-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування( сніданки)учнів 1-4 класів на 2024рік Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради
Завершена
588 448.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 942.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 942.24 UAH
Номер:
79f8b3123a964e70a660fb0bdc3ef7b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:23 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 №73-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.11.2024 №73-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-18-007220-a 18.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік ЛІЦЕЮ № 10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.10.2024 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, протокол від 28.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2024 року, договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів за бюджетні кошти від 04.11.2024 №31/24, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.11.2024
Період усунення порушень:
15.11.2024 13:28 - 21.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 13:28
Запити/Пояснення
Номер:
355f6a701a174d28adc2d6088d92ab7c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування( сніданки)учнів 1-4 класів на 2024рік Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-18-007220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5bc8f1bdde9d4032ae64d139e10e752d
Назва:
Пояснення на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
07.11.2024 11:49
Опис:
Ліцей№ 10 Івано-Франківської міської ради надає відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.11.2024 року щодо процедури закупівлі Послуги з організації гарячого харчування( сніданки) учнів 1-4 класів на 2024рік Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради ДК 021:2015(СPV) - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-18-007220-a
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів(сніданки) у 2024 році Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради. ДК 021:2015(СPV) - 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб: Ліцей № 10 Івано-Франківської міської ради; код ЄДРПОУ 20558891.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним : Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів ( сніданки) Ліцею № 10 Івано-Франківської міської ради.
ДК 021:2015(СPV) - 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями
Період надання послуг: до 31.12. 2024 року.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
3.1 588 448,00 грн. ( П’ятсот вісімдесят вісім тисяч чотириста сорок вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (відповідно до постанови КМУ від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість») Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 411914,00 грн. (_чотириста одинадцять тисяч дев’ятсот чотирнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ; частка з місцевого бюджету – 176534.00 грн. (сто сімдесят шість тисяч п’ятсот тридцять чотири гривні 00 копійок).(Постанова КМУ від 04.10.2024 р. №1145 –( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2024-%D0%BF#Text))
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р №228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської територіальної громади», наказ ДОН ІФМР №767 від 20.12.2023р. «Про організацію харчування учнів пільгових категорій 1-11 класів» та наказу Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради №222/о від 15.10.2024р. «Про забезпечення харчування учнів 1-4 класів на 2024 рік ».
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився, виходячи із кількості учнів 1- 4 класів відповідно до фактичної мережі Ліцею№10 Івано-Франківської міської ради на 2024-2025 навчальний рік за винятком учнів , котрі навчається на сімейній формі , вартості сніданків (затверджених рішенням Івано-Франківської міської ради№228-39 від 15.12.2023 р.) та кількості робочих днів. До ціни послуг з організації гарячого харчування включаються всі визначені законодавством податки та збори. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» вартість послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій не включає в себе суму ПДВ.
Та на виконання:
- статті 56 Закону України «Про освіту»;
- статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
- статті 5 Закону України «Про охорону дитинства»;
- постанов Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002 року №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 02 лютого 2011 року №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»;
- статті 7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»
- постанови Кабінету Міністрів України №1145 від04.10.2024року « Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»;
- статті 10 та 10 (1) Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуг з організації гарячого харчування регулюється Законом України «Про освіту», статті 25, 56, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 25, 59, Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів», розпорядженням Кабінету Міністрів від 5 серпня 2020 р. № 1008-р «Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування», від 27.10.2023 №990-р «Про схвалення Стратегії реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року та затвердження операційного плану заходів з реалізації у 2023-2024 роках», Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305, Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 р. № 2205, Гігієнічними вимогами до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2020 року № 1275/35558, листами Міністерства освіти і науки України і Міністерством охорони здоров’я України від 07.07.2021 р. № 1/9-347/26-04/19995/2-21 «Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти», Міністерства охорони здоров’я України від 22.06.2021 р. № 26-04/18273/2-21 «Щодо організації харчування у закладах освіти, протиепідемічними заходами у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням короно вірусної хвороби (COVID-19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України 23 квітня 2021 року №4..
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — до 31.12.2024р.
Обґрунтування якісних характеристик. Послуга з організації гарячого харчування учнів надається в приміщенні їдальні даного навчального закладу, з використанням власного обладнання та обладнання цього закладу, в тому числі технологічного обладнання, підсобних приміщень та буфету закладу. Організація харчування здійснюється безпосередньо в приміщенні навчального закладу.
