідно нормативно–правових актів України, якими визначається порядок і умови надання та використання субвенцій, при проведені закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-18-007959-а управління капітального будівництва Миколаївської міської ради керувалося постановою Кабінету Міністрів України №120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» від 16 лютого 2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548), розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р). Згідно з вказаною постановою, головним розпорядником субвенції є Міністерство освіти і науки України (МОН), яке встановлює ключові вимоги до використання коштів субвенції. При цьому жодний із вищезазначених нормативно-правових актів не вказує на походження виділених коштів і не вказує на виконання Рамкової угоди.
По-друге, доводи про порушення вимоги частини першої статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо не застосування управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради положення міжнародного договору України не відповідають чинному законодавству України.
Відповідно до статті 7 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» (надалі - Угода), Україна повинна забезпечити ефективну та дієву систему контролю згідно з міжнародно визнаними принципами внутрішнього контролю, включно з відокремленням функцій та механізмами звітування та моніторингу. Україна може покладатися на свої звичайні національні системи управління бюджетом.
Для дотримання пункту 1 Статті 3 Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації.
Закон України «Про публічні закупівлі» регулює порядок проведення процедур закупівель, що забезпечує прозорість, недискримінацію учасників та ефективне використання коштів. Враховуючи це, вимоги статей 3 та 5 Рамкової Угоди не були окремо відображені, оскільки тендерна документація розроблялася відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель і постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» від 16 лютого 2022 р. № 120 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548), розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р) жодним чином не вказують на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility».
Відповідно до пункту 11 статті 9 Рамкової Угоди, для дотримання пункту 1 Статті 3 цієї Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації.
Також Україна забезпечує встановлення для всіх реципієнтів виділених коштів аналогічних зобов’язань будь-яким третім особам, залученим до виконання Плану.
Поряд з цим постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» від 16 лютого 2022 р. № 120 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548), розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р) не містить жодних таких зобов’язань для головних розпорядників коштів субвенції та всіх інших юридичних та фізичних осіб залучених до реалізації передбачених субвенцією програм.
Додатково зазначаємо, що даний об’єкт закупівлі внесено в систему DREAM, яка забезпечує прозорий та відкритий механізм ініціювання і фінансування проєктів, а також моніторинг їх виконання на всіх етапах: від реєстрації проєкту, розробки документації, закупівель, управління будівництвом і аудиту. DREAM є «єдиним вікном» для створення, фінансування, управління і контролю над проєктами. Згідно з відкритими даними з екосистеми DREAM по об´єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42» джерелом фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
З урахуванням вищенаведеного на момент проведення відкритих торгів ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії № 52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42 законодавство України, яким передбачалось фінансування закупівлі, жодним чином не вказувало на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти і тому зазначення зобов’язань передбачених Рамковою Угодою в такій тендерній документації і в договорі про закупівлю є безпідставним.
Оскільки управління капітального будівництва Миколаївської міської ради діяло під час здійснення закупівлі UA-2024-10-18-007959-a відповідно до вимог чинного законодавства щодо надання субвенції на капітальний ремонт харчоблоків, таким чином відсутній об’єкт правопорушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
05.02.2025 21:08
Запити/Пояснення
Номер:
ad510e943f3b4e4281068db538aa58ff
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.01.2025 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d90611415f754bdfafbd51179e00aa32
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", управління капітального будівництва Миколаївської міської ради надає відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a
Дата опублікування:
09.01.2025 16:22
Опис:
1. Надання інформації та документів для обґрунтування розміру витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості
Для обґрунтування розміру витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості надаємо наступні документи:
- Експертний звіт № 0121-4299-24/УЕГ/А від 22 серпня 2024 року (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво: Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області, за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42;
- Інвесторську проєктно-кошторисну документацію;
- Зведені кошторисні розрахунки;
- Технічне завдання.
Методологія моніторингу цін:
Попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом закупівлі, здійснювався шляхом аналізу ринкових цін на аналогічні матеріали, використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел, таких як:
• офіційні сайти виробників і постачальників;
• прайс-листи;
• дані в електронній системі закупівель "ProZorro".
Посилання на сайти виробників та постачальників із зазначенням ресурсів, де здійснювався моніторинг, надано в архівному файлі "rar", що долучається до відповіді.
Додатковий документ:
• Висновок департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради від 09.09.2024 № 35124/21.01-08/24-2 щодо контрольної перевірки проєкту річного плану закупівлі.
2. Інформація про оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик
Відповідно до вимог чинного законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Посилання на сторінку:
https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html
Відповідь, пояснення та зазначені документи надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, начальник відділу тендерно – договірної роботи, юридичного та кадрового забезпечення Ірина Власова . тел.(0512)53-31-60.
