• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ( 45262220-9 «Буріння водних свердловин» (Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37))

Завершена

1 742 006.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 420.06 UAH
Номер: f3e6e0bdbc424583b2a253c46a4ea246
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.12.2024 17:49 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2024 Одеса № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.12.2024 № 243 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 8 UA-2024-10-17-015898-a 17.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 309-91-31, kovalenko.o.v1981@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 № 24, тендерну пропозицію учасника виробничо-сервісної фірми «Гідрогеосервіс» в вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.11.2024 № 24/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.11.2024, договір підряду від 15.11.2024 № 198 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2024 та 25.11.2024, додаткові угоди від 20.11.2024 № 1 та від 25.11.2024 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 10.12.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим Замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними розрахунками, які є складовими договірної ціни: договірна ціна; відомість обсягів робіт; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Пунктом 26 розділу «Облаштування свердловини» локального кошторису № 02-01-01 на буріння нової свердловини Відомості об’ємів робіт Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, 37» до ТД передбачено використання Провода з'єднувального мідного ПВС у кількості 80 м. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, в якому зазначена позиція Провод з'єднувальний мідний ПВС 4х2,5 у кількості 76 м, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2024 щодо обґрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ вимогам пункту 6 Розділу ІІІ ТД, Замовник 10.12.2024 надав пояснення, що у пункті 26 Відомість об’ємів робіт Замовником було допущено технічну помилку, при визначенні кількості Провода з'єднувального мідного ПВС. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленного порушення. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ВСФ «Гідрогеосервіс» в вигляді ТОВ як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 05.12.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема щодо надання підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису до договору про закупівлю. Проте станом на 10.12.2024 Замовник не надав відповідних документів через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень (підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису до договору), що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 18.12.2024 17:37 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 17:37

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0007/2025/пр
Дата відкриття провадження: 28.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/521/1655/25
Номер протоколу: 15-0009/2025/пр
Дата відкриття провадження: 22.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Запити/Пояснення