Учасник-переможець повинен забезпечити збереження обладнання (якщо таке буде надано учаснику-переможцю), яке належить даному навчальному закладу та в разі необхідності здійснювати його ремонт за власні кошти.
Персонал учасника-переможця, який займається закупівлею продуктів, приготуванням та роздачею їжі, повинен мати санітарний допуск до роботи.
Працівники кухні зобов’язані дотримуватись існуючих санітарно-гігієнічних вимог (працювати за наявності діючих особистих медичних книжок, у відповідному одязі, бути чистими, не приступати до роботи у випадках наявності інфекційних захворювань, тощо). Продуктами харчування учасники забезпечуються самостійно. Продукти повинні бути вітчизняного виробництва, належної якості, без вмісту токсичних речовин та генетично модифікованих організмів, мати всі необхідні дозвільні документи. Харчові продукти, що поступають на харчоблок, повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації і супроводжуватися документами, що встановлюють їх якість. Не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування. У супроводжувальних документах про якість продуктів, які особливо швидко псуються, повинні бути вказані дата випуску продукту, а також дата його кінцевого строку зберігання. Супроводжувальні документи (товарно-транспортна накладна, якісне посвідчення, сертифікат якості) необхідно зберігати до кінця реалізації продукту.
Учасники, які надають послуги з організації гарячого харчування зобов’язані забезпечити учнів безпечною, якісною, збалансованою, повноцінною та корисною їжею з дотриманням норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Приготовлені страви повинні бути свіжими, належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам.
Для уникнення харчових отруєнь, з метою профілактики захворювань, приготування та реалізація харчової продукції повинно здійснюватися у відповідності до загальних вимог до організації харчування дітей в закладах освіти, наведених у додатку 9 до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25.09.2020 року №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я №1984 від 20.09.2021р. «Про затвердження Змін до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти») (далі по тексту - Санітарний регламент).
Перелік харчових продуктів, які заборонено реалізовувати у шкільних буфетах та у торгівельних апаратах, розміщених у закладах освіти наведено у додатку 10 до даного Санітарного регламенту.
У закладі освіти повинні бути організовані умови для забезпечення харчування учнів з особливими дієтичними потребами, у тому числі з непереносимістю глютену та лактози.
Вимоги до організації харчування дітей з особливими дієтичними потребами, включаючи харчову алергію та непереносимість окремих харчових продуктів або речовин, наведено у додатку 11 до Санітарного регламенту.
.
Харчування учнів здійснюється учасником відповідно до щоденних меню. Складання щоденних меню здійснюється на підставі примірних чотиритижневих сезонних меню, розроблених на підставі:
- норм харчування у закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»,
з урахуванням:
- наказу Міністерства освіти і науки України від 03.09.2017 року № 1073 «Про затвердження норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії»,
- наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров`я України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»,
- наказу Міністерства охорони здоров’я України 25.09.2020 року №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я №1984 від 20.09.2021р. «Про затвердження Змін до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»),
- Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006р. № 142-V із змінами.
Примірне чотиритижневе сезонне меню відповідно до вікової категорії (зима, ,осінь) повинно бути погоджено з територіальним органом Держпродспоживслужби.
Вимоги до утримання та оснащення приміщень їдальні (харчоблоку), буфету, закладу освіти, транспортування, приймання та зберігання харчових продуктів, обробки сировини, виробництва та реалізації продукції повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (в редакції Закону від 22.07.2014 року № 16002-VII із змінами) та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Підстава та умови використання процедури закупівлі:
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022р. № 1495 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та з урахуванням Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»( зі змінами) дана інформація оприлюднена на сайті Ліцею№10 Івано-Франківської міської ради http://surl.li/zmdshr
Посилання на обліковий матеріал: http://surl.li/kragks
Додатки:
1. Скан-копія Рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
2. Скан -копія Наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №767 від 20.12.2023р.
3. Скан - копія Наказу Ліцею№10 івано-Франківської міської ради№222/о від 15.10.2024року " Про забезпечення харчування учнів 1-4 класів на 2024 рік;
4. Розрахунок очікуваної вартості.
5. Фактична мережа Ліцею№10 Івано-Франківської міської ради на 2024/2025 навчальний рік.