• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальний) частини приміщень, укриття, частини інженерних мереж та частини покрівлі будівлі Дергачівської окружної прокуратури, за адресою: м. Дергачі, вул. Європейська, буд. 63

Завершена

2 054 216.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 271.08 UAH
Номер: c8d71377df0a482a8df5d09fc98ca33a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.11.2024 17:14 - 11.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2024 213 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 № 213 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2024-10-17-015718-a 17.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківської обласної прокуратури (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.10.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.11.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "АВЄГА"; протокол уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 № 90-ВТ, договір від 11.11.2024 №11-11 (далі – Договір), додаткову угоду від 11.11.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.12.2024 року.
Період усунення порушень: 05.12.2024 17:50 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2024 17:50

Запити/Пояснення