-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Монітори, карта пам’яті, процесори, накопичувачі та інше комп'ютерне обладнання
Завершена
3 526 632.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 452.17 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 452.17 UAH
Номер:
9d4cd4b2e2c34c4d8e71f40436abe99d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.02.2025 15:01 - 25.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2025 № 12-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.02.2025 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2024-10-17-015068-a від 17.10.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «Апрєль» та ТОВ «Айті-Солюшнс», своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.10.2024 за №364/24, тендерну пропозицію приватного підприємства «Апрєль» (далі – ПП «Апрєль»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Айті–Солюшнс» (далі – ТОВ «Айті-Солюшнс»), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2024 за №379/24, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 за №386/24, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір закупівлі від 14.11.2024 за №4423/ДТСІТ – 24 (за лотом 1), додаткова угода від 23.12.2024 за №1, пояснення Замовника від 07.02.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.02.2025 12:25 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2025 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
9085c1623251485f8d86755bdf2b6d6a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Монітори, карта пам’яті, процесори, накопичувачі та інше комп'ютерне обладнання» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-17-015068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Аналізом питання внесення змін до договору закупівлі виявлено, що 23.12.2024, додатковою угодою №1 до договору №4423/ДТСІТ – 24 від 14.11.2024, було продовжено строк дії зазначеного договору закупівлі та строк виконання зобов’язань за ним.
З огляду на вищезазначене, надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, тощо), також, надайте інформацію щодо термінів поставки моніторів за договором закупівлі №4423/ДТСІТ – 24 від 14.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c5f9a278df52495491a7f22087b9aad8
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 03.02.2025 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-02-03-000027
Дата опублікування:
07.02.2025 13:53
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 03.02.2025 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-02-03-000027 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори, карта пам’яті, процесори, накопичувачі та інше комп'ютерне обладнання), оголошення № UA-2024-10-17-015068-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до:
- наявної об’єктивної потреби Замовника в придбанні товарів, що є предметом закупівлі;
- підготовлених компетентними фахівцями Замовника технічних вимог на підставі чинних нормативно-правових актів та технічної документації в даній сфері.
Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманої інформації, на підтвердження чого надаємо отримані комерційні пропозицій (додаток 1).
2. Додаткова угода на продовження строку дії договору про закупівлю товару укладена на підставі листа №1/28/15.1/7156 від 17.12.2024 (Додаток 2).
Термін поставки моніторів за договором закупівлі №4423/ДТСІТ-24 від 14.11.2024 (з урахуванням ДУ №1) до 14.02.2025 р.