• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівель відокремленого структурного підрозділу "Електромеханічний фаховий коледж Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова" за адресою:вул. Самсонівська, 36, м. Харків

Завершена

1 693 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 930.00 UAH
Номер: 4fbf64cafed14cf1b591c2b51a5f6f30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.11.2024 17:51 - 19.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2024 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2024-10-17-015524-a 17.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" встановлено порушення вимог статті 5 Закону та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Електромеханічний фаховий коледж Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи від 31.10.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.11.2024 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» (далі – Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника від 05.11.2024 №4; договір від 11.11.2024 № 9 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 09.12.2024 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі-Пояснення). Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» встановлено наступне. Відповідно до пункту 14.3 Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати акт ознайомлення з кошторисною документацією та місцем проведення робіт. Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з кошторисною документацією та місцем проведення робіт для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення здійснюється уповноваженими на це представниками учасника БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ НАЗВИ УЧАСНИКА. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. Учасник, надав акт ознайомлення з кошторисною документацією та місцем проведення робіт від 23.10.2024. Однак, крім, зазначеної інформації: назва об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника є дані, які ідентифікують назву учасника. Такі як, назва організації, яка планує взяти участь у закупівлі та посада преставника в згаданій організації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.12.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «…Ознайомлення здійснювалося уповноваженим на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. В подальшому, уповноважена особа, яка здійснювала ознайомлення (Хоружин К.В. -Інженер з охорони праці) надав представнику замовника документи, що посвідчує його особу для забезпечення підписання акту. Згідно з умовами п.14.3. Додатку тендерної документації, в акті обов'язково зазначається назва об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, Надана сканкопія Акту огляду учасником- ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції відповідає вимогам, що були встановлені у п.14.3. Додатку 1 ТД, у тому числі щодо обов'язкового зазначення назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників Замовника та Учасника.». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення. Оскільки, Замовником самостійно встановлено вимогу Ознайомлення уповноваженими на це представниками учасника БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ НАЗВИ УЧАСНИКА, а наявність в Акті ознайомлення з кошторисною документацією інформації наступного змісту: «Іженер з охорони праці ТОВ «БК «Вертикаль - Плюс» Хоружин Костянтин Валерійович (Учасник) суперечить вимогам тендерної документації, а також порушуює принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «БК «Вертикаль - Плюс» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Також моніторингом зазначеного питаня встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям. А саме, повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Надати довідку за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію пронаявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Одночасно, пунктом 15 Технічного завдання, що наведено в Додатку 3 до Тендерної документації передбачено Перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт). Однак, наданою учасном Довідкою від 23.10.2024 № 2 (файл «довідка про мтб.pdf») про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт № 2 від 23.10.2024 наявність транспорту для виконання зазначеного виду робіт не передбачена. Крім того, Учасник ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» надав довідку від 21.10.2024 № 1 де зазначив, що капітальний ремонт покрівлі будівель буде здійснено самостійно, без залучення субпідрядників. Отже, учасником не підтверджено в повному наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.11.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «…Тендерна документація не містить конкретних чи особливих вимог до учасника щодо наявності у нього певного обладнання, машин та механізмів. Надана сканкопія довідки у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС» відповідає вимогам, що були встановлені до учасників п.2 Додатку 1 тендерної документації». Однак, Замовником надано пояснення, що не спростовує факт не надання інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (автомобільний транспорт для перевезення) щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «БК «Вертикаль - Плюс» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 13.12.2024 16:21 - 28.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2024 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись вимогою Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби вжити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, оприлюднюємо наказ про догану уповноваженій особі Сокоренко Є.О.
Дата публікації звіту: 18.12.2024 14:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Вжили заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, оприлюднюємо наказ про догану уповноваженій особі Сокоренко Є.О.
Дата публікації: 18.12.2024 14:48

Запити/Пояснення