-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ( 45262220-9 «Буріння водних свердловин» (Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37))
Завершена
1 742 006.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 420.06 UAH
мін. крок: 1% або 17 420.06 UAH
Номер:
f3e6e0bdbc424583b2a253c46a4ea246
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 17:49 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2024 Одеса № 243
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби від 02.12.2024 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2024-10-17-015898-a 17.10.2024
Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 № 24, тендерну пропозицію учасника виробничо-сервісної фірми «Гідрогеосервіс» в вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.11.2024 № 24/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.11.2024, договір підряду від 15.11.2024 № 198 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2024 та 25.11.2024, додаткові угоди від 20.11.2024 № 1 та від 25.11.2024 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 10.12.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим Замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними розрахунками, які є складовими договірної ціни: договірна ціна; відомість обсягів робіт; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Пунктом 26 розділу «Облаштування свердловини» локального кошторису № 02-01-01 на буріння нової свердловини Відомості об’ємів робіт Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до ТД передбачено використання Провода з'єднувального мідного ПВС у кількості 80 м.
Проте у складі тендерної пропозиції учасника ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, в якому зазначена позиція Провод з'єднувальний мідний ПВС 4х2,5 у кількості 76 м, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2024 щодо обґрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ вимогам пункту 6 Розділу ІІІ ТД, Замовник 10.12.2024 надав пояснення, що у пункті 26 Відомість об’ємів робіт Замовником було допущено технічну помилку, при визначенні кількості Провода з'єднувального мідного ПВС.
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленного порушення.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 05.12.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема щодо надання підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису до договору про закупівлю.
Проте станом на 10.12.2024 Замовник не надав відповідних документів через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень (підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису до договору), що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
18.12.2024 17:37 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2024 17:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0007/2025/пр
Дата відкриття провадження:
28.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/521/1655/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
15-0009/2025/пр
Дата відкриття провадження:
22.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
f753534716254d6ea9f90c587fb0f416
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2024 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо не застосування у тендерній документації положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тоді як Замовником здійснюється закупівля робіт - Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37 (ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), виконання яких передбачає набуття Замовником у власність насосу, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
3. Чому Замовником відповідно до вимог Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), не визначено в тендерній документації на закупівлю робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, внесених до переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (Насоси (Насос SPERONI)), вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та щодо подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції таких документів?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виробничо-сервісної фірми «Гідрогеосервіс» в вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі - «ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ) вимогам Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до тендерної документації, оскільки зазначеним учасником у пункті 26 локального кошторису № 02-01-01 вказано в облаштуванні свердловини провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 76 м, тоді як пунктом 26 «Відомість об’ємів робіт» Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до тендерної документації передбачено, що учасником має бути використаний провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 80 м.
5. Як Замовник може пояснити відповідність цін на матеріальні ресурси відображені у додатку 4 до договору підряду від 15.11.2024 № 198 (далі – Договір) глина бентонітова, марка ПБМГ 3,578 т поточною ціною за одиницю 2 884,97 грн; кільце стінове КС-15,9 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 800,00 грн, відпускною ціною 2 600,00 грн; плита перекриття ПП-15,1 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 3 000,00 грн, відпускною ціною 2 800,00 грн; канал круглий вентиляційний Vents пластик d 125 мм 1,5 м (КО125-1) – 3 штуки поточною ціною за одиницю 683,00 грн, відпускною ціною 683,00 грн, тоді як у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на буріння нової свердловини, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено: глина бентонітова, марка ПБМГ 3,578 т поточною ціною за одиницю 2 828,40 грн; кільце стінове КС-15,9 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 400,00 грн, відпускною ціною 2 200,00 грн; плита перекриття ПП-15,1 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 700,00 грн, відпускною ціною 2 500,00 грн; канал круглий вентиляційний Vents пластик d 125 мм 1,5 м – 3 штуки поточною ціною за одиницю 460,00 грн, відпускною ціною 460,00 грн.
Також надайте підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису даного договору.
6. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі до Договору відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
7. Як Замовник може пояснити включення до Договору як невід’ємних його частин додатка № 3 План фінансування робіт, додатка № 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси, додатка № 5 Договірна ціна, тоді як проєктом договору передбачено лише додаток № 1 Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт по об’єкту та додаток № 2 Графік виконання робіт та згідно пункту 12.1. розділу ХIІ проєкта договора зміна Договору здійснюється шляхом внесення до нього змін або доповнень за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
8. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 15.11.2024 № 198 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1f42531380a94321af5dafc081956aaa
Назва:
Пояснення щодо запиту Державної аудиторської служби України від 02.12.2024 року № 243 на закупівлю UA-2024-10-17-015898-a
Дата опублікування:
10.12.2024 16:07
Опис:
Шановна пані Світлана !
На Ваш запит від 02.12.2024 року № 243, інформуємо!
Публічні закупівлі здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон), діють з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості).