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Номер:
b3bb8b214348462492502b444105c344
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.01.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Танолбуд» грошового забезпечення виконання договору про закупівлю, як то вимагається умовами пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та пункту 2 розділу ІІ додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
871dd6dac1744a778fad96d1418033d3
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі управління) надає відповідь на Ваш запит
Дата опублікування:
09.01.2025 14:35
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації до закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація: Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42, замовником було встановлено обов’язкову вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, що визначено у пункті 5 розділу 6 тендерної документації "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", де зазначено основні положення тендерної документації щодо забезпечення виконання договору: «…Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю; у разі подання скарги одним із учасників процедури закупівлі, перебіг строку надання забезпечення зупиняється до моменту прийняття рішення органом оскарження; розмір забезпечення виконання договору становить 1% від вартості договору…»
Вимога про надання забезпечення виконання договору також закріплена у пункті 2 розділу ІІ додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі».
Виконання вимог переможцем закупівлі:
Переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАНОЛБУД» виконав вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Зокрема, ТОВ «ТАНОЛБУД» надав: Оригінал банківської гарантії №43690 від 02.12.2024 р .
Вказані документи відповідають умовам тендерної документації та підтверджують виконання переможцем встановлених вимог.
Документи додаються:
До відповіді долучено копію банківської гарантії №43690 від 02.12.2024 року для документального підтвердження, договір про надання гарантії №43690/ЮГ-24 та документи банку –гаранту ГЛОБУС БАНК.
Відповідь, пояснення та зазначені документи надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, начальник відділу тендерно – договірної роботи, юридичного та кадрового забезпечення Ірина Власова. тел.(0512)53-31-60.
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Номер:
73668c1a652a4775a8892ceb3b606b70
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.01.2025 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатковою угодою від 31.12.2024 № 3 (далі – додаткова угода № 3) до договору підряду від 11.12.2024 № 28-Т (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме:
- внесені зміни до п. 5.1 розділу 5 Договору та продовжено строк дії Договору «до 31 грудня 2025 року»;
- внесені зміни до п. 5.2 розділу 5 Договору та змінено строк виконання робіт «до 01.06.2024 року».
Разом з цим, внесені зміни до додатку 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору та строк закінчення робіт продовжено «до 01.06.2025».
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладення Договору, які спричинили продовження додатковою угодою № 3 строку дії Договору до 31.12.2025, а також строку виконання робіт за цим Договором до 01.06.2025 (відповідно додатку 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору).
2. В додатку 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору додаткової угоди № 3 зазначений початок виконання наступних робіт, а саме:
«Демонтажні роботи 17.10.2024»; «Аpхiтeктypнo-бyдiвeльні роботи 17.10.2024»; «Внутpiшні oздoблювaльні роботи 01.11.2024»; «Сaнтeхнiчні роботи 17.10.2024»; «Вентиляцiйні роботи 18.10.2024»; «Монтаж технологічного обладнання 18.01.2024»; «Елeктpoмoнтажні роботи 17.10.2024»; «Пoжежна сигнaлiзaцiя 01.11.2024»; «Блискaвкoзaхист 19.11.2024»; «Зoвнiшнi мepeжі вoдoпpoводy 17.11.2024»; «Зoвнiшнi меpeжі кaналiзaцiї 17.11.2024».
Враховуючи зазначене, просимо пояснити, чому в додатку 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору додаткової угоди № 3 дата початку робіт зазначена раніше, ніж дата укладення Договору?
Документи (пояснення, інформацію), які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ebbcc9404fca463482765ab4108dc24d
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", управління капітального будівництва Миколаївської міської ради надає відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (надалі — управління) розглянуло запит від 08.01.2025 р. щодо надання пояснень (інформації, документів) і повідомляє наступне:
Дата опублікування:
10.01.2025 18:28
Опис:
1.Щодо документів, які підтверджують виникнення обставин після укладення Договору, що спричинили продовження додатковою угодою №3 строку дії Договору до 31.12.2025, а також строку виконання робіт за цим Договором до 01.06.2025.
Дата оприлюднення закупівлі в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-18-007959-a — 18 жовтня 2024 року. Згідно з описом предмета закупівлі, строк виконання робіт був зазначений до 31 січня 2025 року. Після проведення закупівлі було визначено переможця та укладено договір підряду від 11.12.2024 №28-Т.
Водночас, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р (в редакції розпорядження від 22.10.2024 № 1028-р), Миколаївській міській раді було виділено субвенцію з державного бюджету в розмірі 75 711 700 грн для реалізації проекту капітального ремонту харчоблоку Миколаївської гімназії №52. Строк дії субвенції — до 31.12.2024 року.
