• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Монітори, карта пам’яті, процесори, накопичувачі та інше комп'ютерне обладнання

Завершена

3 526 632.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 452.17 UAH
Номер: 9d4cd4b2e2c34c4d8e71f40436abe99d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.02.2025 15:01 - 25.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2025 № 12-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.02.2025 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4.UA-2024-10-17-015068-a від 17.10.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «Апрєль» та ТОВ «Айті-Солюшнс», своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.10.2024 за №364/24, тендерну пропозицію приватного підприємства «Апрєль» (далі – ПП «Апрєль»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Айті–Солюшнс» (далі – ТОВ «Айті-Солюшнс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2024 за №379/24, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 за №386/24, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір закупівлі від 14.11.2024 за №4423/ДТСІТ – 24 (за лотом 1), додаткова угода від 23.12.2024 за №1, пояснення Замовника від 07.02.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 18.02.2025 12:25 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2025 12:25

Запити/Пояснення