Питання перше.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно -кошторисної документації. Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37 попередньо закуплено ДУ «ОЦКПХ МОЗ» за результатами закупівлі № UA-2024-10-29-015019-a, отримано позитивний експертний висновок філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області від 16 вересня, а також затверджено наказом ДУ «ОЦКПХ МОЗ» від 17.09.2024 року № 244/1/АДМ (копії в сканованому вигляді наявні в електронній системі закупівель).
Посилання на сторінку вебсайту ДУ «ОЦКПХ МОЗ», на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://od.cdc.gov.ua/about/procurement/
Питання друге.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо не застосування у тендерній документації положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тоді як Замовником здійснюється закупівля робіт - Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37 (ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), виконання яких передбачає набуття Замовником у власність насосу, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пояснення.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону з 2022 року строком на 10 років, встановлені особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, зокрема, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Разом з цим, згідно з абзацом п'ятим пункту 3 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», положення пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші.
Згідно проектно-кошторисної документації, під час виконання робіт на об'єкті передбачається встановлення насосу фірми SPERONI, країна реєстрації бренду- Італія, країна-виробник - Італія.
Згідно інформації офіційного сайту Світової організації торгівлі (СОТ) https://www.wto.org/english/tratop_e/gproc_e/memobs_e.htm, Угода про державні закупівлі (GPA 2012) має 22 сторони (що охоплюють 49 членів СОТ, враховуючи Європейський Союз та його 27 держав-членів як одну сторону). Таким чином, Італія, як країна Європейського Союзу є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, тому ДУ «ОЦКПХ МОЗ» прийнято рішення щодо не застосування у тендерній документації положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Питання третє.
Чому Замовником відповідно до вимог Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), не визначено в тендерній документації на закупівлю робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, внесених до переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (Насоси (Насос SPERONI)), вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності та щодо подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції таких документів?
Пояснення.
Відповідно до пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві.
Згідно проектно-кошторисної документації, під час виконання робіт на об'єкті передбачається встановлення насосу фірми SPERONI, країна реєстрації бренду - Італія, країна-виробник - Італія.
Згідно інформації офіційного сайту Світової організації торгівлі (СОТ) https://www.wto.org/english/tratop_e/gproc_e/memobs_e.htm, Угода про державні закупівлі (GPA 2012) має 22 сторони (що охоплюють 49 членів СОТ, враховуючи Європейський Союз та його 27 держав-членів як одну сторону). Таким чином, Італія, як країна Європейського Союзу є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, тому зазначені вимоги Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 не застосовуються у закупівлі UA-2024-10-17-015898-a.
Питання четверте.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виробничо-сервісної фірми «Гідрогеосервіс» в вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі - «ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ) вимогам Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до тендерної документації, оскільки зазначеним учасником у пункті 26 локального кошторису № 02-01-01 вказано в облаштуванні свердловини провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 76 м, тоді як пунктом 26 «Відомість об’ємів робіт» Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до тендерної документації передбачено, що учасником має бути використаний провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 80 м.
Пояснення.
Керуючись вимогами статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», на замовлення ДУ «ОЦКПХ МОЗ» розроблено проєктно-кошторисну документацію, на яку отримано позитивний експертний висновок філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області від 16 вересня, а також затверджено наказом ДУ «ОЦКПХ МОЗ» від 17.09.2024 року № 244/1/АДМ (копії в сканованому вигляді наявні в електронній системі закупівель).
Складання Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до тендерної документації здійснено на підставі вищевказаної проєктно -кошторисної документації, разом з цим у пункті 26 «Відомість об’ємів робіт» допущено технічну помилку, а саме зазначено, що учасником має бути використаний провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 80 м., тоді як проєктній документації, згідно креслення 24/05-ПС-ЕМ.ВМ аркуш 1 в таблиці зазначено кількість провод з’єднувальний мідний ПВС 4*2,5 у кількості 76 м., що відповідає пропозиції учасника.
Згідно з вимогами статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації.
Таким чином, рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виробничо-сервісної фірми «Гідрогеосервіс» в вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі - «ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ) прийнято з урахуванням вимог чинного законодавства.
Питання п'яте.
Як Замовник може пояснити відповідність цін на матеріальні ресурси відображені у додатку 4 до договору підряду від 15.11.2024 № 198 (далі – Договір) глина бентонітова, марка ПБМГ 3,578 т поточною ціною за одиницю 2 884,97 грн; кільце стінове КС-15,9 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 800,00 грн, відпускною ціною 2 600,00 грн; плита перекриття ПП-15,1 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 3 000,00 грн, відпускною ціною 2 800,00 грн; канал круглий вентиляційний Vents пластик d 125 мм 1,5 м (КО125-1) – 3 штуки поточною ціною за одиницю 683,00 грн, відпускною ціною 683,00 грн, тоді як у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на буріння нової свердловини, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено: глина бентонітова, марка ПБМГ 3,578 т поточною ціною за одиницю 2 828,40 грн; кільце стінове КС-15,9 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 400,00 грн, відпускною ціною 2 200,00 грн; плита перекриття ПП-15,1 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 700,00 грн, відпускною ціною 2 500,00 грн; канал круглий вентиляційний Vents пластик d 125 мм 1,5 м – 3 штуки поточною ціною за одиницю 460,00 грн, відпускною ціною 460,00 грн.