З метою своєчасного використання коштів субвенції було внесено зміни до розпису бюджету Миколаївської територіальної громади на 2024 рік (розпорядження Миколаївського міського голови від 29.10.2024 №371р). Для виконання робіт у межах цих строків початково планований строк виконання робіт (до 31.01.2025) був перенесений на 25.12.2024 року, щоб використати кошти до кінця 2024 року.
Однак, з огляду на об'єктивні обставини, договір був підписаний лише 12.12.2024 року, і виконати всі будівельні роботи до 25.12.2024 неможливо. Також, було проведено виробничу нараду, стосовно продовження строку виконання робіт. Тому було укладено додаткову угоду №3, якою строк виконання робіт було продовжено до 01.06.2025 року.
2.Щодо дати початку робіт, зазначеної в календарному графіку виконання робіт.
В додатку 2 до Договору, що є частиною додаткової угоди №3, помилково було зазначено дати початку виконання робіт раніше, ніж дата укладення самого Договору (17.10.2024 для демонтажних робіт, 01.11.2024 для внутрішніх оздоблювальних робіт тощо). Це є технічною помилкою, допущеною під час складання календарного графіка виконання робіт.
Також в пункті 5.2 розділу 5 Договору був зазначений строк виконання робіт до 01.06.2024 року, що також є помилкою (невірно вказана дата року).
Для виправлення цих помилок, управління спільно з підрядною організацією підготувало та підписало додаткову угоду №4, у якій скориговано терміни виконання робіт та календарний графік виконання робіт. Всі зміни були опубліковані для забезпечення прозорості.
Відповідь, пояснення та зазначені документи надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, начальник відділу тендерно – договірної роботи, юридичного та кадрового забезпечення Ірина Власова . тел.(0512)53-31-60.
Номер:
c33f9429c26a4e598ac175f8efa44f8e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.01.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатковою угодою від 08.01.2025 № 4 (далі – додаткова угода № 4) до договору підряду від 11.12.2024 № 28-Т (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: строк виконання робіт за Договором змінено «до 01.06.2025 року».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, чи відповідала дата виконання робіт «до 31.01.2025», зазначена в оголошенні, тендерній документації до процедури закупівлі UA-2024-10-18-007959-a та в Договорі, укладеному за її результатами, проєктним показникам щодо строків виконання робіт?
Крім того, просимо надати документальне підтвердження строків виконання робіт, передбачених проєктом капітального ремонту харчоблоку Миколаївської гімназії № 52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42.
Документи (пояснення, інформацію), які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ef8aa2e020fc401ca8f0c2e175736a1b
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", управління капітального будівництва Миколаївської міської ради надає відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (надалі — управління) розглянуло запит від 17.01.2025 р. щодо надання пояснень (інформації, документів) і повідомляє наступне
Дата опублікування:
21.01.2025 18:29
Опис:
1.Щодо надання пояснень, чи відповідала дата виконання робіт «до 31.01.2025», зазначена в оголошенні, тендерній документації до процедури закупівлі UA-2024-10-18-007959-a та в Договорі, укладеному за її результатами, проєктним показникам щодо строків виконання робіт, повідомляємо наступне:
Відповідно до експертного звіту від 22 серпня 2024№ 0121-4299-24/УЕГ/А, згідно техніко - економічних показників (ТЕП) тривалість будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42» складає 6 місяців.
Проте, управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради (надалі управління) було прийнято рішення скоротити тривалість будівництва в зв’язку з необхідністю пришвидшення виконання договірних зобов’язань. Скорочення строків виконання робіт до "31.01.2025" було обумовлене необхідністю забезпечити ефективне використання бюджетних коштів, виділених у рамках субвенції з державного бюджету. Враховуючи, що строк дії субвенції був обмежений до 31.12.2024 року, управління вирішило встановити максимально стислі терміни виконання робіт, щоб:
• забезпечити своєчасне освоєння виділених коштів;
• мінімізувати ризики їх повернення до державного бюджету у разі невикористання;
• створити умови для оперативного завершення робіт на об'єкті, який має соціальну важливість для громади.
Крім того, було враховано технологічну можливість виконання першочергових робіт у скорочені терміни. Для цього було передбачено оптимізацію етапів виконання робіт, збільшення кількості робочих змін і залучення додаткових ресурсів підрядником.
Також, додатково повідомляємо, що управлінням попередньо було двічі оголошено закупівлю за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42, а саме:
12.09.2024 за номером UA-2024-09-12-006865-a та 02.10.2024 за номером UA-2024-10-02-007062-a, проте обидві закупівлі не відбулись через відсутність пропозицій.
Втретє управління оприлюднює вищевказану закупівлю в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-18-007959-a — 18 жовтня 2024 року. Згідно з описом предмета закупівлі, строк виконання робіт був зазначений до 31 січня 2025 року.
Вважаємо за необхідне зазначити, що строки в договорі підряду можуть бути змінені у випадках, передбачених Законом. Одним з головних значень для замовника має строк виконання робіт.
