-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби водопровідні ПЕ100 ⌀ 560, ⌀ 630 та трубна арматура до них
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
4 859 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 590.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 590.00 UAH
Номер:
da19bc1739474e66b798d2c5657ad659
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2024 00:00
Період моніторингу:
12.12.2024 12:52 - 03.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2024 №268
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-10-18-001153-a, 18.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-18-001313-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі, а також відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.11.2024 №24-46В-З, від 13.11.2024 №24-46В-4, від 15.11.2024 №24-46В-5, від 07.11.2024 №24-46В-6; тендерну пропозицію ТОВ «ПГ «ТерПолімерГаз» та опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПГ «ТерПолімерГаз» (щодо правомірності відхилення вказаної тендерної пропозиції Замовником); тендерні пропозиції ТОВ «Пластпайп ЛТД» та ТОВ «Інсталпласт» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «Ельпласт-Львів»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Ельпласт-Львів» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Ельпласт-Львів» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір про закупівлю від 28.11.2024 №30-979ТЛ, додаткові угоди від 28.11.2024 №1 та від 02.12.2024 №2 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
06.01.2025 15:42 - 10.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2025 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
1b9912732c0a4b0c9d0da19ceca63d07
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському міському комунальному підприємству «Львівводоканал»
Дата опублікування:
17.12.2024 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-18-001153-a, яка проводилась Львівським міським комунальним підприємством «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
32b74510902b44e6a55eda5108492a9f
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
19.12.2024 13:26
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю Труби водопровідні ПЕ100 ⌀ 560, ⌀ 630 та трубна арматура до них (ДК 021:2015- 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-10-18-001153-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-12-11-000009) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 4 до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель, технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик товару, що повинні забезпечити виробничі процеси Замовника з урахуванням вимог чинного законодавства, а саме діючих стандартів ДСТУ EN 12201-2:2018, ДСТУ EN 12201-3:2018, ДСТУ ISO 7005-1:2005 або ДСТУ EN 1092-1. Додатково зазначаємо, що дана закупівля, предмет якої «Труби водопровідні ПЕ100 ⌀ 560, ⌀ 630 та трубна арматура до них», призначена для виконання аварійно-відновлюваних робіт по заміні аварійної ділянки магістрального водогону.
При плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався внутрішніми нормативно-правовими документами, які враховують методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275). Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Труби водопровідні ПЕ100 ⌀ 560, ⌀ 630 та трубна арматура до них» (ДК 021:2015- 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-10-18-001153-a).
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Ельпласт»
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Інсталпласт»
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз»
4. Додаток №4