Також надайте підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису даного договору.
Пояснення.
При складанні додатку 4 до договору підряду були допущені технічні (механічні) помилки. Вартість матеріалів, які враховано в кошторисній документації (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, та в самому локальному кошторису) складають:
- глина бентонітова, марка ПБМГ 3,578 т поточною ціною за одиницю 2 828,40 грн.;
- кільце стінове КС-15,9 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 400,00 грн., відпускною ціною 2 200,00 грн.;
- плита перекриття ПП-15,1 – 2 штуки поточною ціною за одиницю 2 700,00 грн., відпускною ціною 2 500,00 грн.;
- канал круглий вентиляційний Vents пластик d 125 мм 1,5 м – 3 штуки поточною ціною за одиницю 460,00 грн., відпускною ціною 460,00 грн.
Питання шосте.
Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі до Договору відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Пояснення.
Внаслідок систематичних аварійних та екстрених відключень електропостачання, під час публікації файлу, що містив інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі його не було збережено, таким чином ДУ «ОЦКПХ МОЗ» допущено технічну помилку, яка виправлена шляхом завантаження даного файлу у форматі CSV до електронної системи закупівель.
Питання сьоме.
Замовник може пояснити включення до Договору як невід’ємних його частин додатка № 3 План фінансування робіт, додатка № 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси, додатка № 5 Договірна ціна, тоді як проєктом договору передбачено лише додаток № 1 Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт по об’єкту та додаток № 2 Графік виконання робіт та згідно пункту 12.1. розділу ХIІ проєкта договора зміна Договору здійснюється шляхом внесення до нього змін або доповнень за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Пояснення.
Відповідно до пункту 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, якщо текст договору про закупівлю відрізняється від проєкту договору про закупівлю, проте, це не впливає на зміни в умовах договору про закупівлю порушення вимог законодавства відсутні.
Разом з тим, включення ДУ «ОЦКПХ МОЗ» до Договору додатка № 3 План фінансування робіт, додатка № 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси, додатка № 5 Договірна ціна, обумовлені наступними вимогами чинного законодавства.
Згідно з вимогами статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації.
Таким чином, в договір про закупівлю фактично внесено норму законодавства, яка є імперативною для даного виду договорів, яка повинна виконуватись незалежно від волі сторін, а проєкт договору про закупівлю не містив такої норми. В даному випадку умови договору про закупівлю не змінились.
Враховуючи вищевикладене, ДУ «ОЦКПХ МОЗ» не порушено вимоги щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції, адже згідно вищевказаного пункту 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, а не текст договору про закупівлю.
Питання восьме.
Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 15.11.2024 № 198 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення.
Станом на 09.12.2024 року виконуються підготовчі будівельні роботи. Оплата за виконані роботи, на зазначену дату, не здійснювалася, сума оплати становить 0,00 грн.
З повагою,
Заступник генерального директора
з дослідження біологічних факторів Сергій ДЕМЕНТЄВ
Номер:
7650dd21884048aaa9eb9c054f0d0bae
Назва:
Пояснення щодо висновку Державної аудиторської служби України від 18.12.2024 року на закупівлю UA-2024-10-17-015898-a
Дата опублікування:
24.12.2024 16:55
Опис:
Шановна пані Світлана !
Щодо підтвердження відповідності кількості проводів проектної документації
У Додатку №4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до тендерної пропозиції ВСФ «ГІДРОГЕОСЕРВІС» В ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, за позицією 15 місць, кількість проводів з'єднувального мідного ПВС 4*2,5 становить 76 м. Ця інформація додатково підтверджує, що кількість матеріалу була правильно визначена, та відповідає кошторисної вартості витрат та обсягам робіт.
Щодо впливу ефективності розбіжності на вартість робіт
Зазначення в тендерній документації кількість проводу як 80 м не призвело до збільшення вартості виконання робіт за договором. Фактична вартість розраховувалася за обсягом 76 м. Таким чином, загальна сума договору та витрати Замовника залишилися в межах, визначених договірною ціною.
Щодо відповідності інших документів тендерної пропозиції
ВСФ «ГІДРОГЕОСЕРВІС» В ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ надало на складі своєї пропозиції всі передбачені документи, зокрема:
локальний кошторис;
підсумкову відомість ресурсів;
розрахунки загальновиробничих витрат та кошторисного доходу;
витрати на адміністративні витрати;
розрахунки витрат на складання паспорта свердловини.
Ці документи пройшли ретельну перевірку Замовником і повністю відповідають технічним, якісним та іншим вимогам тендерної документації.
Таким чином, вважаємо, що зазначена розбіжність у компоненті проводу ПВС є технічною помилкою, яка не вплинула на суттєві умови закупівлі, обсяги фінансування чи виконання робіт за договором. Просимо врахувати зазначені пояснення при розгляді даного питання.
З повагою
В.о. генерального директора Дмитро БОНДАРЕНКО