Водночас частиною 1 ст. 846 Цивільного кодексу України зазначено, що однією з важливіших умов для підряду є умова про строки. Вона охоплює як початковий та кінцевий, так й проміжний строки. Тривалість строку визначається за згодою між замовником та підрядником, тому слід зазначити, що подання тендерної пропозиції учасником підтверджує його згоду виконати роботи у зазначений строк.
2.Щодо надання документального підтвердження строків виконання робіт, передбачених проєктом капітального ремонту харчоблоку Миколаївської гімназії № 52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42, надаємо: Експертний звіт від 22 серпня 2024№ 0121-4299-24/УЕГ/А та робочий проект по об’єкту.
Відповідь, пояснення та зазначені документи надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, начальник відділу тендерно – договірної роботи, юридичного та кадрового забезпечення Ірина Власова . тел.(0512)53-31-60.
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту
Номер:
5cb9b1ff91d142278e2eac91fd88a3d8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.01.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на те, що закупівля здійснюється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р та фінансується за рахунок «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» (код 2211330), джерелом формування якої є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX?
2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3. Яким чином забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e2c34d1139bb4ae19ad290c6d3bf7dc4
Назва:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: На виконання частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (надалі управління) надає відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, інформацію щодо якої опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-007959-a (надалі закупівля): Управління розглянуло запит від 22.01.2025 р. щодо надання пояснень (інформації, документів) і повідомляє наступне:
Дата опублікування:
27.01.2025 16:35
Опис:
1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом?
При проведені закупівлі управління керувалося Законом враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» від 16 лютого 2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548), розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р) та розпорядженням Миколаївського міського голови від 29.10.2024 № 371 р «Про внесення змін до розпорядження Миколаївського міського голови від 26.08.2024 № 278р «Про внесення змін до розпису бюджету Миколаївської міської територіальної громади на 2024 рік. Згідно з вказаною Постановою, головним розпорядником субвенції є Міністерство освіти і науки України (МОН), яке встановлює ключові вимоги до використання коштів субвенції. При цьому жодний із вищезазначених нормативно-правових актів не вказує на походження виділених коштів.
Відповідно до статті 7 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility»(надалі Угода) зазначено, що Україна повинна забезпечити ефективну та дієву систему контролю згідно з міжнародно визнаними принципами внутрішнього контролю, включно з відокремленням функцій та механізмами звітування та моніторингу. Україна може покладатися на свої звичайні національні системи управління бюджетом.
Для дотримання пункту 1 Статті 3 Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації.
Закон України "Про публічні закупівлі" регулює порядок проведення процедур закупівель, що забезпечує прозорість, недискримінацію учасників та ефективне використання коштів. Враховуючи це, вимоги статей 3 та 5 Рамкової Угоди не були окремо відображені, оскільки тендерна документація розроблялася відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування субпідрядників?
Згідно частини третьої статті 180 ГК України (який був чинний на момент оголошення закупівлі), при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити вимоги до учасників та умов виконання договору. У тендерній документації Замовника передбачено обов’язок надавати інформацію про всіх субпідрядників, які будуть залучені до виконання робіт. Проект договору містить положення, що зобов’язують підрядника письмово інформувати Замовника про залучення субпідрядників. Механізм погодження субпідрядників відповідає нормам Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди.
3. Яким чином забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди?
Вважаємо за необхідне зазначити, що даний об’єкт закупівлі внесено в систему DREAM, яка забезпечує прозорий та відкритий механізм ініціювання і фінансування проєктів, а також моніторинг їх виконання на всіх етапах: від реєстрації проєкту, розробки документації, закупівель, управління будівництвом і аудиту. DREAM є «єдиним вікном» для створення, фінансування, управління і контролю над проєктами. Згідно з відкритими даними з екосистеми DREAM по об´єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Миколаївської гімназії №52 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Крилова, 42» джерелом фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти. Деталі доступні за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-260224-672CF694/profile ;
https://dream.gov.ua/ua/fin-program/DREAM-UA-240524-D53826E7?fromUri=/fin-programs.
Управлінням забезпечено дотримання принципів, закріплених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі": відкритості, прозорості, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. У тендерній документації встановлено критерії відбору, що гарантують належну якість виконання робіт, підтвердження досвіду виконавців та їх спроможності виконувати договірні зобов’язання. Крім того, після укладення договору здійснюється контроль за його виконанням відповідно до вимог законодавства та внутрішніх процедур Замовника.
Відповідь, пояснення надано через електронну систему закупівель у визначений термін, відповідно до вашого запиту.
З повагою, начальник відділу тендерно – договірної роботи, юридичного та кадрового забезпечення Ірина Власова тел.(0512)53-31-60.
Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту